וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זול, זול, אבל איך האוכל?

24.5.2016 / 7:16

המונה טועם זיהה מקום חדש עם רעיון טוב והמון פוטנציאל, אבל ביצוע גרוע שיוביל אותו לרשימת החיסול - אם לא יעשה מקצה שיפורים באופן מיידי

המונה טועם: טן פוינט בוגרשוב תל אביב. קובי רובין
כדי שרעיון טוב יצליח, גם הביצוע צריך להיות טוב/קובי רובין

העיר תל אביב משתנה כל הזמן וזה חלק גדול מהקסם שלה כעיר וככרך תרבותי. למרות שזה אף פעם לא מחזה נעים, במהלך השנים התרגלתי לראות עסקי אוכל נפתחים ונעלמים להם יחד עם המשקיעים המאוכזבים. יש לי לפעמים תחושה שחלק מהאנשים שנכנסים לעסקי האוכל לא תמיד שמים את הלקוח במרכז, וזה לא קשור לרצון להרוויח. מקומות שבהם בעלי המקום מזלזלים בלקוחות בפנים וללא בושה. אנחנו חיים במדינה שבה כולם דורשים שירות מעולה ובמקביל עסוקים בלספק שירות מינימלי.

טן פוינט (Ten Point) ברחוב בוגרשוב הוא מקום שמאחוריו עומד רעיון טוב שמתאים כמו כפפה לטור שלי. אחרי שחלפתי על פני המקום עם המונית כמה פעמים, הייתי חייב לפקוד אותו. מצאתי חנייה בקרבת מקום וצעדתי לעברו בשעת בוקר מאוחרת. השעון סימן את השעה 11:00 כשהבחור מאחורי הדלפק הודיע לי שהמקום נפתח רק לקראת 12:00. החלטתי באותו רגע שמתוקף תפקידי ככתב לענייני אוכל זול וטעים, עליי להישאר באזור ולתת למקום את הצ'אנס המגיע לו. הלכתי לדרכי לשאר הסידורים, אבל לאחר חצי שעה מצאתי את עצמי בפתח המקום שוב, מצטרף ללקוח נוסף. השעה הייתה כאמור 11:30, ועכשיו כבר יכולתי להזמין מנה של קבב בפיתה. המחיר כמובטח, רק 10 שקלים. על הצד היה אפשר להזמין צ'יפס קטן ושתייה בתוספת 10 שקלים נוספים. הזמנתי על הדרך שיהיה, זו מנת תוספת במחיר טוב.

המונה טועם: טן פוינט בוגרשוב תל אביב. קובי רובין
המונה טועם: טן פוינט בוגרשוב תל אביב/קובי רובין
לא משנה כמה כסף אני משלם ואיפה - פונים אליך, תענה. יש סיכוי שגם תלמד משהו, זה לא מסובך, קוראים לזה תקשורת בסיסית.

אחרי כמה דקות של המתנה, לא יותר מדי אפשר להגיד לזכותם, זיהיתי את הטעות הראשונה של העובד מאחורי הדלפק. הבחור לקח את הפיתה שלי ואת הזמנת התוספות שלי ועוד לפני שהקבבים היו מוכנים, החל להכניס את התוספות. שאלתי בפליאה על מעשיו ולמה הוא שם את המלפפון החמוץ עם החסה בתוך הפיתה לפני הקבבים? הטעות השנייה הייתה בכך שהוא לא התייחס לדבריי. לא משנה כמה כסף אני משלם ואיפה - פונים אליך, תענה. יש סיכוי שגם תלמד משהו, זה לא מסובך, קוראים לזה תקשורת בסיסית.

הפיתה של המקום, יש לציין, עשויה עבודת יד וטעימה. קצת גדולה מידי ביחס למידת הקבב שמקבלים, אבל עדיין פיתה טעימה מאוד. את הקבבים הוא הניח על הפלנצ'ה. קבבים טעימים, מלאי תיבול, עם מליחות שמרימה את הטעם של הקבב למעלה. הקבבים כוסו במכסה ולצערי הרב נחרכו יתר על המידה. אם אתה לא יודע לאמוד בדיוק מתי הם מוכנים מבלי שיחרכו, אל תכסה עם מכסה - זו כבר הייתה טעות שלישית. עם הקבב קיבלתי את מנת הצ'יפס. טן פוינט מגישים נתחי צ'יפס שהרבה מקומות היו מתקנאים בהם. הם דשנים וגדולים. אז למה להרוג אותם? אני תוהה. הצ'יפס שקיבלתי לא היה טרי, יותר נכון להגיד שהוא היה מיום האתמול. ואיך אני יודע את זה? כי את הצ'יפס הכל כך יפה הזה, היה אפשר לכופף 180 מעלות אחורה. שני קצוות הצ'יפס נשקו להם יחדיו, הבנתם? את השתייה לקחתי מהמקרר - לפפסי היה טעם של פפסי.

אז מה היה לנו כאן בסך הכול? קבב טעים בפיתה מעולה, בביצוע טעון תיקון מיידי. וחבל על כל רגע. אל תחשבו שאתם לבד במהפכת המחירים הזולים, יש לכם מתחרים שמתקרבים לתל אביב עם מוצר יותר זול עם ביצוע מעולה, העם צריך מקומות זולים ומעולים. אל תזלזלו בנו.

Ten Point. בוגרשוב 57 תל אביב. שעות פעילות: 'א-ה' 11:30 ועד חצות. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully