וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: רשת המבורגרים מושחתים מבית NG

31.8.2016 / 15:30

מסעדת הבשרים המוערכת NG שבנווה צדק בת"א, עתידה להשיק בקרוב רשת המבורגרים חדשה בפריסה ארצית שתתבסס על בשר איכותי כחול לבן ברוח המסעדה, ומבטיחים "המבורגרים מדהימים שטרם נראו כמותם בארץ"

NG. צילום: רונן מלחן, מערכת וואלה! NEWS
המבורגר כבד אווז ולרונה ב-NG, בקרוב הרשת/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רונן מלחן

מסעדת הבשרים NG בנווה צדק, נחשבת לאחת ממסעדות הבשרים המובילות והיציבות בארץ. בחודש הבא תחגוג המסעדה 13 קייצים, ומבחינת הבעלים שלה, זה בדיוק הזמן להרחיב את המשפחה. "בחודשים האחרונים שקדנו על פיתוח של המבורגרים מדהימים שטרם נראו כמותם בארץ", מספר בגאווה גיורא אשכנזי, הבעלים. "בימים אלו אנחנו מחפשים שותף להתרחבות ולבניית רשת המבורגרים מבית NG".

הרעיון הוא לפתוח רשת אקספרס, בתחילה ברחבי הארץ ובהמשך להתרחב לחו"ל, אשר תגיש קולקצית המבורגרים ייחודית באווירה קלילה ומהירה יותר מאשר במסעדה, אך עם זאת עם שמירה על האיכות המזוהה עם המותג. המהלך הזה מגיע לאחר שבחודשים האחרונים מוגשת במסעדה קולקציה של המבורגרי גורמה איכותיים, המתכתבים עם מגמת ה- Farm To Table.

NG. צילום: רונן מלחן, מערכת וואלה! NEWS
עם אננס ובייקון/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רונן מלחן

"בשנה האחרונה מיישמים ב-NG את תפיסת Farm To Table", מספר אשכנזי. "כל הבשר המוגש במסעדה, כמובן גם זה של ההמבורגרים מגיע ממספר מגדלים מובחרים, אשר מגדלים את הפרות באופן הוגן, הכל תוצרת מקומית כחול לבן". NG מחזיקה היום בתקן של "חי בריא" לפיו כל המגדלים מהם נקנה הבשר במסעדה חתומים על פרוטוקול בו הם מתחייבים לגדל את הפרות במרעה טבעי ולהעניק להן יחס ראוי.

בחודש מאי האחרון השיקו ב-NG את תפריט ההמבורגרים המיוחד, אשר יוגש גם ברשת החדשה. בין ההמבורגרים בתפריט וברשת יוגשו, המבורגר עם כבד אווז ושבבי קקאו, המבורגר עם שרימפס וצ'דר, המבורגר עם פטריית מלך היער וגבינה כחולה, המבורגר עם אננס ובייקון ברוטב מייפל וגבינת גרוייר, תוספת של ביצת שלו ועוד. כל ההמבורגרים עשויים מיקס של אנטריקוט ושייטל והנתחים יושנו בטכניקה מיוחדת וממושכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
NG. צילום: רונן מלחן, מערכת וואלה! NEWS
אנחנו כבר עומדים יפה בתור/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רונן מלחן

ומה לגבי הזמן והלוקיישן? "הרעיון הוא לפתוח ממש בקרוב"' מבטיח אשכנזי, "ממש בימים אלו אנחנו מחפשים את הלוקיישן הראשון שיהיה בתל אביב".

NG, אחד העם 6, נווה צדק תל אביב, 03-5167888. לא כשר פרטים לגבי מסעדת ההמבורגרים החדשה בקרוב

  • עוד באותו נושא:
  • ng

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully