וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד נחשף: הטריק להוצאת קטשופ מבקבוק זכוכית - שרק 11% מהציבור יודעים עליו

24.7.2016 / 6:14

באיחור אופנתי, חברת היינץ מגלה לנו איך להוציא את הקטשופ התקוע בבקבוק הזכוכית שלה - והפתרון מתברר היה לנו כל הזמן הזה מול העיניים. ידעתם את זה?

Heinz Ketchup/יוטיוב

בסרטון - פרסומת של חברת היינץ

כולנו היינו שם. ערב שישי, המשפחה לא הזמינה, יושבים על צלחת שניצל וצ'יפס שחיממנו במיקרו ונראה שהדבר היחיד שיציל אותנו מלאכול דיקט הוא להוסיף למנה שלנו את הרוטב האלוהי - הקטשופ. אממה, מישהו חשב שזה רעיון טוב להוציא קטשופ בבקבוק זכוכית שאינו לחיץ - ולהכריח אותנו להכות בו שוב ושוב, לנער ולשבור לנו את הידיים רק כדי שהקטשופ יצא ממנו כבר.

באיחור של 141 שנה (למה לקח לכם כל כך הרבה זמן?!), חברת היינץ החליטו לחשוף את הטריק הפשוט להוצאת הקטשופ (או מתבל העגבניות כפי שהם נאלצו לקרוא לרוטב שלהם בעברית) מבקבוק הזכוכית שלהם - ומתברר שהפתרון היה לנו כל הזמן הזה מול העיניים. דובר היינץ סיפר לאתר The Mirror: "כדי להוציא קטשופ מבקבוק הזכוכית שלנו, הנה סוד קטן מהיינץ - כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על המספר 57 הנמצא על צוואר הבקבוק. לחצו חזק והקטשופ ייצא בקלות". מיינד בלואינג רציני!

קטשופ היינץ. HEINZ, אתר רשמי
הנה הוא! לחצו על המספר הבולט והקטשופ ייצא בקלות/אתר רשמי, HEINZ

בהודעה שפורסמה באתר היינץ הרשמי נכתב שרק 11% מהציבור יודעים על הטריק הזה. אתם מוזמנים לנסות אותו בעצמכם ולספר לנו אם זה עובד (או כמובן לקנות בקבוק פלסטיק לחיץ ולהתעלם מכל מה שכתבנו). בתאבון.

עוד באותו נושא

חור בהשכלה: נחשפה הסיבה בגללה יש חור בכף של הספגטי?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully