וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמש של ת"א: הבייקרי החדש של סאני דרעי

4.7.2016 / 12:35

ביייקרי חדש מבית ניטן תאי, תחת הקונדיטורית המוכשרת סאני דרעי, נפתח ברחוב הארבעה והוא מגשים את כל החלומות הכי פרועים שלנו - ממקופלות צבעוניות ועד מאפה של בננה רוטי

בק דור ביי סאני. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
אפשר לארוז לנו הכל לקחת?/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

הקונדיטורית המוכשרת סאני דרעי אמנם עוד לא בת 28, אבל כבר נחשבת לאחת הקונדיטוריות הכי מוכשרות בארץ. עם מסעדות ברזומה כמו דלאל, סושיאל קלאב ובעיקר מסעדת טוטו, איתה הפכה מזוהה מאוד, סאני הפכה להיות שם חם בקולינריה התל אביבית, ומקום משלה בו תוכל להציג את הכישרון הרב שלה היה רק עניין של זמן. בשנה האחרונה מונתה סאני להיות הקונדיטורית של מסעדת ניטן תאי, התאילנדית המלכותית, שם זיהו את הכישרון הרב והתאבון של סאני לעשות עוד ועוד דברים, והחליטו לפתוח עבורה את המקום החדש שלה.

בק דור ביי סאני. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
המקופלות של סאני/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

Back Door By Sunny נמצאת בחצר האחורית של מסעדת ניטן תאי. מדובר בבייקרי-פטיסרי יפיפה, מבית הניטן תאי, בו הגשימה סאני את כל הפנטזיות הקולינריות שלה, וגם את שלנו. על שולחן גדול באמצע המקום תמצאו שלל של מאפים טריים כמו פאי תפוחים (14 שקלים לחתיכה), בריושים (12 שקלים), מאפינס בטעמים שונים (12 שקלים) וגביניות (12 שקלים, לצד מאפים קצת פחות שגרתיים בנוף המקומי כמו באן פאפא רוטי (18 שקלים) - אחד ממאפי הדגל של המקום, מאפה שעשוי מפולי קפה, עם קראסט מקורמל מלמעלה ושוקולד חם בפנים, ויש כאן גם את הבננה רוטי המסורתי (16 שקלים), שמקבל כאן גם מנה של ישראליות כשהוא נמרח על גבי שוקולד השחר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בק דור ביי סאני. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קינוחי הקונדיטוריה זוכים לטיפול אישי ומסור/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

ויטרינת קינוחי הקונדיטוריה שפעמים רבות עשויה לסבול מטעמים תעשייתים מדי, זוכה כאן לטיפול אישי ומסור מדרעי. גם כאן תמצאו קינוחים לא שגרתיים כמו מרקיז מאצ'ה (36 שקלים), טארט יוזו (36 שקלים), מאפה שקדים מסקרפונה (34 שקלים) או מנגו סאנשיין (34 שקלים). המקופלות הצבעוניות של סאני, מוצר שפיתחה בקונדיטוריה של ניטן תאי, מגיעות כאן ארוזות בצורה יפיפייה ובטעמים של קוקוס, פטל ותה ירוק.

בגזרה המלוחה תמצאו מבחר של פוקאצ'ות מעניינות לצד קיש קארי וקיש דאשי כרישה (14 שקלים), כמו גם כריכים נדיבים ומפנקים לקחת לדרך או לאכול במקום כמו סנדביץ' סלמון (36 שקלים), סנדביץ' ביצים (34 שקלים) וסנדביץ' סלק (34 שקלים) ויש אפילו סנדביץ' ביתי. מי שבעניין של ארוחת בוקר בריאותית, יוכל לקחת שקית גרנולה ארוזה, לצד בקבוקון מתוק של חלב. בנוסף ישנם שלל של מוצרים לקחת הביתה כמו עוגיות חמאה יוזו וליים (38 שקלים), עוגת שוקולד שומשום (32 שקלים) ועוד.

בק דור ביי סאני. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קיש קארי וקיש דאשי כרישה, היוש/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

כרגע המקום נמצא בתקופת הרצה ודרעי עוד לומדת את השטח, וסביר להניח שדברים רבים אחרים יתווספו בהמשך.

Back Door By Sunny, הארבעה 21 ת"א (בחצר של ניטן תאי), שעות פעילות בתקופת ההרצה: ראשון - שישי: 07:30-17:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully