וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב יום השואה: הפרסומת שחצתה כל גבול?

4.5.2016 / 21:09

ערב יום השואה, ומסעדת אובן קובן בחרה לפרסם את שירות המשלוחים שלה באמצעות צילום המתעד חלוקת מזון בשואה וטקסט שנוי במחלוקת. המסעדה בתגובה: "אנו מתנצלים אם פגענו ברגשות חברינו, הכוונה הייתה הפוכה לגמרי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט השנוי במחלוקת שהוסר במהירות לאחר תגובות זועמות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב יום השואה תשע"ו, ומסעדת אובן קובן החליטה מוקדם יותר היום לפרסם את שירות המשלוחים שלה באמצעות צילום המתעד חלוקת מזון באחד המחנות בשואה בצירוף טקסט שנוי במחלוקת בהחלט: "שום דבר לא ברור מאליו, בתמנה מתוך אתר יד ושם, רואים תור לחלוקת מזון בגטו... לנו זה נראה הכי טבעי לחייג ולהזמין משלוח, בזכותם אנחנו כאן. נזכור ולא נשכח", כך נכתב. כצפוי, הפוסט זכה לתגובות זועמות, והוסר לאחר כחצי שעה על ידי בעלי העמוד.

מטעם המסעדה נמסר: "מסעדת אובן קובן מרכינה ראשה ביום הזיכרון לשואה ולגבורה. הכוונה שעמדה מאחורי הפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק הייתה להעביר את המסר על כך שאכילה, שנראית לנו כיום טבעית וברורה מאליה, לא הייתה ברורה כלל ליהודים שחוו את זוועות השואה. לאחר שהתקבלה תגובה ממנה הובהר כי הכוונה לא הובנה, הפוסט הוסר. אנו מתנצלים אם פגענו ברגשות חברינו, הכוונה הייתה הפוכה לגמרי".

אובן קובן. צילום: עידו שחם, עידו שחם
מסעדת אובן קובן/עידו שחם, צילום: עידו שחם

אובן קובן היא מסעדת אוכל רחוב יפנית שנפתחה בקיץ 2014 ברחוב הארבעה בתל אביב. המסעדה, אשר נפתחה על ידי קבוצת אונמי הכוללת גם את מסעדות טפאו, פתחה בהמשך סניף נוסף ברחוב הברזל ברמת החייל, תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • אובן קובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully