וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב במטבח הביתי: כמהין איטלקי כחול לבן

30.6.2016 / 12:30

אבקה שמונעת מירקות להשחיר, גידולי כמהין כחול לבן ויין שלא מתחמצן הם רק חלק מהחידושים שנוכל בקרוב לאמץ במטבח הביתי והוצגו השבוע בתערוכת קולינארי

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי וליאור נאור

כמו בארבע השנים האחרונות, גם השבוע התקיימה במלון דן פנורמה בת"א תערוכת Culinary - תערוכה שנתית למזון ולקולינריה. במסגרת התערוכה עשרות יצרני מזון מקומיים לצד יבואנים שונים הציגו חידושים ומגמות בעולם הקולינריה והמסעדנות הישראלי. בתערוכה, המיועדת לשוק המקצועי, הוצגו השנה חידושים רבים הנשענים על המגמות אליהן מתפתחת הקולינריה, כשבולטים במיוחד הם תחום הבריאות ומגמת הטבעונות.

למרות שהתערוכה מיועדת לקהל המקצועי הוצגו כאן גם חידושים רבים שכבר עכשיו אנחנו יכולים לאמץ אל מטבחנו הביתי. בין היתר בלטו החידושים של פיין קוק של השף יאיר פיינברג, אשר הציגו לראשונה אבקת נוגדי חמצון מונעת השחרה, אשר אמורה לשמור על צבע ומרקם של עלים, ירקות ופירות חתוכים, בלי להשפיע על הטעם והמרקם. המוצר הזה אמור גם לעזור לממרחים כמו גוואקומלה ופסטו לשמור על החיוניות והצבע למשך זמן ארוך יותר.

חידושים בקולינריה בישראל. עידו שחם,
כמהין כחול-לבן, הן אפילו כשרות/עידו שחם

עוד בתערוכה מצאנו את פטריות הכמהין של ברעם - פטריות הכמהין הראשונות שגדלות בישראל ואפילו בעלות תעודת כשרות. הדוכן של MORE THAN FOOD הציג פירות קפואים בשיטת הקפאה ייחודית אשר מקפיאה כל פרי בנפרד, שומרת על ערכיו התזונתיים כמו גם על טעמו והמרקם ומונעת בקטריות וריקבון.

בגזרת האלכוהול, יקבי בנימינה הציגו את הבי-בוקס - המוצר החדש שלהם מגיע בדמות קופסת יין בנפח 3 ליטרים עם ברז למזיגת יין. היין יכול בצורה זו להישמר מספר שבועות על השיש הביתי ויאפשר לנו להתפנק בכוס במזיגה פשוטה בכל עת שנרצה.

חברת שאבא- וופל בבלגי הציגו פיתוח ישראלי של חלבון טבעי מן הצומח, ללא עמילנים ומשמרים אשר מהווה תחליף לביצים במאפים שונים קרפים, פנקייקים ועוד. המוצרים החדשים אמורים לתת מענה לבעיית אלרגיה לביצים וכן מענה בריא לטבעונים. עוד הציגו במקום חברות כמו טרס פזוס, דיפלומט ועוד.

לרשימת המציגים המלאה בתערוכה

עוד בוואלה אוכל:
סטריט פוד חדש מהוואי
לא רק סושי:פסטיבל האוכל היפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully