וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקסט דור: אחות קטנה למסעדת אוזריה

בלבו של שוק לוינסקי נפתח בימים האחרונים אוזריה נקסט דור, שיחליף את הקוק בוק קפה. בתפריט: מנות שכיף לנשנש ליד אלכוהול

יח"צ - חד פעמי

מתוך צילומים במסעדת אוזריה

התרחבותו של עסק יחד עם הצלחתו היא לא דבר של מה בכך, אבל נפוצה למדי בענף המסעדנות. עשו זאת קבוצת מחניודה בתחילת דרכם עם יודל'ה, הבר שנפתח ממול למסעדה ולאחרונה עשו זאת גם בעליו של הברוט, בר היין בנחלת בנימין, עם פתיחתו של האקסטרה ברוט הסמוך. עוד ברשימה הדלידה בר שנפתח באותו הרחוב של מסעדת דלידה בשוק לוינסקי. שניהם מציעים תפריטי אלכוהול מהודקים יותר ומנות שנולדו ללוות אותו בהתאם.

מסעדת אוזריה.
אתם תבחרו באיזו דלת להיכנס. אוזריה או נקסט דור

את ההתרחבות עושות בימים אלה גם השפית אביבית פריאל ושותפתה לימור לאמי ממסעדת אוזריה שבשוק לוינסקי עם אוזריה נקסט דור. את הצעד הראשון עשו השתיים לפני יותר משנה כשפתחו בצמוד למסעדה את הקוקבוק, בית קפה המציע ארוחות בוקר, גבינות איכותיות של משק עפאים ומדפים מלאי ספרי בישול ועמוסי מתכונים. הקוקבוק נסגר לפני חודשיים ואת מקומו תופס הנקסט דור.

"הקוקבוק לא עבד מספיק. כנראה שיש פחות ביקוש לבתי קפה באזור שוק לוינסקי בשעות הערב", מסבירה פריאל את הסיבה לסגירתו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוזריה. יעל לאור,
רביולי סלק באוזריה. מגישים גם בנקסט דור/יעל לאור

בשלב הראשון הנקסט דור יהיה פתוח רק בשעות הערב ויציע מקום בילוי שתואם את התפתחות האזור בשנים האחרונות עם מנות שכיף לנשנש לצד האלכוהול. בשלב השני המקום יפתח בשעות הבוקר ויציע גם ארוחות בוקר בסגנון הקוקבוק.
"הדגש הוא עדיין על האוכל ולא רק על האלכוהול", מציינת פריאל. "הבר הוא למעשה חלק מהמטבח הפתוח של המקום ומי שישרת את יושביו הם הטבחים. אבל כמובן מדובר בתפריט שכיף לאכול לצד כוסית משקה או אחד מהקוקטיילים המיוחדים שלנו".

בין המנות באוזריה נקסט דור פלטת דגים כבושים ומעושנים (42 שקלים), פרפדלה בוטרגה (54 שקלים) וגם מנות ממסעדת האם הסמוכה, כמו הבוראטה (68 שקלים) או שרימפס מוקפצים (58 שקלים). בהמשך כאמור, יוגשו גם ארוחות בוקר מגוונות.

אוזריה נקסט דור. זבולון 25, תל אביב .03-5330899 שלוחה 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully