וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדוס: המסעדה הכי שמחה שפגשנו

14.4.2016 / 10:38

באופן מתריס ובניגוד לטרנד האוכל הבריא, יש מי שסבורים שאוכל צריך להיות מושחת ושמח. כזה הוא גורדוס, בורגר-בר חדש שהפך במהרה למקום הלוהט בזכות קינוחים מוגזמים והמבורגרים צבעוניים

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

לעיתים נדמה, שבמקביל למגמה הבריאותית שתופסת כאן בארץ ובכלל בעולם תאוצה, לא מעט מסעדות נפתחות לאחרונה, וכאילו בשביל להתריס, הולכות עם השחיתות עד הסוף. כמו רוצים לומר, יש מקום גם לזה, ואפילו מקום ראוי, אבל אם כבר להיות מושחתים, אז כמו שצריך. הדוגמה הטובה לכך היא גורדוס, הבורגר-בר החדש שנפתח בחולון. צורת ההגשה, ההמבורגרים, המילקשייקים והקינוחים, הם הדבר הכי אמריקאי ומוגזם שנתקלנו בו לאחרונה. אם לשפוט על פי ימיו הראשונים של המקום, עם ישראל בהחלט מצביע ברגליים.

התזמון של פתיחת מקום כזה אינו מקרי; הפוד פורן ברשתות החברתיות עושה את שלו, ואנשים יודעים היום שלא מספיק להכין אוכל טעים, צריך לתת לאנשים את הערך המוסף, שמגיע בדמות מאכלים פוטגניים ומושכים, ובגורדוס ללא ספק מספקים את הסחורה. מי שהגו את התוצר החם ביותר בחולון כרגע הם ברנרדו בלחוביץ, מבעלי מסעדת סילו, אשר נמצאת ממש באותו מתחם, ונדב פלד.

גורדוס. יעל לאור, ספק 500
קינוח סטנדרטי בגורדוס/ספק 500, יעל לאור

העיר חולון, שעד לפני פחות משנה פיגרה מאחור בכל הנוגע לאופציות קולינריות, מרימה ראש ונותנת פייט. זה התחיל עם סילו, מסעדת השף בניצוחו של רובי פורטנוי, וכעת הגיע תורה של גורדוס, המקום הכי שמח שפגשנו לאחרונה. גורדוס, הצבעונית והעליזה, מעוצבת בהשראת לאס וגאס. במרכז המסעדה ניצב גלגל מזל ענק, אשר מעבר לגימיק עיצובי, משמש להגרלת פרסים, ויכול לזכות את הסועדים בבירה, סיבוב שתייה לכל השולחן, קוקטייל, קינוח ועוד. מחוץ למסעדה נמצא הטראק בר- משאית גדולה ומעוצבת אשר ממוקמת ליד האגם, ומשמשת כבר אלכוהול חיצוני. לצד כל הגימיקים והצבעוניות יש גם אוכל, והרבה. התפריט הרחב כולל בעיקר המבורגרים מושחתים, אך מציע גם כמה אופציות שפויות יותר, ידידותיות גם לטבעונים ורגישים לגלוטן. המסעדה הגדולה מציעה מקומות ישיבה פנימיים וחיצוניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גורדוס. יעל לאור, ספק 500
המבורגרים בכל מיני צבעים. המבורגר טבעוני בלחמניה ירוקה/ספק 500, יעל לאור

בתפריט תמצאו מנות כמו סן רמו / ספגטיבורגר עם איולי פסטו, ירקות, מוצרלה - פרמזן וקריספי ספגטי מעל (69 שקלים), אלן דלון / בורגר שרמנטי עם פטריות מוקפצות וחזה אווז, ריבת בצל ורוטב רוקפור (69 שקלים), אריסה / בלאק סלמון קציצת סלמון בלחמנייה שחורה (69 שקלים), סלופיצה / בורגר "מפורק" - המבורגר מפורק על פיצה טורטייה פריכה ודקיקה עם גבינה וקטשופ (55 שקלים) , ימבה - מגדל טבעות בצל פריכות עם מטבלים, טבעות נקניקיות בקר, חזה אווז, רצועות עוף בציפוי פריך, כנפיים וצ'יפס (69 שקלים), יש גם בורגר פטריות טבעוני בלחמניה ירוקה (59 שקלים) ועוד.

בגזרת הקינוחים המפתים תמצאו בין היתר ערימת פנקייקים - מגדל מתוק-מלוח לקינוח (59 שקלים), מגדלון של ופלים בלגיים עם ערימה מתוקה (59 שקלים), מילקשייק על בסיס קרם ברולה (34 שקלים) ועוד הפתעות פוטוגניות ומושחתות במיוחד.

גורדוס. יעל לאור, ספק 500
מילקשייק, מישהו?/ספק 500, יעל לאור

"צריך להבין שעד לפני שנה לא הייתה בחולון תרבות קולינרית", מסכם בהתרגשות נדב פלד, מבעלי המקום. "עכשיו כשאני רואה אנשים מקרית אתא, ראשון לציון ותל אביב מגיעים אלינו במיוחד, לחולון, זה מרגש".

גורדוס, פארק פרס חולון, 03-7733366, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 17:00-02:00, שישי-שבת: 12:00-02:00. לא כשר

גורדוס. יעל לאור, ספק 500
סעו לחולון. המבורגר סלמון בלחמניה שחורה/ספק 500, יעל לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully