וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה הקשה של מסעדת פוראמה

19.6.2016 / 12:21

מסעדת פוראמה בתל אביב נפתחה לפני כ-3 שנים כשלוחה של המסעדה הסינית האהובה מאשקלון. עם זאת בשנה האחרונה היא חוותה קשיים כאשר נסגרה לתקופה מסוימת ונפתחה מחדש. אמש התרחשה שם טרגדיה גדולה כאשר נהג איבד שליטה בשל אירוע לב ודרס את באי המקום

תאונת דרכים במסעדת פוראמה ברחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016. דרור עינב
מסעדת פוראמה אמש לאחר האירוע/דרור עינב

אמש (18.06.2016) התרחשה תאונה מחרידה ברחוב בן יהודה בתל אביב בה נהג כבן 50 לקה בלבו, איבד שליטה על רכבו, עלה על המדרכה ופגע במסעדת פוראמה. כתוצאה מכך, נהרגו שני בני אדם ונפצעו שישה, ביניהן אחת במצב בינוני והשאר במצב קל.

בשיחה עם וואלה! אוכל, עומר לביא, הבעלים של פוראמה, ביקש למסור, "אנחנו בסדר, מתאוששים. מנסים להבין מה היה אתמול. עדיין קצת בשוק". לדבריו, נגרם נזק פיזי קל למקום, בעיקר לכניסה של המסעדה, אך הוא ממהר להרגיע ומוסיף, "לא משהו חמור מדי. אני מאמין שאנחנו נפתח את המסעדה מחדש תוך יומיים-שלושה ונחזור לעבודה תקינה".

דים סאם בפוראמה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
חוותה שנה קשה שכללה סגירה זמנית ופירוק שותפות. מנה מהתפריט של פוראמה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

התאונה קשה התרחשה לאחר שנה סוערת שעברה על המקום. מסעדת פוראמה נפתחה מחדש רק לפני שלושה חודשים. המסעדה הסינית, המתמחה בעיקר בכיסוני דים סאם, ידעה שנה לא קלה. היא נפתחה לראשונה בתל אביב ביולי 2013, כשלוחה למסעדת פוראמה הוותיקה באשקלון אשר פועלת בעיר הדרומית מאז 1985. הגרסה התל אביבית של פוראמה, בפינת הרחובות בן יהודה-אלנבי, זכתה עם פתיחתה לפני כשלוש שנים להרבה אהבה. הקהל התל אביבי, שנמצא בחיפוש תמידי אחר אוכל אותנטי ואקזוטי, כמו גם העובדה שבאותו קיץ כיסוני הדים סאם היו הטרנד הקולינרי החם ביותר, גרמו לקהל התל אביבי לחבק את המסעדה החדשה.

בינואר האחרון נסגרה פוראמה, ובאתר המסעדה הודיעו כי המסעדה נסגרה לשיפוצים. כעבור חודשיים היא נפתחה מחדש, אך שיפוץ אמיתי לא נעשה שם. בדיעבד התברר כי דרמה גדולה התחוללה מאחורי הקלעים: סכסוך בין השותפים גרם לסגירתה הזמנית ולפירוק השותפות. לביא, כאמור אחד השותפים, פתח מחדש את מסעדת פוראמה. זמן קצר לאחר מכן, התבשרנו כי שותפו לשעבר ווילי טאנג, מי שהיה אחראי על המטבח של פוראמה, פתח בסמוך אליו מסעדה מתחרה בשם הונג קונג דים סאם שהפכה בן לילה לפופולארית מאוד, ויש מי שטענו כי העניין הרב שהיא משכה היה על חשבונה של פוראמה המקורית.

  • עוד באותו נושא:
  • פוראמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully