וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארטיק הכי טעים שאכלנו לאחרונה

6.4.2016 / 14:30

מתקפת הארטיקים והגלידות לא עוצרת: גלידות פלדמן השיקו סדרה חדשה ומופחתת קלוריות ומעדניית ביי דה וואי הוציאו גלידה בטעם מפתיע

סדרת פרוזן יוגורט, גלידות פלדמן

גלידת פלדמן בטעם אננס. צילום: סטודיו פלדמן,
הארטיק המנצח של 2016? פרוזן יוגורט אננס של פלדמן/צילום: סטודיו פלדמן

חברת פלדמן בחרה לפתוח את קיץ 2016 עם סדרת פרוזן יוגורט הכוללת 4 טעמים בשילוב יוגורט: אננס, תות, מנגו-אפרסק ופסיפלורה. על פי היצרן, השלגונים מכילים עד 78 קלוריות.

מחיר מומלץ לצרכן: 6 שקלים לשלגון, או 26.90 שקלים למארז.

שולפים מזלגות: טוב, וואו. שלגונים מופחתי קלוריות הן לא כוס התה שלנו (בלשון המעטה), אבל גלידות פלדמן עשו עבודה טובה מאוד, אפילו ביחס לשלגונים עתירי קלוריות. שכבת הפרי טעימה מאוד עם טעם נוכח והיוגורט רך ומרגיש איכותי. כל הטועמים, בכל הקומות של המערכת, דיווחו על הנאה גדולה. כיף וחף מרגשות אשם.

גלידת גינס, ביי דה וואי

גלידה בטעם גינס של ביי דה וואי. צילום: סטודיו דן לב,
גלידת שמנת מרירה-מתוקה. גלידה בטעם בירה של ביי דה וואי/צילום: סטודיו דן לב

רשת המעדניות Buy the Way חברה אל מותג הבירה גינס, והוציאה סדרת מוצרים ייחודיים, וביניהם גלידה וסורבה אלכוהליים מאותה בירה. על פי היצרן, הגלידות אינן כוללות תוספות מלאכותיות או צבעי מאכל.

מחיר: 82 שקלים לק"ג.

שולפים מזלגות: הביצוע של הרעיון הדי מקורי מתחלק לשניים. הסורבה, אותו טעמנו קודם, לא גרם לנו להתלהב. בכלל. לעומת זאת, שמחנו למצוא לידו את הגלידה, על בסיס שמנת שאנחנו מאוד מחבבים, שהיתה הרבה-הרבה יותר טובה, הן מבחינת המרקם והן מבחינת הטעם (שהזכיר, אגב, יותר בירה שחורה מאשר גינס).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בורקס חדש של מעדנות. ברוך נאה,
ארוחת ערב שלמה בתוך בורקס. בורקס יפו של מעדנות/ברוך נאה

מעדנות, חברת המאפים הקפואים, ממשיכה להרחיב את סל מוצריה ומשיקה בורקסים אישיים גדולים תחת השם "בורקס יפו". הבורקסים מגיעים בשני מילויים: גבינה ותפו"א.

מחיר: 12.90-18.90 שקלים למארז של 4 יחידות (600 גרם).

שולפים מזלגות: אנחנו תמיד אוהבים את הבורקסים של מעדנות בבית, במיוחד הילדים שלנו שמנשנשים אותם בלי הפסקה. המוצר החדש, הבורקסים הגדולים יותר, לא אכזב. להיפך. ארוחת הערב כולה נכנסה לתוכו: פתחנו ומילאנו בביצה, טחינה וירקות, וטרפנו. הוא לא מרגיש תעשייתי והתוצאה קריספית וטעימה.

רוטב ספרדי בורגראנץ. צילום: סטודיו אי.אר,
הגודל כן קובע. רוטב ספרדי בבקבוק של בורגראנץ'/צילום: סטודיו אי.אר

רשת המזון המהיר הישראלית בורגראנץ' השיקה לאחרונה רוטב המבורגר ספרדי בבקבוק, אשר מצטרף לשני טעמים נוספים שיצאו בשנה שעברה בבקבוק: אלף איים וברביקיו.

מחיר: 14.90 שקלים (להשיג בסניפי בורגראנץ').

שולפים מזלגות: מקרה קלאסי שבו הגודל כן קובע. חשבון ההוצאות שלנו יעיד שאנחנו חובבי טראש, ורוטב ברביקיו בשקית בהחלט יכול לשדרג את הבורגראנץ', אבל איכשהו, בבית, בבקבוק - זה פשוט לא עובד. הטעם תעשייתי ומלאכותי מדי (וזה עוד מבלי לדבר על רשימת המרכיבים שבפנים), ואף אחד מהטועמים לא התלהב.

סילאן לגריל, תמר כנרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אידיאלי למי שמחפש דרך קיצור. סילאן לגריל של תמר כנרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד חג הפסח, חברת תמר כנראת המתמחה בגידול תמרים וייצור סילאן, משיקה שלושה מוצרים חדשים: סילאן לגריל, חרוסת ביתית וסילאן טבעי.

מחיר מומלץ: 12-20 שקלים (תלוי במוצר).

שולפים מזלגות: הסילאן של תמר כנרת אהוב אצלנו תמיד בבית, במיוחד זה המגיע בבקבוק הלחיץ שמאפשר עבודה נקייה ונוחה לשימוש. סילאן הגריל מגיע גם הוא באותו בבקבוק לחיץ. התבלון טוב ומאוד מזכיר מרינדות ביתיות המשלבות סילאן, סויה, תבלינים וקטשופ. למי שלא בטוח בכמויות ומחפש דרך קיצור או רוטב מוכן ונוח לשימוש שאפשר לארוז ולמנגל בשטח, מדובר במוצר טוב. אנחנו השתמשנו במרינדה לעוף שלם בגריל בתנור הביתי - התוצאה הסופית הייתה טובה, אם כי לחלקנו מעט מלוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully