וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ בא: מה חשבנו על הגלידות החדשות?

23.3.2016 / 11:55

מחר עוברים לשעון קיץ, וזו בהחלט אות הזינוק של קולקציות הגלידות להגיע למדפים בסופר. מה חשבנו על הסנוניות הראשונות, וגם: איך הגבינה הבולגרית החדשה של משק צוריאל?

קולקצית גלידות ג'ויה ל-2016

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציפוי קראנצ'י ודומיננטי ומילוי כמעט ולא מורגש. גלידות ג'ויה לקיץ 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

נסטלה פותחת את קיץ 2016 עם קולקציית מיני לגלידות ג'ויה ב-4 טעמים חדשים: וויסקי-אספרסו, חלבה-פיסטוק, פיסטוק-קוקוס קלוי וטופי-קרמל מלוח. על פי היצרן, כל שלגון מכיל עד 250 קלוריות.

מחיר מומלץ לצרכן על פי החברה: 8-10 שקלים ליחידה.

שולפים מזלגות: על פי החברה, החידוש הגדול הוא פיזור התוספות (כמו הקוקוס הקלוי למשל) על גבי ציפוי השוקולד, והדבר אכן מעניק קראנצ'יות כייפית לשלגונים (מה גם שציפוי השוקולד עצמו היה עבה יחסית). סך הכל אהבנו את השלגונים, אם כי בעיקר בזכות הציפוי, שכן המילוי כמעט ולא הורגש. כך, בשלגון הפיסטוק-קוקוס, הרגישו רק את טעם הקוקוס. טעמנו גם את שלגון הוויסקי-אספרסו, שבו הרגישו בעיקר את האספרסו, אבל עדיין היה מדובר במוצר טוב מאוד ולא מתוק מדי. איזה כיף שהגיע הקיץ.

גלידות שטראוס

גלידות שטראוס. הדמיה שטראוס,
Less is More. גלידות שטראוס לקיץ 2016/הדמיה שטראוס

קולקציית 2016 של גלידות שטראוס לבית כוללת שילוב עם טעמים מוכרים: קליק (מגיע בקופסת גלידה וגם כטילון), לוטוס וקרמבו.

מחיר על פי אתר MySuperMarket: החל מ-18.90 שקלים למארז משפחתי.

שולפים מזלגות: למרות מתיקות מעט מופרזת, גלידת הלוטוס טעימה ועושה כבוד לעוגיה האהובה. טעם הקרמל שלה בולט במיוחד, וכיף להיתקל בשברי העוגיות בביסים, אם כי לא היינו מתלוננים אם הפיסות היו מעט יותר קטנות. מה שכן, האריזה שלה ממש סתמית. לעומת זאת, פחות התרשמנו מגלידת הקליק. הטילון היה סתמי ובקושי היו בו כדורי קליק (בניגוד גמור לתמונה, אגב). הביטוי "כל המוסיף גורע" הוא הביטוי ההולם ביותר כשמתייחסים לגלידת המיניס החדשה עם כדורי הקליק. כגלידת וניל חלבית פשוטה עם סירופ שוקולד, הגלידה עובדת. הבעיה מתחילה עם התוספת המיותרת. כדורי האורז התפוחים מתעקשים להתפצפץ בפה בתזמון הכי לא מתאים ומפחיתים את ההנאה מהגלידה. למה, למה כדורי האורז קיימים? טוב יעשו אם יארזו מטלטליהם ויילכו למקפיא אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

גלידות שטראוס לייט

גלידת שטראוס לייט. הדמיה שטראוס,
שווה להתפשר? גלידות לייט/הדמיה שטראוס

שטראוס מרחיבה את סדרת שלגוני הלייט שלה עם שני טעמים חדשים: פרי תות ו-וניל עוגיות. על פי היצרן, השלגונים מכילים עד 60 קלוריות.

מחיר על פי אתר MySupermarket: החל מ-19.90 שקלים למארז של 6 יחידות פרי תות, והחל מ-26.90 שקלים למארז של 6 יחידות וניל עוגיות.

שולפים מזלגות: לא הצלחנו להגיע להסכמה גורפת במשרד. מחד, היו שחשבו שיחסית לשלגונים דיאטטים, מדובר במוצר שעושה את העבודה (אם כי מרגישים שהוא דיאטטי). לעומת זאת, היו לא מעט שנותרו עם טעם לוואי רע לאחר האכילה. בסופו של דבר, מדובר בשאלה עד כמה חשובה לכם הדיאטה וכמה אתם מוכנים להתפשר עבורה.

שמן קוקוס של אקוגרין. אור גליקמן,
מרקם של חמאה ותוצאה נימוחה. שמן קוקוס אורגני/אור גליקמן

חברת אקוגרין החלה לייבא שמן קוקוס אורגני מלא בכבישה קרה מסרי לנקה. על פי החברה, מדובר בשמן קוקוס המלא היחיד בשוק.

מחיר: 25-33 שקלים לצנצנת בנפח 350 מ"ל או 60-75 שקלים לצנצנת בנפח 1 ליטר.

שולפים מזלגות: העבודה עם שמן הקוקוס שהגיע במרקם של חמאה (בכל זאת, עדיין קצת חורף עכשיו) היתה טובה ונוחה, והתוצאה מעולה ונימוחה יותר אפילו מחמאה. לעומת זאת, טעמו של הקוקוס, לצערנו, כמעט ולא הורגש, למעט ארומה עדינה מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארומה נהדרת וטעם עדין מאוד. שמן שקדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרת שמנים חדשה של חברת הוילרי ורנולז הצרפתית המתמחה בכבישה בעבודת יד הגיעה לארץ. הסדרה כוללת 4 מוצרים: שמן שקדים, שמן פיסטוקים, שמן אגוזי מלך ושמן אגוזי לוז.

מחיר מומלץ על ידי היבואן: 32.90-54.90 שקלים לבקבוק בנפח 250 מ"ל (המחיר משתנה בהתאם לסוג השמן)

שולפים מזלגות: התנסינו בשמן השקדים ושמן אגוזי המלך. התרשמנו כי מדובר במוצרים איכותיים למדי עם ארומה נהדרת. מצד שני, הטעם שלהם מאוד עדין (בניגוד נניח לשמן השומשום האגרסיבי). בשל כך, ההמלצה היא להשתמש בהם עבור מנות קרות שלא עמוסות בתבלינים או מרכיבים (נניח סלט או סשימי).

גבינה בולגרית חדשה של משק צוריאל. סטודיו דן,
גבינה בולגרית חדשה של משק צוריאל/סטודיו דן

מחלבת משק צוריאל משיקה שתי גבינות בולגרית (מחלב בקר): האחת מכילה 5% שומן והשניה 24% שומן.

מחיר לפי אתר MySupermarket: החל מ-19.90 שקלים ל-250 גרם.

שולפים מזלגות: באופן טבעי, נטינו יותר לכיוון הבולגרית המכילה יותר אחוזי שומן, אבל בכל מקרה שתיהן היו מוצלחות. טעימות, לא מלוחות באופן קיצוני ובמרקם עמיד ולא רכרוכי. אהבנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully