וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקיטלס בטעם חדש נחתו בארץ. והטעם?

16.3.2016 / 12:16

חדש על המדף: טעם חדש לסקיטלס שטעים יותר מהמקורי, מים בטעם תות שמתאימים בעיקר לילדים והמצאה חדשה מושלמת של אסם

סקיטלס בטעם פירות יער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טעים יותר אפילו מהמקורי. סקיטלס בטעם פירות יער/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הסוכריות הבינלאומי סקיטלס משיק בארץ טעם חדש שכבר זכה להצלחה בכל העולם - פירות יער.

מחיר: 3 שקלים לאריזה אישית במשקל 38 גרם או 8.90 שקלים לאריזה במשקל 174 גרם.

שולפים מזלגות: חובבת הסקיטלס המושבעת במשרד חטפה מיד את המוצר עם הגיעו, והכריזה כי מדובר במוצר מעולה. הטעמים חמצמצים וכייפים (למעט הטעם הכחול), והוא עדיף אפילו מהסקיטלס הרגיל שיש במדפים.

ממתקי שוקולד, SAPORE

סדרת השוקולד סאפורה. צילום: פזית קוטר,
מפתיע: סופר פארם משיקה חטיפי שוקולד מאוד טעימים. בתמונה: העוגות האישיות/צילום: פזית קוטר

באופן לא צפוי ודי מפתיע, סופר פארם משיקה סדרת ממתקי שוקולד תחת השם SAPORE ("טעם", באיטלקית), הכוללת מוצרים שונים: עוגות אישיות, וופלים ממולאים ועוגיות. הסדרה מיוצרת באופן בלעדי לרשת.

מחיר: 9.90-14.90 שקלים למארזים במשקל 90-350 גרם.

שולפים מזלגות: בחרנו לנסות את העוגות האישיות בציפוי בטעם שוקולד ובמילוי קרם חלב. אנחנו מכירים את העוגה האישית הזאת כבר ממותגים אחרים, אבל הפעם מדובר בעוגה טעימה מאוד, אף על פי שקרם החלב באמצע כמעט ולא מורגש. מה שכן מורגש הוא הבצק שמשרה טעם של שוקולד מעורב ברום עדין. גם הגודל של העוגה מצוין, לא קטן מדי, לא גדול מדי – בדוק מתאים למתוק שחסר בשעה ארבע אחר הצהריים. אהבנו מאוד.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
משקה בטעם תות. צילום: סטודיו יפאורה,
ללא צבעי מאכל, אבל טעם ילדותי. מים בטעם תות של יפאורה/צילום: סטודיו יפאורה

יפאורה השיקה השנה קטגוריה חדשה בעולם המשקאות הקלים תחת השם Fruit Water, וכעת היא מרחיבה אותה עם טעם חדש: תות. לטענת היצרן, מדובר במוצר עם חצי מכמות הסוכר, חצי מכמות הקלוריות וללא צבעי מאכל.

מחיר: 6.90 שקלים לבקבוק 1.5 ליטר.

שולפים מזלגות: היתרון הגדול של המוצר הוא שהמשקה אינו כולל צבעי מאכל (הוא מקבל את צבעו מפירות שונים, ואפילו מגזר סגול). מבחינת הטעם, מדובר במשקה מרווה וקל, אבל ילדותי למדי. חלק מהנסיינים אף סברו שהטעם מזכיר משחת שיניים של ילדים. מוצר בסדר, לא נפלנו.

ערכה להכנת פייז'ואדה, Chez Lewkowicz

אורית בן אדרת, אילת פיצ'ון עוז, שאול בן אדרת. איליה מלניקוב, מערכת וואלה! NEWS
דורשת תכנון מראש, אבל פשוטה להכנה ונותנת תמורה למחיר. ערכה להכנת תבשיל ברזילאי/מערכת וואלה! NEWS, איליה מלניקוב

מהשרקוטירי 'Chez Lewkowicz' משוק הנמל בתל אביב השיקו לאחרונה ערכה להכנת תבשיל פייז'ואדה, כולל מתכון נלווה. מדובר במאכל הלאומי של ברזיל, והוא משלב מספר סוגים של בשר המתבשלים יחד עם שעועית שחורה. לדברי היצרן, הערכה כוללת את כל המרכיבים המרכזיים הנחוצים להכנת כמות המתאימה ל-4 סועדים.

מחיר: 120 שקלים.

שולפים מזלגות: סל המצרכים נאה מאוד וכולל שעועית שחורה יבשה, אורז לבן, תפוז, חזה בקר פיקל, קבנוס וחזה אווז. הבשרים מגיעים כבר חתוכים בגודל הרצוי. היו חסרים עלי דפנה, שום ובצל.

הצורך בהשריית השעועית לילה לפני, הפכה את הערכה מ"מנה שמכינים ברגע", למנה שמצריכה תכנון מראש, ואולי הבחירה דווקא במנה הזאת היא קצת בעייתית למי שרוצה לקבל ערכה ולהתקין מנה עוד באותו היום. מעבר לזה, המתכון מאוד פשוט אם כי היו חסרות בו הנחיות תיבול אפילו בסיסיות כמו מלח ופלפל, למי שקלולס במטבח. בניגוד לתבשילי הקדירה שאנחנו מכירים, פה בשר הבקר לא מתפרק ונימוח. כאשר פורסים אותו, מגלים שהוא נשאר ורדרד ויפה עם טעם משובח. היינו קצת סקפטים בנוגע לתפוז שצורף לערכה כתוספת הגשה, אבל הוא התגלה כשידוך מושלם והכרחי כדי להתגבר על כבדות המנה.

בסך הכל, הערכה לא דורשת הרבה עבודה ומאמץ. המנה היתה טעימה, הבשר איכותי וגם המחיר (120 שקלים) בשביל סיר שהספיק ל-4 מבוגרים הוא סביר בהחלט.

בצק פילו מקמח מלא, מעדנות

בצק פילו מקמח מלא של מעדנות. ברוך נאה,
נוח לעבודה וטעים, אך מאבד פריכות לאורך זמן. בצק פילו מקמח מלא של מעדנות/ברוך נאה

חברת מעדנות מוסיפה לסל המוצרים שלה שני מוצרים חדשים: בצק פילו ובצק פילו מקמח מלא.

מחיר: 16.90- 18 שקלים לאריזת 500 גרם.

שולפים מזלגות: התנסינו בבצק הפילו מקמח מלא, והתרשמנו לטובה. הוא נוח יותר לעבודה מפילו רגיל, מאחר והוא עבה יותר ולכן פחות נקרע. עם זאת, עוביו פוגע מעט בפריכות שלו. אם אוכלים את המאפה ישר כשהוא יוצא מהתנור - הוא קריספי וכייפי, אבל לאורך זמן הוא מאבד מהקראנצ'יות שלו. סך הכל, לא מדובר בחיסרון מהותי וכן מדובר במוצר טוב וטעים.

בייגל קרקר, אסם

בייגל קרקר של אסם. סטודיו אסם,
איך לא חשבו על זה קודם? בייגל קרקר של אסם/סטודיו אסם

אסם ממשיכה עם המצאות הבייגלה שלה, ואחרי השטוחים, מגיע תור הבייגל קרקר: ריבועי בייגלה בצורת קרקרים קטנים.

מחיר: 10-11 שקלים.

שולפים מזלגות: מוצר מעולה. אם לרוב קרקרים נוטים לסבול מיבשושיות, מגיע כעת הבייגל-קרקר ונותן להם בדיוק את הקריספיות והמליחות שהם כה זקוקים להם. אהבנו במיוחד את התיבול הכפרי שרק מוסיף לחגיגה. התוצאה היא נשנוש מושלם, עם גבינה או בלעדיה. מתאים מאוד לאירוח ולנשנוש במהלך היום. איך לא חשבו על זה קודם?

חטיף דגנים בציפוי שוקולד מריר, סלים דליס

סלים דליס בטעם שוקולד מריר. צילום: אפרת אשל,
חטיף טעים וקראנצ'י שכיף לנשנש. סלים דליס בציפוי שוקולד מריר/צילום: אפרת אשל

מותג סלים דליס השיק מהדורה מיוחדת של חטיף דגנים מצופה באקסטרה שוקולד מריר, וכל זה, על פי החברה, ב-99 קלוריות ליחידה. כמו כן, ישנם חטיפי דגנים המיועדים לילדים בציפוי שוקולד לבן ובציפוי שוקולד חלב.

מחיר: 10 שקלים למארז במשקל 120 גרם.

שולפים מזלגות: ראשית, אהבנו הרבה יותר את חטיף השוקולד המריר, אולי כי אנחנו כבר לא ילדים. בכל אופן, מדובר בחטיף טעים וקראנצ'י שכיף מאוד לנשנש. השוקולד מרגיש איכותי ויש בו גם אחוז גבוה יחסית של מוצקי קקאו (74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully