וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהים לצלחת: הפלגה קולינרית עם זוכה משחקי השף

29.7.2016 / 9:08

אור גינסברג, זוכה משחקי השף, משיק קונספט ייחודי של הפלגות קולינריות במהלכן זורקים חכות וזוללים מנות גורמה דגים נאים טריים שאך נמשו מהים

צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מגלים עניין באוכל שלהם והופכים לפודיז, חוקרים את מקורות המזון שלהם, ומעדיפים לקבל אותו כמה שיותר טרי. במקביל, מגמת הפארם טו טייבל זוכה בשנים האחרונות לפריחה משמעותית בארץ ובמדינות ובעולם. שני התהליכים הללו מפרים זה את זה והשורה התחתונה היא שאנחנו מתרשמים ונהנים יותר כשהתוצאה הסופית מגיעה לצלחת שלנו, בין אם בשר או ירקות, ככל שהיא טרייה יותר. כעת, מבקש זוכה העונה השנייה של משחקי השף, אור גינסברג, לחולל את המהפכה הזאת גם בים, במסגרת ההלפגות הקולינריות אותן הוא משיק בימים אלו.

שייט קולינרי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
טרי מהים/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

גינסברג חבר לאחרונה למועדון השייט "דרך הים" אשר נמצא במרינה בהרצליה, ויחד עימם הוא מציע הפלגות קולינריות. הקונספט הוא יציאה לילית על יאכטה אל עומק הים, זריקת חכות אל המים ולבסוף ארוחת בוקר מוקדמת שכוללת הרבה דגים נאים שזה עתה נמשו מן הים. לאורך כל ההפלגה מקבלים האורחים שלל פינוקים - לחמים, גבינות, פירות והרבה אלכוהול. "הסיבה שיוצאים אל השייט בלילה, היא שזמן זריחה וזמן שקיעה אלו הזמנים האידאלים לתפוס דגים" מסביר גינסברג, שבחודשים האחרונים גילה את עולם הדיג ונשאב עמוק לתוכו.

בנוסף לאוכל והנאה ביקש גינסברג לתת חוויה שהיא מעבר - ידע על דיג, מתי נכון לזרוק חכה לים, איך מטפלים נכון בדג ומפלטים אותו וכו'. "אני רוצה להביא לאנשים את החוויה המלאה, החל מהוצאת הדג מהמים, ככה אתה מעריך את מה שתפסת, ומבין מה עשית", מסביר גינסברג את קסם ההפלגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אור גינסברג. אורלי סגל,
ממנף את השכייה/אורלי סגל

ומה אוכלים? לאחר הדיג מאלתר גינסברג מנות כמו סשימי בויניגרט סויה טרטופו עם סלט אצות היג'יקי ופטריות שיטאקי ורוטב מנגו יוזו או טרטר בכבישה קלה של מיץ לימון, ג'ינג'ר ודבש עם אננס, צ'ילי, עירית ושאלוט על גספצ'ו תפוחים ועשבי תיבול ועוד. הפלגות מתקיימות בקבוצות של עד 8 אנשים, כשהמחיר לאדם 1000 ש"ח, כמו כן ניתן להזמין שיוטים קולינריים שאינם ליליים ו/או שיוטים פרטיים.


לפרטים והרשמה: טלפון – 053-2765864, או במייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully