וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם אומץ לנסות את היין הכחול החדש?

30.6.2016 / 8:52

אחרי שנים שבהן היינות האדומים והלבנים שלטו בסצנת היינות, היצרנים של "גיק" מאמינים שהם יהפכו לדבר החם הבא. קהל היעד - צעירים שאינם שותים יין בגלל "התדמית המתנשאת שלו"

GIKLIVE

יין חדש עומד לפרוץ לחיי הלילה בתקווה לפתות שתיינים חדשים וההפתעה - הוא כחול לגמרי. המשקה החריף הוא שילוב של יינות לבנים ואדומים וקהל היעד שלו הוא צעירים שאינם שותים יין בגלל "התדמית המתנשאת שלו".

היין הכחול מיוצר מענבים מכרמים סמוך למדריד, ספרד והוא בעל 11.5% אלכוהול. מקורו של הצבע המיוחד הוא בפיגמנט בקליפת הענב וצבע המזוקק מצמחים, כך שהוא מחומרים טבעיים בלבד.

באתר החברה מסבירים שפולחן היין לא צריך להיות כל כך אקסלוסיבי: "אנחנו לא מאמינים בחוקים של טעימות יין ולא חושבים שמישהו צריך ללמוד את חקר ייצור היין בשביל ליהנות מכוס משקה".

בשורה טובה גם לסופרי הקלוריות- מתיקותו של היין מגיעה מממתיק נטול קלוריות וטעמו מזכיר יין ריזלינג. העומדים מאחורי היוזמה האלכוהולית הם קבוצת צעירים שעל פי החברה: "נולדו לעשות כיף... לשנות קצת דברים ולראות מה קורה".

לאחר שהוכתר כהצלחה בספרד, "גיק" יושק בקיץ בשאר אירופה, כשמחיר בקבוק עומד על כ-42 שקלים. ממתינים בסבלנות שהבשורה תגיע גם לישראל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully