וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זול וטעים, אבל האם משביע?

5.7.2016 / 7:52

אחרי טרנד הקופיקס המציע תפריט בית קפה ב-5 שקלים, הגיחה לעולם רשת 8 המציעה מנות בשריות במחיר של 8 שקלים בלבד. המונה טועם נתן לה מספיק זמן להתאקלם ונסע עד לסניף הראשון בטכניון בחיפה כדי לבדוק האם זול זה גם טעים ומשביע

עידו שחם

וידאו: שאלנו את הסועדים של רשת 8 מה דעתם על האוכל

לפני מספר חודשים הוזמנתי לאחת מתוכניות הבוקר כמומחה לבדיקת אוכל זול וטעים. הובאתי אחר כבוד אל האולפן כדי לטעום כריכונים ממש זולים של מסעדה חדשה בשם שמונה, והופתעתי מאוד לטובה – גם מהטעם וגם מהמחיר שעומד על 8 שקלים, כשם המקום. בהמשך, לפני כמה שבועות, מצאתי את עצמי נוסע לחיפה עם לקוח. לא סתם נסיעה לחיפה, אלא לטכניון על הכרמל עם שעתיים המתנה במקום, מה שנתן לי מספיק זמן ללכת לבדוק מקרוב את השיטה של אותו מקום שבינתיים הספיק להפוך לרשת עם סניפים גם באזור המרכז.

הגעתי אל הדוכן על הבוקר, חמש דקות אחרי הפתיחה כאשר הפלנצ'ה עוד מבריקה. אין הרבה מקומות בהם יש לי את האפשרות לעשות מבחר טעימות, ולכן ניצלתי את ההזדמנות לעוף על התפריט. הזמנתי כריך של נתחי בשר עם ביצה, כריך מרגז וגזוז ב-5 שקלים. יחד עם התוספת על הביצה, החשבון לא הצליח להגיע ל-25 שקלים. זו כנראה העסקה הכי משתלמת בארץ.

המבורגר של מסעדת שמונה. קובי רובין
אל תקראו לזה מרגז. כריך בשר חריף ב-8 שקלים/קובי רובין

מקצוענים אמתיים יודעים שהכל בחיים מתחיל ונגמר בפרטים הקטנים. אל הפרטים הגדולים מגיעים גם ככה בהמשך. העובד על הפלנצ'ה לקח את העבודה במלוא הרצינות האפשרית. כל כך נהניתי לראות איך הוא לקח כל חלק בהכנת הכריך באותה מידה של רצינות. הלוואי עלינו שכל המסעדות בארץ היו נוהגות כך. ראשית, הוא לקח את הכריך והניח אותו במרכז משטח העבודה. את הבשר הוא הניח על הפלנצ'ה ולצידו את בשר המרגז, ותחם אותם בדיוק רב באזורים ספציפיים על גביה, היכן שלוהט בדיוק במידה הנכונה. המשכתי לעקוב בקפידה אחר מהלכי ההכנה המדוקדקים של הכריכים. הבשר נצלה קלות על המתכת הלוהטת, עלי חסה טריים הונחו על הלחמניות הטריות והכל היה מוכן לקבלת הבשר. הבטן שלי כבר התאוותה לאוכל.

לאחר קבלת הכריכים, התאפקתי לפני הביס הראשון כדי לצלם את המנות. אז הבחנתי בכמה נקודות חשובות; כריך אחד לא יספיק לאף אחד או אחת, ולכן תכפילו כל הזמנה שלכם. כריך נתחי הבשר מעורבב עם הביצה, ולטעמי היה עדיף לעשות את הביצה בנפרד ואז להניח אותה על הבשר. הערבוב הורס את המנה לגמרי. כריך המרגז היה אמור להכיל נקניקיית מרגז, אותה אני אוהב במיוחד, אבל פה בסניף של שמונה אין זכר לנקניקיה. כפי שאפשר להיווכח בתמונה, יהיה נכון יותר לקרוא לזה סלופי ג'ו של מרגז. אל תטעו, עדיין מדובר בבשר טעים וחריף עם אותם מאפיינים מעולים של מרגז, אבל מפורק. עבורי, זו המנה המנצחת של המקום. שווה לכל מי שמגיע לאזור הטכניון להיכנס עד לבניין אגודת הסטודנטים וישר להזמין פעמיים מנה של בשר חריף. לא צריך להנדס או להוסיף לה תוספת, גם ככה הבשר מאוד טעים. רק אל תקראו לזה מרגז. כולי תקווה שסניפי שמונה יפתחו במהרה במדינת תל אביב, כן יהי רצון.

רשת 8. סניף בית הסטודנט, הטכניון. חיפה. שעות פעילות: ימים א'-ה' 11:00-20:00

לעוד ביקורות של המונה טועם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully