וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריקת ברזל: בר הבשרים B12 פותח סניף בת"א

16.6.2016 / 8:45

לאחר שפתח שלוחה גם בפולג, בר הבשרים B12 מביתן אהרון עתיד לפתוח בקרוב סניף נוסף ברחוב קרליבך בתל אביב. מה צפוי לנו שם ומה יהיה מיוחד בסניף התל אביבי?

מנות לביקורת B12. דרור עינב
תגידו יפה שלום לאורחים מהצפון. כריך בשר/דרור עינב

ביתן אהרון, מושב בשרון בין נתניה לחדרה, עלה לכותרות אתרי האוכל בשנה האחרונה בזכות מזללת בשרים קטנה שמיד עם פתיחתה הפכה למוקד עלייה לרגל באזור יחסית שומם קולינרית. B12 תחנת בשר, שמה של המסעדה הפשוטה, כבר מסגיר את הסיפור של המקום. כאן מתעסקים בבשר נטו, אתם רק צריכים להחליט איך לאכול אותו. כעת, המקום שצבר לעצמו קהל סועדים נאמן, בין אם מתושבי האזור ובין אם מטיילים מאזור המרכז שעוצרים לאכול משהו בדרך לצפון או חזרה, עושה צעדי התרחבות לאזור המרכז.

הסניף השני של B12 נפתח לפני כחודש באזור התעשייה פולג בנתניה וכעת מגיע הסניף השלישי של המקום, בתל אביב. הסניף התל אביבי ייפתח בתוך כחודש ברחוב קרליבך, במקומו של סניף ארומה שהיה במקום, על ידי הזכיין עדי אבו. "הקונספט יישאר אותו קונספט, אבל המקום יהיה גדול יותר וקצת יותר תל אביבי באווירה ובעיצוב", מספר אבו על המקום שיכונה B12 תחנת קרליבך.

מנות לביקורת B12. דרור עינב
B12 ישר לווריד. סטייק אנטריקוט/דרור עינב

התפריט של המקום הוא ענייני וממוקד, ומציע שלוש מנות ראשונות: סטארטר מעושן - מכסה אנטריקוט בעישון קר (27 שקלים), אסאדו עגל מיושן פרוס דק (32 שקלים) ואסאדו טלה פרוס דק (34 שקלים). בגזרת המנות העיקריות תמצאו שמונה סוגי בשרים, כאשר אתם רק תצטרכו לבחור אם לאכול אותם בג'פרנה (שילוב של ג'בטה ולחם פרנה), בצלחת או בסלט. בין הבשרים תמצאו המבורגר ריב אנטריקוט 320 גרם (52 שקלים), המבורגר טלה 250 גרם (69 שקלים), סטייק לבן (61 שקלים), פיקניה עגל (65 שקלים), נתח קצבים (68 שקלים), סינטה עגל (84 שקלים), אנטריקוט עגל (94 שקלים) או מנה מעושנת (49 שקלים).

"בשלב הראשוני נגיש את אותן מנות שמוגשות בתחנה המקורית, בהמשך אולי נוסיף קצת חידושים" אומר אבו, טבח במקצועו. "קסם לי במיוחד הקונספט שזאת לא ממש מסעדה, הכל הרבה יותר קליל". הלוקיישן של אזור החשמונאים-קרליבך-הארבעה קרץ לאבו זמן רב עד שהגיעה ההזדמנות. בהמשך אמור המקום להתרחב ולהוציא כסאות לפיאצה האחורית והיפה ששופצה לאחרונה בין הרחובות הארבעה וקרליבך. בתקופת ההרצה צפוי המקום לפעול בשעות הערב בלבד, כאשר בהמשך יתחיל לפעול כבר בשעות הצהריים אל תוך הלילה, לטובת בלייני האזור, בנוסף, המקום אמור להיות פתוח גם בסופי שבוע. כאמור, הפתיחה בעוד כחודש, יש למה לחכות.

B12, קרליבך 12 ת"א. לא כשר

הסניפים הנוספים:
ביתן אהרון, במרכז המסחרי, 09-8919199, שעות פעילות: ראשון-שבת: 12:00-00:00. לא כשר

גיבורי ישראל 22, אזה"ת פולג, נתניה

  • עוד באותו נושא:
  • b12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully