וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה חשבנו על הפיצה של אסף גרניט לדומינוס פיצה?

7.6.2016 / 13:30

חדש על המדף: מה חשבנו על הבמבה חצי-חצי, הגלידות החדשות של פלדמן וכמובן - האם הפיצה של אסף גרניט לרשת דומינוס שווה את הכסף?

יח"צ - חד פעמי

וידאו: מבחן הטעימה לפיצה החדשה של אסף גרניט כפי ששודר בשידור חי בפייסבוק של וואלה! אוכל

אסף גרניט לדומינוס פיצה

לאחר שנה וחצי של עבודה סודית מאחורי הקלעים, רשת דומינוס פיצה השיקה את ליין פיצות הגורמה שלה בשיתוף השפים אסף גרניט ואסף נבון, העומדים בראש קבוצת המסעדות מחניודה. בשלב הראשון הושקו 3 פיצות (בקרנה, בצלאל וו-4 מחבתות), ובשלב הבא יושקו 2 פיצות נוספות בסדרה: השקשוקית והפולנטה. על פי שני הצדדים, הפיצה עשויה מבצק מיוחד שפותח לפרויקט, נאפית על מגש מיוחד ומותקנת מחומרי גלם מוקפדים.

מחיר: 69.90 למגש מלבני.

שולפים מזלגות: בוידאו לעיל, ניתן לצפות בביקורת המלאה. בשורה התחתונה, מבין שלוש הפיצות, הבקרנה (פיצה עם תוספת של פרוסות חזה בקר) היתה המוצלחת ביותר על פי מרבית הטועמים. אל המקום השני הגיע פיצת 4 המחבתות (כוללת 4 תוספות שעשויות בטכניקה של קונפי: עגבניות, בצל, שום וארטישוק) ובמקום השלישי פיצת בצלאל (עם תוספת של מספר סוגי בצל במספר טכניקות הכנה שונות). באופן כללי, הפיצה טעימה, אך אנחנו לא משוכנעים אם היינו מצליחים להבדיל בינה לבין הפיצה הרגילה. הבצק שלה דק, אבל לא קריספי (בהודעה לתקשורת נמסר כי הפיצה נאפית על מגש ייחודי כדי להעניק לה קראנץ'). בסופו של דבר, זהו גימיק נחמד והתוספות טעימות ברובן, אבל על השם של אסף גרניט צריך לשלם, ולא מעט. 69.90 שקלים למגש מלבני שמספיק לשניים-שלושה סועדים רעבים עם תאבון בריא. נמתין בסבלנות לשקשוקית, הפיצה הבאה בסדרה.

שלגוני הקוקטיילים של פלדמן

שלגוני קוקטייל של פלדמן. סטודיו פלדמן,
שלגוני קוקטייל של פלדמן/סטודיו פלדמן

לאחר שבאפריל האחרון גלידות פלדמן השיקו את סדרת פרוזן יוגורט (המוצלחת מאוד), היא משיקה כעת את סדרת הקוקטייל: שלושה ארטיקים בטעמי פינה קולדה (חלבי), מרגריטה אשכולית ומוחיטו ליים.

מחיר מומלץ לצרכן על פי החברה: 5 שקלים (או 27.90 שקלים למארז של שישיה).

שולפים מזלגות: גלידות פלדמן עושים את זה שוב. לאחר שהכתרנו את סדרת הפרוזן יוגרט של פלדמן כאחת המוצלחות לקיץ 2016, כעת אנחנו מכתירים באותה צורה גם את סדרת הקוקטייל שאי אפשר להישאר אדישים אליה. לרוב אנחנו לא דוגלים בהפרדה מגדרית, אבל לא יכולנו שלא לשים לב שהזכרים במערכת אהבו במיוחד את טעם המוחיטו שהיה מריר כמו קוקטייל איכותי, ואילו הנשים נטו יותר לכיוון המרגריטה. הפינה קולדה הוא בעצם הארטיק החלבי היחיד בסדרה (השניים האחרים הם למעשה קרטיבים), ולכן הוא מעט קצת יותר כבד, אבל עדיין טעמי הקוקוס והאננס מרגישים איכותיים ומודגשים ומדובר בדבר הכי קרוב לפינה קולדה שמותר לנו לשתות/לאכול במשרד.

שלגוני ילדים, שטראוס

שלגוני הילדים של גלידת שטראוס. הדמיה שטראוס,
שלגוני הילדים של גלידת שטראוס/הדמיה שטראוס

גלידות שטראוס משיקות שלגוני ילדים במגוון טעמים ודמויות מצויירות על גבי העטיפה: נסיכות דיסני (בטעם תות ודובדבן מגיע עם הפתעה בפנים), גיבורי על (בטעם אננס, ענבים ואבטיח. מגיע עם הפתעה בפנים), בוב ספוג (בטעם פירות) ומקס (בטעם ענבים).

מחיר על פי אתר פרייסז: 5.90-10 שקלים (בהתאם לסוג השלגון)

שולפים מזלגות: טעמנו את שלגון גיבורי העל, והאמת, למרות שאנחנו לא ילדים - הפתיע לטובה. הוא לא מתוק מדי, עדין וקייצי. הטעמים מצוינים, והשילוב ביניהם פשוט מושלם. ההורים גם מוסיפים, שהמתנה הקטנה בתוך הארטיק בכלל הופכת אותו לאטרקטיבי, ובמילה אחת - נהדר.

פסטה טריה מצוננת, שופרסל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת שופרסל ממשיכה להרחיב את קו מוצרי מותג הבית שלה, הפעם עם פסטות טריות: חונקי כמרים, דפי לזניה ופטוצ'יני המיובאים בקירור מאיטליה, וכן רביולי במילוי בטטה, תרד וגבינה או גבינה בשיתוף עם חברת פסטת נונה מצפון הארץ.

מחיר: פסטה טריה מיובאת מאיטליה - 8.90 שקלים ל-300 גרם. רביולי טרי - 12.90 שקלים ל-300 גרם.

שולפים מזלגות: ראשית, בתור גרגרנים, בואו נדבר על הכמות. אמנם על פי החברה, הכמות (300 גרם) מספיקה למנה זוגית, אבל בפועל היא מספיקה לאדם בוגר. לגבי המוצר עצמו; הרביולי עצמו בגודל טוב, לא גדול מדי ולא קטן מדי, והבצק רך וטעים (במידה ועוקבים אחר הוראות ההכנה של היצרן). יחד עם זאת, רב הבצק על המלית, ולכן בקושי הרגשנו את הבטטה, וחבל. בנוגע לחונקי הכמרים - בניגוד למותגים אחרים, הפסטה הזו היא שמנמנה במיוחד והאמת גם כייפית בפה כי היא מאוד נגיסה. מצד שני, אנחנו משוכנעים שיהיו מי שיטענו כי היא עבה מדי והיה צריך לרדד מעט יותר את הבצק.

קרקר קראנצ', עלית

קרקר קראנצ של עלית. סטודיו שטראוס,
קרקר קראנצ של עלית/סטודיו שטראוס

לאחר שהוציאו את באגט קראנצ' ופיתה קראנצ', שטראוס-עלית משיקים 2 מוצרים חדשים תחת המותג קרקר קראנצ' - האחד בטעם טבעי והשני בטעם גבינה.

מחיר: 10.90 שקלים על פי רשת שופרסל

שולפים מזלגות: בקצרה ולעניין, לא עפנו מהמוצרים החדשים (למרות שאנחנו מאוד מחבבים את הפיתה-קראנצ'). לקרקר בטעם הטבעי יש טעם, ובכן - של כלום, ואילו לקרקר בטעם גבינה יש טעם של חטיף גבינה זול, מלאכותי ותעשייתי. חבל.

קרקר עדשים כתומות, אסם

קרקר עדשים כתומות של אסם. סטודיו אסם,
קרקר עדשים כתומות של אסם/סטודיו אסם

אסם ממשיכה להרחיב את סדרת הקרקרים שלה, והפעם משיקה קרקר שלדבריה מהווה מקור לחלבון בזכות שילוב של עדשים כתומות, זרעי צ'יה ושומשום.

מחיר על פי אתר פרייסז: 4.90-10 שקלים

שולפים מזלגות: בניגוד לקרקר לעיל, את הקרקר הזה דווקא חיבבנו מאוד. טעם העדשים הכתומות או זרעי הצ'יה אינו מורגש במיוחד, אבל הידיעה על נוכחותם לפחות גורמת לנו להרגיש כמו ראשוני הבריאותנים. אחלה נשנוש למהלך היום, ואם מנגבים איתם גבינה - בכלל מדובר בלהיט. אהבנו מאוד.

במבה חצי-חצי, אסם

במבה חצי חצי מוקה וניל. סטודיו אסם,
במבה חצי חצי מוקה וניל/סטודיו אסם

אחרי במבה במילוי נוגט ובמבה במילוי חלבה, אסם משיקה במבה חדשה תחת השם "חצי חצי" - חצי במילוי מוקה וחצי במילוי וניל.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.5-5.5 שקלים לאריזת 60 גרם.

שולפים מזלגות: בביסים הראשונים לקח לנו זמן להתרגל, לא הבנו בדיוק מה קורה לנו בפה, אבל אחרי כמה במבות שאכלנו נאלצנו להודות שאנחנו מחבבים את המוצר. הווניל מעט יותר מיוחד ולא שגרתי, כי שילוב של מוקה ובמבה הייתה תחושה שאנחנו כבר קצת מכירים, בכל אופן השילוב ביחד פשוט עובד. למרות שאנחנו מעריצים של הבמבה הקלאסית וחושבים שהיא מושלמת כמו שהיא, למי שמחפש חטיף מתוק-מלוח מדובר בפתרון מושלם וטעים.

תיונים לתה קר, ויסוצקי

ויסוצקי קר טעם חדש. טופטאצ,
ויסוצקי קר טעם חדש/טופטאצ

לכבוד הקיץ, ויסוצקי מוסיפה טעם חדש לסדרת ויסוצקי קר - לימונית ולואיזה. מדובר בעצם בתיונים של חליטות צמחים המתאימים למים קרים עם ממתיק טבעי מצמח הסטיביה.

מחיר: 14.40 שקלים למארז

שולפים מזלגות: אחרי שבקיץ הקודם השיקו בויסוצקי את סדרת התיונים הקרים, הם חזרו השנה עם טעם חדש - לימונית ולואיזה שלדעתנו מנצח את קודמיו מהשנה שעברה. בשונה מטעמי האפרסק ופירות היער, הלימונית-לואיזה עדין יותר בטעמו, ונותן תחושה מרעננת וקלילה, כאילו ממש עכשיו קטפתם אותם מהאדנית. מדובר בפתרון המושלם לעצלנים שאין להם כוח להכין תה קר בעצמם. גם אם אין לכם כוח לחכות 5 דקות ורק אז להתחיל לשתות, כבר מרגע הכנסת התיון למין הם מקבלים טעם עדין של התיון. המתיקות, שהיא כבר בילט-אין במוצר, היא בדיוק במידה.

מיונז הולנדי, מאסטר שף

מיונז הולנדי של מאסטר שף. אפרת אשל,
מיונז הולנדי של מאסטר שף/אפרת אשל

המותג מאסטר שף השיק שני מוצרים חדשים: מיונז הולנדי וחרדל דיז'ון גרגירים. בחרנו להתנסות במיונז.

מחיר: 9.90 שקלים

שולפים מזלגות: המיונז מסדרת מאסטר שף, עונה על כל הציפיות ממיונז קנוי. הוא בעל מרקם וטעם טובים כמעט כמו זה של המיונז הביתי, ללא טעמי לוואי שלרוב נלווים למוצרים דומים. מחירו הנמוך הוא עוד פלוס. מומלץ.

מיני כרובית ומיני ברוקולי, סנפורסט

מיני כרובית של סנפורסט. הדמיה סנפורסט,
מיני כרובית של סנפורסט/הדמיה סנפורסט

חברת סנפרוסט משיקה שני מוצרים חדשים שלדבריה חוסכים זמן נוסף של קיצוץ הירקות: מיני כרובית ומיני ברוקולי.

מחיר: 12.90-19.90

שולפים מזלגות: מוצר חביב ואולי, נגיד בזהירות, מעט מיותר. אותן גרסאות של הכרובית והברוקולי של סנפרוסט רק בגירסת הפרחים הקטנים. מצאנו שתכליתו של המוצר היא לפשטידות בלבד, או אם נדייק, מיני פשטידות ומאפינס, אחרת מה הטעם בפרחים כל כך קטנים? אנחנו דווקא מעדיפים את הפשטידות שלנו עם פרחי כרובית וברוקולי גדולים יותר.

גבינת שמנת ניו יורקית 12%, מחלבות גד

גבינת ניו יורק 12 אחוז של מחלבות גד. דן לב,
גבינת ניו יורק 12 אחוז של מחלבות גד/דן לב

על פי החברה, זו גבינת השמנת הראשונה בארץ שמתהדרת באחוזי שומן כה נמוכים - 12 אחוז בלבד.

מחיר: 9.52 שקלים לגבינה מחלב בקר, 16.60 שקלים לגבינה מחלב עזים.

שולפים מזלגות: אנחנו לא חובבים גדולים של גבינות שהתחפשו. כך למשל גבינות "השמנת" שמתהדרות ב-5% שומן לא יוכלו לעולם להיקרא בעינינו גבינת שמנת. פשוט כי הן לא כאלו. לרוב מה שמורגש בגבינות מן הסוג הזה הוא המרקם הג'לטני שאמור לספק מעין מרקם של גבינה שמנתית רק נטול הקרמיות והטעם המשובח. בשנים האחרונות למדו חברות מוצרי החלב להפחית באחוזי השומן הגבוהים של גבינות השמנת, אך עד גבול מסוים. החוכמה היא ללכת בזהירות על הקו שבין גבינה בעלת אחוזי שומן גבוהים, אך לא גבוהים מידי כמו ה-28% ואפילו ה- 16%.

במקרה של גבינת השמנת החדשה של גד המתהדרת ב-12% אחוזי שומן, הם מעט חצו את הגבול לטובת הגבינות הרזות. המרקם הקרמי של גבינת השמנת נפגע ובתור גבינה על פרוסת לחם היא הייתה ערבה לנו פחות. מה שכן, שילובה בעוגות התגלה כמוצלח.

בצק שמרים עלים חמאה, מעדנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת מעדנות צירפה לרשימת הבצקים שלה על בסיס חמאה גם את הבצק פריך למאפים מתוקים וגם את הבצק שמרים עלים. בדקנו את השמרים עלים על בסיס חמאה המתאים להכנת מאפים כגון עוגות שמרים, קרואסונים, רוגלך ועוגיות.

מחיר: בין 18.1 שקלים ל-21.75 שקלים עבור כלל המוצרים.

שולפים מזלגות: מדובר בבצק שמרים שעבר דפדוף לעלים, ולכן אוורירי יותר. אותו בצק המשמש להכנת קרואסונים לדוגמה. מה שכל כך נחמד במוצר הזה היא העובדה שמדובר בסוג הבצקים שכל מי שאינו קונדיטור כנראה לעולם לא יכין בבית, לכן הוא מתאים לא רק לעצלנים שבנינו. למרות שמצוין על האריזה שהוא מתאים למאפים מתוקים, אנחנו דווקא מילאנו אותו במלית גבינות וסלמון מלוחה והתענגנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully