וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה ממשיכה להתחדש: בר פיצה נפתח בעיר

17.8.2016 / 11:11

מסתמן שרעננה היא הבירה הקולינרית החדשה של השרון - רק השבוע נפתח בעיר פאצו, בר פיצה חדש, שמציע לצד הקלאסיקות פיצות משוגעות

PAZZO-PIZZA PARTY. דניאל לילה
רעננה ממשיכה להתחדש/דניאל לילה

העיר רעננה ממשיכה להתחדש ולהסתמן כבירה הקולינרית של אזור השרון. אחרי פתיחת הבראסרי הכשר קזאן לפני מספר חודשים, התחדשה העיר ממש לא זמן במסעדת טאפאס חדשה - טאבולה ראסה, וכעת מגיע תורו של בר פיצות חדש, בשם פאצו - משוגע באיטלקית. המקום נפתח במתחם העסקים של רעננה בפורמט של בר עם מבחר של קוקטיילים לצד תפריט פיצות ומנות ראשונות.

מי שעומד מאחורי פאצו החדשה הם שלושה שותפים צעירים, צמד האחים אסף ועידו דותן, וחברם ברט זקס, אשר התחילו את הצעדים הראשונים שלהם בתחום לפני שבע שנים כשפתחו בר ברעננה. "פתחנו את שנקין בתקופה שמקום בילוי ברעננה נחשב למילה גסה", מספר עידו. לפני שנתיים עשו צעד נוסף והקימו בעיר סניף של רשת קפה לנדוור. "כעת אנחנו בשלים למשהו שישלב את האווירה של הבר והמקצועיות של המסעדה", הוא מסביר את ההחלטה לפתוח את פאזו, "מין מוצר אמצע – לאכול פיצה כולם אוהבים אבל להגיש אותה באווירה של בר,זה משהו שאני לא נתקלתי בו בארץ".

PAZZO-PIZZA PARTY. דניאל לילה
חווית בילוי שהיא בין בר למסעדה/דניאל לילה

פאצו מציעה חוויית בילוי ואכילה צעירה ובלתי מחייבת. על תפריט המקום, אשר מציע מלבד מבחר נאה של פיצות גם מנות ראשונות, אחראי היועץ הקולינרי, שחר ברנע. כאשר לצד הפיצות הקלאסיות ביקשו הבעלים יחד עם ברנע לתת טוויסט קטן של שיגעון למאפה האיטלקי האהוב בעולם.

בין המנות בתפריט צ'יפס בטטות עם פרמזן, גרידת לימון ועשבי תיבול (32 שקלים), סלט קפרזה (26 שקלים) סלק צלוי בטאבון עם לבנה (36 שקלים) ועוד. בגזרת הפיצות מוצעות בין היתר פיצה פפרוני (68 שקלים), פיצה פונגי ברוטב עגבניות עם פטריות שמפיניון, פורטובלו ויער (56 שקלים), מרקטו-פיצה על בסיס מחית ארטישוק, תרד, חצילים קלויים, עגבניות שמש ושקדים מטוגנים (49 שקלים), ביאנקה א-לה רומנה – קרם פרמזן, חזה אווז מעושן, חלמון, פרמזן ופלפל שחור גרוס (67 שקלים), ועוד. כל הפיצות אגב, נעשות בטאבון האיטלקי הממוקם במרכז המסעדה, שהפך כבר למעין תו תקן במסעדות חדשות.

פאצו. רחוב היצירה 5 רעננה, 09-7418833. שעות פעילות: 18:00-00:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully