וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: הגלידה החדשה של בן אנד ג'ריס

27.6.2016 / 11:10

האם שילוב של שוקולד פרה ומילקשייק הולך? מה חשבנו על שלגוני הפירות החדשים של נסטלה? ומהו החטיף החדש שלקח את השילוב של פתי בר עם שוקולד צעד אחד קדימה? שלפנו מזלגות

שוקולד פרה במילוי מילקשייק, עלית

שוקולד פרה בטעמי מילקשייק. שטראוס הדמיה,
שוקולד פרה בטעמי מילקשייק/שטראוס הדמיה

עלית משיקה מוצר חדש בסדרת שוקולד פרה: טבלאות שוקולד במילוי טעמי מילקשייק שמומלץ לאכול ישר מהמקרר. המוצר מגיע בשלושה טעמים שונים: מילוי תות וניל, מילוי שוקו בננה ומילוי שוקו וניל.

מחיר ברשת שופרסל: 6.80 שקלים

שולפים מזלגות: הרעיון הקריר נחמד, אבל הביצוע פונה בעיקר לילדים קטנים שמאוד אוהבים סוכר. מרבית הטועמים במערכת סיכמו שמדובר במילויים מתוקים להחריד והטעם ילדותי מדי. פחות התחברנו.

לחמי המחמצת של מאפיית אנג'ל

לחמי מחמצת של מאפיית אנג'ל. שרית גופן,
לחמי מחמצת של מאפיית אנג'ל/שרית גופן

מאפיית אנג'ל משיקה סדרת לחמי מחמצת חדשה תחת השם "אנג'ל צרפתי". הסדרה כוללת 4 לחמים: לחם דגנים, לחם אגוזים, לחם שיפון קל ולחם חיטה מלאה ודגנים.

מחיר על פי אתר מייסופרמרקט: 14.90 שקלים ללחם במשקל 600 גרם

שולפים מזלגות: טעמנו את הלחם עם האגוזים. מדובר במוצר טוב, אבל כזה הדומה להרבה לחמים דומים מסוגו. כמות האגוזים בלחם הייתה סבירה -לא קמצנית מדי וגם לא מאוד נדיבה. אנחנו מחבבים לחמי מחמצת מעט דחוסים יותר, וזה לא המקרה. כמו כן, ללחמי מחמצת לרוב חיי מדף קצרים יותר, שוב, לא במקרה הזה. הלחם האריך ימים. האם הסיבה היא שאחוז המחמצת במוצר מזערי? או האם באנג'ל עלו על טריק? אין לנו תשובה. בכל מקרה מדובר במוצר חביב מאוד ביחס למחיר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גלידות לה פרוטה, נסטלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד קיץ 2016, גם גלידות נסטלה משיקים את הגרסה הדיאטטית שלהם לשלגונים. על פי החברה, סדרת לה פרוטה מכילה 50% פרי ובין 67 ל-90 קלוריות ליחידה (תלוי בטעם). הטעמים בסדרה: בננה-תמר-פקאן, פירות אדומים, תות שדה, מנגו טרופי, אננס-תפוז ומלון-תפוח.

מחיר על פי החברה: 6.70 שקלים ליחידה.

שולפים מזלגות: הקיץ הזה הגיעו למערכת לא מעט שלגונים דיאטטים. השלגונים של פלדמן למשל, סדרת פרוזן יוגורט, היו מעולים, והציבו רף מאוד גבוה לבאים אחריהם. הסדרה החדשה של נסטלה מצליחה כמעט לקרוא עליהם תיגר. חברי המערכת אהבו מאוד את הטעם, המרקם והעובדה שמדובר במוצר דל קלוריות. אהבנו במיוחד את טעם האננס-תפוז. רק מעטי מעט הרגישו טעם לוואי קל מאוד שלרוב מגיע יחד עם המושג "דל קלוריות". בכל מקרה, זו אופציה מעולה לטבעונים, למי שעושה דיאטה וגם למי שלא.

פריכיות אנרג'י

פריכיות אנרג'י. סטודיו שטראוס,
פריכיות אנרג'י/סטודיו שטראוס

המותג אנרג'י השיק שני מוצרים חדשים בקטגורית הפריכיות המבוססים על תערובות דגנים מלאים: פריכיות 3 דגנים טבעי ופריכיות 3 דגנים וקצח. על פי החברה, כל פריכית מכילה 27 קלוריות.

מחיר ברשת שופרסל: 12.90 שקלים.

שולפים מזלגות: למוצר קוראים "הפריכיות הטעימות", ופייר? הן באמת טעימות. אמנם לא מצאנו הבדל גדול בין אלו עם הקצח לבין אלו בטעם הטבעי, אך נהננו מהן (עד כמה שאפשר להנות מפריכית), וזה מה שחשוב. הטעם שלהן הזכיר לנו אפילו טורטיה מקסיקנית אמתית. צבען זהוב ומבריק, ויש להן קצת יותר אפיל מהפריכיות הסטנדרטיות.

גלידת וניל וקרמל עם שבבי וופל, בן אנד ג'ריס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הגלידה בן אנד ג'ריס השיק בארץ טעם חדש בשם: Cone Sweet Cone. מדובר בגלידה בטעם וניל-קרמל עם תוספת של שבבי וופל מצופים בפאדג'.

מחיר על פי החברה: 25 שקלים.

שולפים מזלגות: בבן אנד ג'ריס יודעים את העבודה, החל מהשם המעולה לטעם החדש ועד הרעיונות המפתיעים בכל פעם מחדש. אז נכון, השינוי לא מאוד דרמתי מטעמים קודמים של המותג, ועדיין הטעם החדש הצליח לרגש אותנו. גלידת וניל הקרמל נותנת תחושה איכותית ומפנקת, וחתיכות הגביע המצופות בשוקולד מפוזרות בגלידה בנדיבות. מצד אחד אין להן את הקראנצ'יות של גביע גלידה טרי, מצד שני מדובר בהחלט בתוספת כיפית וטעימה. שורה תחתונה: אנחנו בעד!

כיףכף פצפצים, עלית

כיףכף פצפצים. סטודיו שטראוס,
כיףכף פצפצים/סטודיו שטראוס

עלית משיקה חטיפי שוקולד חדשים: כדורי ביסקוויט פריכים במילוי שוקולד.

מחיר על פי היצרן: 4.60 שקלים

שולפים מזלגות: הקשר בין אצבעות השוקולד כיףכף למוצר הנוכחי תלוש לחלוטין, אבל עדיין מדובר בנשנוש מתוק נחמד למשרד. הוא מתפצח ומזכיר במידה מסוימת פתי בר עם שוקולד (ומי לא אוהב פתי בר עם שוקולד?). מצד שני, התבאסנו לגלות שהשוקולד הוא "בטעם שוקולד" ורשימת המרכיבים בגב האריזה היא אינסופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully