וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פה זה לא אירופה: השיפודיה הלוהטת של ת"א

28.6.2016 / 8:47

קבוצת קפה אירופה עושה זאת שוב ומשיקה את האחות הקטנה והלוהטת שלה - שיפודי אירופה. בתפריט: המון שיפודים והרבה סטייל, ביקרנו בערב הפתיחה

שיפודי אירופה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
שיפודי אירופה, היכונו לקאמבק הגדול/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

עם כל הכבוד לטרנדים קולינרים ששטפו בשנים האחרונות את ת"א, בעיקר בגזרת אוכל הרחוב, כמו הטרנד המקסיקני, הטרנד ההודי, הדים-סאם ועוד רבים אחרים, יש מין תחושה כזאת באוויר שכולם רוצים לחזור בסופו של דבר לאכול את האוכל שלנו, הישראלי, ומה יותר ישראלי משיפודים? לאחרונה, כך מסתמן, השיפודים עושים קאמבק מבטיח ועם המון סטייל.

מי שאחראית במידה רבה לקאמבק הזה היא המסעדה שהצליחה לעורר לא מעט באזז עוד לפני שנפתחה אמש לראשונה לקהל הרחב - שיפודי אירופה. שמו של המקום, מהווה בעצמו אוקסימורון עם קריצה ומספר את סיפורו - שיפודיית שף. מצד אחד פותחים כאן שולחן של חומוס, טחינה ושיפודים על גבי תפריטי נייר חד פעמיים, מצד שני הם מוגשים על שולחנות בצבעי פסטל מגניבים. מצד אחד תוכלו להזמין שיפודי חאלוויאת וקבב טלה, אבל גם להזמין שיפודי לובסטר וקוקי סאן ז'אק, ועוד לא אמרנו כלום על הטפט הפרחוני בשירותים.

מאחורי שיפודי אירופה החדשה עומדת הקבוצה שבבעלותה גם מסעדת קפה אירופה . מי שאחראי לצד הקולינרי הוא השף שרון כהן, העומד גם מאחורי קפה אירופה, מסעדת שילה ופלורנטין האוס, שנפתחה גם היא בחודשים האחרונים. כהן לא מבזבז זמן וכעת הוא משיק את הבייבי החדש.

שיפודי אירופה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
פותחים שולחן/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אז מה בתפריט?

כאמור, רוב העניין כאן הוא השיפודים, אשר נחלקים לשלוש קטגוריות: יבשה, ים וירקות. בין שיפודי היבשה תמצאו שיפוד פרגית ים תיכונית (24 שקלים), פרגית בחלב קוקוס, פלפל חריף ואננס (28 שקלים), כבדי עוף בתערובת תבלינים תימנים (22 שקלים), שיפוד לבבות (18 שקלים), קבב טלה ופיסטוקים (29 שקלים), נתח אדום משתנה (29-39 שקלים) וחאלוויאת (35 שקלים).

בקטגורית שיפודי הים תמצאו שיפוד קלמארי (28 שקלים), שיפוד שרימפס (28 שקלים), קוקי סאן ז'אק (42 שקלים), סלמון במשרה אסיאתי (28 שקלים), שיפוד לובסטר (89 שקלים) ושיפוד לוקוס (65 שקלים). גם הצמחונים יחגגו כאן עם שיפודים כמו שיפוד ארטישוק, גבינה צ'רקסית ועגבניות (28 שקלים), שיפוד אספרגוס / ברוקומיני (28 שקלים), שיפוד מיקס ירקות (18 שקלים), שיפוד פטריות (18 שקלים) ותירס עם גבינת גאודה עיזים ופלפל אדום (18 שקלים).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

כמו בכל שיפודיה שמכבדת את עצמה תוכלו לפתוח שולחן עם מבחר סלטים טריים שמוכנים במקום כמו ציזיקי, טחינה, פלפלים חריפים, חומוס, סלט ירקות, מטבוחה, פיתות ועוד (כל הסלטים ב - 28 שקלים לסועד בהזמנת שני שיפודים, 48 שקלים לסועד לסלטים בלבד).

בגזרת המנות האחרונות תמצאו כנאפה (28 שקלים), בקלוואה (28 שקלים), מלבי (35 שקלים), בסבוסה פיסטוק (28 שקלים) ושיפוד פירות העונה וגלידה (28 שקלים). חוץ מאלו, במקום פועלת גם גלידריה תוצרת המקום - גלידה אירופה, המגישה גלידה טרייה ממכונת גלידה שהובאה במיוחד מאיטליה, במבחר טעמים כמו וניל תבלינים, פיסטוק, סורבה מנגו ועוד. הרעיון בהמשך הוא, שהגלידה תפעל גם כמקום בפני עצמו. בשל כך יש אליה גישה נוספת וישירה מרחוב רוטשילד, ואנשים יוכלו לקנות רק גלידה במקום ולקחת ללקק בשדרה.

בימים אלו נמצאת המסעדה בהרצה אשר פתוחה לקהל הרחב, בעוד כשבוע-שבועיים מתוכננת המסעדה להיפתח כבר בשעות הצהרים.

שיפודי אירופה, רוטשילד 9 ת"א, 03-6565692, שעות פעילות: ראשון - שבת: 18:00 עד אחרון הסועדים. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully