וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דף חלק: מסעדת שף חדשה נפתחה ברעננה

21.7.2016 / 11:55

לאחר שסגרו את מסעדת אדיסון ברעננה החליטו בעליה לפתוח במקומה את טבולה ראסה - מסעדת שף שכונתית המגישה תפריט ים תיכוני עם מטעמים מהטאבון ומנות לחלוקה במרכז השולחן

עידו שחם, עריכה: נטלי זברו

משהו מרענן קורה לאחרונה בעולם האוכל; מסעדות מושקעות נפתחות בערים אשר פחות מזוהות עם סצנה קולינרית תוססת. יותר ויותר שפים ובעלי מסעדות מבינים שיש קהל מפוספס באזורים מחוץ לת"א ולערים גדולות אחרות ומבקשים להשקיע את כספם ומרצם באופציות פחות שגרתיות להקמת מסעדות. כך זכינו לאחרונה להכיר את סילו וגורדוס בחולון, את בומביקס מורי בקרית אונו, וכעת מסעדת טבולה ראסה אשר נפתחה ברעננה מתעתדת להביא משב רוח רענן לאזור השרון.

טבולה ראסה (בלטינית - לוח חלק) היא הדף החדש שהחליטו לפתוח בעליה של מסעדת הבשרים אדיסון שפעלה במקום עד לא מזמן, במשך יותר מעשור. כעת החליטו בעליה לסגור את המסעדה ולפתוח במקומה מקום חדש. "אדיסון פעלה בהצלחה רבה במשך 11 שנים, כעת הרגשנו שהגיע הזמן להביא לקהל של אזור השרון משהו קצת אחר", אומר אוהד בוכניק, מבעלי המקום. "המסעדה החדשה מתאימה יותר לרוח התקופה ומביאה לאזור בשורה קולינרית. השקענו זמן ומאמץ רב כדי לבנות קונספט מהודק שכולו חווית בילוי משותפת, שמחה ומשוחררת".

טאבולה ראסה. טל סיוון ציפורי,בלנדר,
קונספט של שרינג/טל סיוון ציפורי,בלנדר

את הקו הקולינרי של טבולה ראסה מוביל השף ירון גיל, אשר עבד בשנה האחרונה כשף של מסעדת תשבי בזכרון יעקב, ולפני כן עבד במשך מספר שנים במטבחים של מסעדות הרברט סמואל בהרצליה ובת"א ובמסעדות רק בשר. "זאת הפעם הראשונה שאני מבשל באזור השרון ואני מאוד מתרגש", מספר גיל. "יש כאן המון פוטנציאל וקהל שמחפש חווית בילוי". בתפריט שבנה הוא מבקש לתת פרשנות צבעונית ויצירתית למטבחי הים התיכון, כשהקונספט הוא של שרינג - אכילה משותפת במרכז השולחן. גיל גם עושה שימוש בטאבון הגדול שנבנה במרכזו של המטבח, מגמה שהפכה לאחרונה בולטת מאוד במסעדות רבות.

התפריט במקום מחולק למספר קטגוריות: מאזטים, גינה, טאבון, ים ויבשה, כשהרעיון כאמור הוא שהמנות כולן בגודל בינוני, אדיאלי לחלוקה. התפריט צבעוני וים תיכוני ומאגד מנות מאזורים כמו תורכיה, יוון, ספרד, כמו גם מטבל מקומי. בין המנות ציזיקי מלסבוס (26 שקלים), קפרזה ים תיכונית (48 שקלים), סביח מפורק (42 שקלים), ניוקי תפוחי אדמה (52 שקלים), לחמעג'ון בראס אל חנות (66 שקלים), מסחאן תרנגולת קונפי (68 שקלים), סביצ'ה מוסר ים (48 שקלים), מעורב ים (64 שקלים), ריגטוני ראגו עגל חלב בציר של מרלו ומח עצם (62 שקלים), קורניביף טונאטו (52 שקלים), קבב טלה (72 שקלים), המבורגר קלאסי (64 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
טבולה ראסה. עידו שחם
בסבובה די - עוגת סולת בסירופ הדרים/עידו שחם

בגזרת המנות האחרונות כנאפה טאטן (48 שקלים), עוגת סולת בסירופ הדרים מתובל, גנאש יוגורט מוקצף (38 שקלים) וטרמיסו של מסקרפונה, קפה, ושמנת מתוקה (42 שקלים).

"יש תחושה שאנחנו נכנסים למעין חלל ריק שצמא למסעדה טובה שהיא גם מקום בילוי לכל דבר, במקום לנסוע לבלות בהרצליה פיתוח או בת"א אנשים יוכלו לבוא לכאן ולמצוא מענה מעולה".

טבולה ראסה, אחוזה 282 רעננה, 09-7743131. שעות פעילות: ראשון - שבת: 12:00-00:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully