וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקן שיק: אנצ'לדס לוהטות במילוי צמחוני

29.5.2016 / 13:08

מנה קלילה שמתאימה בדיוק לימים החמים שעומדים להשתלט עלינו בחודשים הקרובים. טורטיות צמחוניות במילוי מהיר הכנה של מנגולד ושעועית, אפויות ברוטב חריף עם גבינה

יח"צ - חד פעמי

אנצ'ילדה היא אחת ממנות הדגל של המטבח המקסיקני - טורטיות ממולאות בכל טוב מכוסות בסלסה חריפה, עליה נחה שכבה של גבינה צהובה מותכת. הפעם בגירסה הצמחונית בחרנו למלא בשעועית לבנה ועלי מנגולד. הכי טוב להשתמש בשעועית שבישלתם לבד (משרים בהרבה מים למשך הלילה ואז מסננים ומבשלים שעה או עד ריכוך), אבל אין שום בעיה להשתמש בשעועית קפואה או אפילו משומרת, שסיננתם ושטפתם היטב.

אנצ'ילדה – טורטיות אפויות ממולאות במנגולד ושעועית, עבור שטראוס. אפיק גבאי,
מנה שכיף לטרוף אחרי הים. אנצ'לדה במילוי שעועית ומגולד עם סלסה חריפה/אפיק גבאי

מצרכים

2-3 מנות

1 צרור מנגולד
2 כפות שמן זית
כוס שעועית לבנה מבושלת (אפשר קפוא ומופשר)
מלח ופלפל שחור גרוס
4-5 טורטיות מוכנות, עדיף טורטיות תירס
100 גרם גבינת מוצרלה מגוררת
כוס סלסה אדומה חריפה מוכנה

עוד באותו נושא

מאפה בלקני במילוי תפוחי אדמה ופלפלים קלויים

לכתבה המלאה

אופן ההכנה

1. מחממים תנור ל-200 מעלות.

2. מכינים את המילוי: מפרידים בין הגבעולים הלבנים של המנגולד לעלים הירוקים. את הגבעולים חותכים לרצועות דקות ואת העלים פורסים לרצועות ברוב 1 ס"מ בערך.

3. מחממים את שמן הזית בסיר ומוסיפים את גבעולי המנגולד. מטגנים אותם 4 דקות או עד שהם נראים שקופים והתרככו מעט. מוסיפים את העלים ומבשלים כ-3 דקות, עד שהתרככו ולא נותרו נוזלים במחבת. מוסיפים את השעועית המבושלת, מערבבים היטב ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם. נותנים לתערובת להתקרר.

4. מכינים את האנצ'ילדה: מניחים טורטיה אחת על קרש או משטח עבודה ושמים במרכזה שורה מהמילוי. מגלגלים לרול ומניחים בתבנית חסינת חום (צד הסגירה כלפי מטה). חוזרים על הפעולה עם שאר הטורטיות.

5. יוצקים שכבה אחידה של סלסת העגבניות מעל הטורטיות המגולגלות, מפזרים מעל את גבינת המוצרלה, מעבירים לתנור ואופים 8-10 דקות, עד שהגבינה נמסה ומתחילה לבעבע. מוציאים ומגישים חם.

לעוד מתכונים באותו נושא:
אנצ'לדה במילוי עוף ורוטב פלפלים
סלסה על האש
צ'ילי קון קרנה

מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully