וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת שמח למלכה: 5 מקומות לוהטים לקינוחים בלונדון

21.4.2016 / 12:15

היום מצוין ברחבי העלם יום הולדת ה-90 של המלכה אליזבת ה-2. לכבוד המאורע בחרנו את חמשת המקומות הלוהטים ביותר בלונדון לאכילת קינוחים, כי מגיע לה קצת יותר מסתם עוגת יום הולדת

סיפור בדקה

בוידאו: הקרונאט של דומיניק אנזל מגיע ללונדון

לאנגלים יש אולי דימוי של אנשים יבשושיים, שנהנים משתייה של תה עם עוגיה חסרת טעם לצידו, רק שזה כבר ממש לא נכון. הקולינריה בממלכה הבריטית בשנים האחרונות מציעה מבחר של אופציות מעולות, שלא מביישות אף בירה אירופאית. גם בגזרת המתוקים, לונדון הפכה בשנה האחרונה למעצמת קינוחים ויראליים לא פחות מרתקת מניו יורק. המלכה אליזבת השנייה חוגגת היום 90, ולכבוד יום הולדתה בחרנו את חמשת המקומות עם הקינוחים הכי מושחתים ושווים כרגע בלונדון, אנחנו בטוחים שהיא תעריך את זה.

דומיניק אנזל, ממציא הקרונאט אמנם הודיע שהוא מתכוון לפתוח בקיץ הקרוב סניף נוסף של המאפייה הקסומה שלו בבירה הבריטית (ראו וידאו), אבל עד שהוא נזכר לתת קצת אהבה ללונדונים, הספיקו לקום לו כאן חיקויים, שהצליחו להעתיק ואף לשכלל את מאפה הקרונאט. רינקוף בייקרי ידועה בזכות הקרונאטס המיוחדים שלה, כשאחד הקרונאט האהובים ביות הוא כזה שמשלב להיט לונדוני נוסף - ביצת שוקולד במילוי קרם. תמצאו כאן גם טעמים כמו קראמבל תפוחים וטופי, או קרמל ופיסטוק, ועוד מבחר של טעמים מתחלפים.

לאתר של רינקופס בייקרי

בשוק אוכל הרחוב של לונדון, Pump Shoreditch, תמצאו את אחד הקינוחים הלוהטים כרגע בעולם, ה-Egg Waffle. מדובר בטייק אוף לקינוח כדורי וופל, אשר נמכר ברחובות הונג קונג. במכשיר ייעודי יוצרים למעשה וופל שמורכב מאותם כדורים חמודים, אשר מתקפל לשניים, מה שמאפשר לו להכיל בתוכו גלידה, קצפת ומבחר תוספות. התוצאה המתקבלת טעימה מאוד ופוטוגנית אפילו יותר.

לאתר של Pump Shoreditch

דאק אנד וואפל היא המסעדה הגבוהה ביותר בלונדון, שממוקמת בקומה 40 של גורד שחקים לונדוני. אם המלכה תחליט לחגוג כאן יום הולדת בבראנץ' חביב, סביר להניח שהייתה הולכת על אחד הוופלים החגיגיים שמוגשים כאן, אנחנו מהמרים, אם יורשה לנו על הבננה ברולה.

לאתר של דאק אנד וואפל

הדונאטס של ויקי הם ככל הנראה הקינוח הכי נסיכותי שניתן למצוא בממלכה הבריטית. יש עשרות אם לא מאות מקומות בעיר שמוכרים דונאטס, אבל האסטתיות של ויקי, צבעי הפסטל העדינים והתוספות המיוחדות על הציפוי כמו דגני בוקר למשל שבתה אותנו לגמרי. אפשר להזמין מראש קופסה באתר שלה, או להגיע לבקר אותה בכל יום ראשון ב- CHATSWORTH ROAD MARKET.

לאתר ויקי'ס דונאטס

מי אמר שלטבעונים ונמנעים מגלוטן לא מגיע להנות? אז אולי המלכה אליזבת לא בקטע של טבעונות, אבל ניתן לה בכל זאת את האופציה. אם אתם בעצמכם טבעונים או נמנעים מגלוטן, קוקיס אנד סקרים, יגשימו את כל מה שחלמתם עליו ואפילו יותר. כל הקינוחים והמאפים כאן ללא מוצרים מהחי וללא חיטה, בעיצוב שומט לסתות. גולת הכותרת היא סנדוויץ' דונאט ממולא גלידה, עם טעמים משתנים באופן יום יומי.

לאתר של קוקיז אנד סקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully