וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוטף בסטייל: הפופ אפ של מגנום בנמל ת"א

5.7.2016 / 11:32

בעקבות ההצלחה בשנה הקודמת, גם השנה החליטו במגנום להקים פופ-אפ מלא סטייל בנמל תל אביב שבו המבקרים יכולים להרכיב לעצמם את הארטיק הפוטוגני שלהם. השנה הצטרף אל המיזם גם השף מאיר אדוני עם קולקציית גורמה מטריפה

צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

בשנים האחרונות השלגון מגנום הצליח למתג את עצמו כלא סתם ארטיק, אלא כזה המקושר עם הרבה מאוד סטייל, בעיקר בזכות המראה היוקרתי שלו וחבירה עם אושיות סטייל ברחבי העולם. למיתוג הזה אחראי גם הפופ אפ של מגנום בר, המתרחש ברחבי העולם, וזו השנה השנייה בת"א, במסגרתו כל אחד יכול להרכיב מגנום נוטף סטייל משלו, וכמובן לצלם ולהעלות אותו לאינסטגרם.

הפופ אפ מגנום בר הוקם כאמור גם השנה, למשך חודש, בנמל ת"א, כשהפעם חבר אל המותג השף מאיר אדוני. השף הרכיב מספר שלגוני גורמה בהשראה אמנותית, כאשר מחירו של כל שלגון עומד על 10 שקלים. בין השלגונים של השף אדוני תמצאו שלגון אוונגרד עשוי ממגנום פיסטוק בציפוי שוקולד מריר עטוף בשברי חלבה, מיקס פיצוחים, פצפוצי אורז שוקולד ונגיעת תימין, שלגון אר-דקו - מגנום שוקולד בציפוי שוקולד מריר עטוף פניני קרמל מלוח, פניני שוקולד מריר ושברי עוגיות שוקולד, שלגון פופ ארט - מגנום וניל בציפוי שוקולד לבן עטוף במיקס פירות אדומים, שברי מרנג ואבקת פטל, שלגון רנסנס - מגנום וניל בציפוי שוקולד לבן עטוף במיני מרשמלו, שברי דובדבן אהבה מיובש ושבבי שוקולד לבן ובארוק - מגנום שוקולד בציפוי שוקולד חלב עטוף בסוכריות קופצות, שברי מרנג ואבקת זהב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מגנום בר. עידו שחם
הקולקציה של אדוני/עידו שחם

מי שיעדיף להרכיב את המגנום שלו בעצמו, יוכל לעשות זאת על פי טעמו בשלושה שלבים פשוטים, בחירת טעם השלגון - וניל, שוקולד או פיסטוק, בחירת ציפוי - שוקולד חלב, שוקולד מריר או שוקולד לבן, ולבסוף בחירה חופשית מתוך מבחר רחב של תוספות כמו מיקס פיצוחים, פניני קרמל מלוח, שברי מרנג, אבקת זהב, שבבי חלבה, סוכריות קופצות, תימין, עוגיות אוראו, מיני מרשמלו ועוד.

הבר ממוקם ברחבת הדק הצפוני של נמל תל אביב . פתוח לקהל הרחב עד ה-31 ביולי. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 17:00-23:00, שבת: חצי שעה לאחר צאת השבת עד חצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully