וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק מהפצועים הישראלים סיירו ב"מסעדה הגדולה בעולם"

19.3.2016 / 16:30

כמה מהפצועים בפיגוע באיסטנבול היו חלק מסיור של בלוג האוכל "בייגלה" בעיר, שנחשבת לאטרקציה קולינרית. "כל מי שהיה בסיורים האלה מתאר חוויה מטורפת"

הפיגוע שאירע בלב איסטנבול גרם לפציעתם של מספר ישראלים אשר שהו בעיר במסגרת סיור קולינרי של חברת בייגלה. אחת הפצועות היא נעמה פלד אשר עומדת בראש אותו מיזם קולינרי יחד עם בן זוגה לחיים דודי כליפא. בשיחה לוואלה! NEWS מסרה פלד כי, "היינו חבורה של ישראלים בסיור, והמחבל פשוט התפוצץ עלינו". כליפא מוגדר גם הוא כפצוע קל, ועדכן מוקדם היום על גבי פרופיל הפייסבוק שלו כי הוא ונעמה מטופלים בבית החולים, ושאר חברי הקבוצה מפוזרים בארבעה בתי חולים בעיר, "אנא התפללו איתנו לשלומם", הוסיף.

בייגלה הוא מיזם קולינרי וחברתי שהוקם לפני 6 שנים על ידי נעמה פלד ודודי כליפא, חובבי אוכל מושבעים ופעילים בולטים ברשתות החברתיות. מטרתו העיקרית היא לאגד ברשת את כל אוהבי האוכל בארץ, אבל פעילותו מתקיימת גם מחוץ לאינטרנט. מעבר לאתר עם המלצות קולינריות ומתכונים וקבוצות פייסבוק המשמשות לדיונים בנושא מסעדות וצרכנות קולינרית, המיזם מפעיל גם אפליקציה, סוג של כרטיס מועדון וירטואלי, המעניק הנחות בלעדיות במסעדות, וכן מפגשים מאורגנים במסעדות או בסדנאות לבישול.

אחת מפעילויות הדגל של בייגלה היא הסיורים הקולינריים באיסטנבול, בירת טורקיה. איסטנבול היא מהיעדים החביבים על הזוג, אשר מגדירים אותה כ"מסעדה הגדולה בעולם". במקום עוד חופשה בקלאב הכל-כלול, מציעה החברה לקהל הישראלי להיחשף לצדדים הקולינריים המרתקים של איסטנבול. "הם מוציאים קבוצות המונות 12-14 משתתפים ל 3-4 לילות בטורקיה", סיפר לנו אחד החברים במיזם הקולינרי ומי ששקל להצטרף בעצמו לאחד הסיורים הקרובים. "מדובר בטיולים הכוללים ארוחות במסעדות ובתי מלון ברמה הגבוהה ביותר וגם ארוחות ביניים בשווקים. אחד השיאים הוא הבראנץ' המתקיים במלון ארבע העונות ביום ראשון בצהריים הכולל פירות ים, בשרים ועוד דברים מטורפים אחרים. מעבר לזה, המטיילים נפגשים גם עם השפים של המסעדות ומקבלים יחס VIP. כל מי שהיה בסיורים האלו מתאר חוויה קולינרית מטורפת". העלות אגב של טיול כזה יכול להגיע ל-2,200 דולר.

חבר אחר בקבוצת הפייסבוק של בייגלה השוהה גם הוא בעיר (אך לא במסגרת הסיור) כתב בעמוד הפייסבוק "הסבב של בייגלה" שיש תחושה קשה בעיר כמה יומיים, "פחד אלוהים. אנשים מפחדים להסתובב בחוץ והמקומיים פשוט אומרים שהם חיכו וידעו שפיגועי התאבדות יגיעו. מחר יש חג לכורדים, והם הבטיחו עוד פיגועים. כאחד שאוהב את העיר הנפלאה הזאת ומבקר בה פעם בחודש לפחות, כואב לי לראותה ככה. נקווה לימים טובים יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully