וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה הקולינרית בחופי הים

2.5.2016 / 12:13

הקיץ הזה הולך להיות שעתן היפה של מסעדות החוף: לאחר שחוף מציצים התהדר בתפריט ובעלים חדשים, גם חוף טופסי מצטרף עם תפריט שף, עומר מילר צפוי לפתוח מסעדה בחוף פרישמן ובנצי ארבל חוזר לסיבוב נוסף עם מסעדת הפופ-אפ שלו

צילום: עידו שחם, עריכה: מיכאל ברגמן

למרות שמדובר בלוקיישן חלומי, ואולי דווקא בגלל זה, מסעדות חוף הן בדרך כלל די מבאסות. לעיתים נדמה כאילו מראש החשיבה היא שאנשים גם ככה יבואו בשביל הים, וזה לא שיש יותר מדי אופציות באזור, אז אפשר פשוט להגיש צ'יפס ושניצלונים במחיר מופקע. אלא שהקיץ הזה משהו קרה. הראשונים להוביל את הטרנד הקולינרי בחופים הם המסעדן הראל בלו (סיטארה, ברנז'ה) ואיש חיי הלילה רונן מיילי (החתול והכלב).

בחוף מציצים החליטו השניים להחזיר לחוף המיתולוגי את שמחת החיים עם אוכל מושקע יחסית למה שאנחנו רגילים לקבל בדרך כלל בחופי הים, עם הרבה אלכוהול, מוזיקה ואווירה. "אנשים מחפשים היום, בעיקר בת"א, אבל לא רק, אוכל טוב, לקבל תמורה לכסף שלהם", מסביר בלו. "חשוב שיהיה חוף ים עם אוכל כמו שצריך".

מסעדת מציצים. מערכת וואלה! NEWS
פותחים שולחן במציצים/מערכת וואלה! NEWS

בתפריט של מציצים תמצאו נשנושים כמו מטיאס (36 שקלים), איקרה (36 שקלים), נאצ'וס מקסיקני (46 שקלים), פוקאצ'ה (28 שקלים) ועוד, ומנות קצת יותר רציניות כמו פופקורן שרימפס (59 שקלים), פיש אנד צ'יפס (72 שקלים), קציצות סרטנים ושרימפס (82 שקלים), רבע עוף עסיסי עם ירקות צלויים בתנור (65 שקלים), ברבוניות מטוגנות (82 שקלים), שווארמה על פרנה לוהטת (75 שקלים) ועוד. לצד כל אלו מוגש גם תפריט ארוחות בוקר וכן מנות ילדים.

"הרעיון שלנו הוא ליצור גרעין של חוף מציצים שיעבוד כל השנה ולא רק בעונה", מסכם מיילי. "בשאיפה נהיה פה גם כשמבול בחוץ".

חוף מציצים, חבקוק 1, ת"א

חוף טופסי. ברוך בן יצחק, מערכת וואלה! NEWS
פלאפל, אבל עם סטייל, בטופסי/מערכת וואלה! NEWS, ברוך בן יצחק

ומציצים לא לבד. השף המוכשר יהונתן בורוביץ' (לשעבר קפה 48, כיום M 25), בנה לאחרונה למסעדת החוף של טופסי תפריט חדש ומרענן הכולל מנות כמו הרינג מלוח עם בצל סגול כבוש ושמנת (36 שקלים), חמישה כדורי פלאפל על מצע טחינה (36 שקלים), סלק וגבינת עזים (36 שקלים), שניצל-בורגר (67 שקלים) ודג דניס שלם צלוי (109 שקלים).

בנוסף, הפופ אפ של בנצי ארבל (מפגש אושר, סורה מארה) - אספרנטו, אשר פעל בקיץ שעבר בחוף של מלון קרלטון צפוי לחזור גם בקיץ הקרוב, בקונספט דומה אך עם מנות חדשות. כמו כן, המסעדן ואיש חיי הלילה דוד טור חבר אל עומר מילר ויחד צפויים השניים לפתוח בקיץ הקרוב מתחם בילוי ומסעדה בחוף פרישמן. יש לנו הרגשה שהמקומות הללו יפתחו לעוד כמה שפים ומסעדנים את התאבון לפתוח מקום על חוף הים. מה שבטוח, יהיה לוהט.

עוד באותו נושא

מסעדת הפופ אפ של בנצי ארבל

לכתבה המלאה
חוף טופסי. ברוך בן יצחק, מערכת וואלה! NEWS
מסתמן קיץ לוהט/מערכת וואלה! NEWS, ברוך בן יצחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully