וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנה הכי טובה בתל אביב נמצאת בכלל בהוד השרון

11.9.2016 / 16:34

מיום רביעי יארח מתחם שרונים בעיר את מיטב השפים והמסעדות המובילות לשלשה ימים של פסטיבל אוכל צבעוני שיציע מנות דגל ב-35 שקלים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קהל המבקרים שלנו הינו צרכן קולינאריה אמיתי המחפש ריגושים וטעמים חדשים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבות כבר נכתב על טעם העיר, אחד מאירועי האוכל הנוסטלגיים והמוכרים של תל אביב. הפסטיבל, שחזר לחיינו בשינוי אדרת לפני חודשיים עשה חשק גם לתושבי השרון..אז הנה זה מגיע ... פסטיבל פודיס, שיתקיים השבוע (14-16.9) הפסטיבל הראשון שמביא לאזור השרון שפים מתל אביב והצפון לשלושה ימים של אוכל במנות טעימות קלאסיות המוכרות והאהובות של המסעדות המובילות.

האירוע יתקיים במתחם שרונים בהוד השרון שמקיים באופן מסורתי אירועים קולינאריים כמו פסטיבלים של יין ובירה שזוכים להצלחה רבה ומוכיחים שבשרון ישנו קהל צמא לריגושים וטעמים חדשים.

הפעילות בפסטיבל נחלקת לשניים: במת chef live - סדנאות והדגמות של שפים מובילים אשר לוקחים חלק בפסטיבל, ועמדות בהן יוכלו המשתתפים להזמין ולטעום מנות ממסעדות אהובות במחירים סמליים של עד 35 שקלים.

את סדנאות השף, הפתוחות לקהל, ישיק ביום רביעי, 14.9, בשעה 18:00, אסף גרניט, שף קבוצת מחניודה, בהדגמה יכין השף מנות דגל ממסעדת מחניודה וישתף בטיפים וסודות מהמטבח .ביום ההשקה תתארח מסעדת מחניודה עם עמדת פופאפ בה תמצאו את מנת השיקשוקית שלהם.

פסטיבל פודיז.
מנת פבלובה של שף שגב משה

סדנאות דומות תתקיימנה בהמשך הפסטיבל עם השפים אבי לוי (זוכה מאסטרשף, שף מסעדת המוציא וצ'יריפום), דייויד פרנקל (פרונטו, פרונטו קיוסקו), יהלומה לוי (יהלומה בנמל) יוסף (זוזו) חנא (מגדלנה), והאופה והשף אורי שפט (מאפית לחמים בתל אביב וניו יורק).

בעמדות המסעדות תפגשו מנות דגל של כל השפים המדגימים, ביניהן: שישברק ומג'דרה של מגדלנה (35 שקלים), פיצות מיוחדות של פרונטו קיוסקו (35 שקלים), כרובית מטוגנת וקבב של מסעדת המוציא (35 שקלים) פלאפל מצרי בתיבול סודי (25 שקלים) ולחמעג'ון של בשר טחון מבושל בעגבניות ורימונים ומרווה על פוקאצ'ת תפוחי אדמה (30 שקלים) של יהלומה בנמל.

בעמדת המתוקים מתיצבת מאפיית לחמים שפותחת במקום מאפית פופ אפ ל3 ימים עם הריחות והטעמים של המאפים, הלחמים, העוגות וכל מה שמפעיל את החיך ומעלה חיוך של פחמימות מתוקים.

בעמדות האחרות תוכלו להכיר טעמים מכל קצוות העולם. כך למשל בעמדה של מסעדת מקסיקנה יגישו טאקו פיו פסטור - חזה עוף במרינדת אצ'יוטה (צמח בר מקסיקני אדמדם) עם אננס צלוי ובצל סגול (35 שקלים), וכן צ'ורוס פריכים ולוהטים עם ריבת חלב לטבילה (25 שקלים).

דילוג מהיר ואתם בצד השני של העולם, בעמדה של מסעדת וונג, ובה יגישו גוי גא - סלט רחוב וייטנאמי עם עוף במשרה ג'ינג'ר עם כרוב, עשבי תיבול טריים וצ'ילי ברוטב רוטב דגים-שום-צ'ילי-ליים (25 שקלים), ובאן – לחמנייה מאודה במילוי צלי בקר עם איולי ועשבי תיבול (30 שקלים).

חובבי המטבח הגיאורגי יפגשו בעמדה של החמארה טאש וטאשה שלושה סוגי חצ'פורי: במילוי בשר, גבינה או במילוי טבעוני של כרישה ותרד (30-35 שקלים) וגם את הצ'ורצ'חלה, הממתק הלאומי של גאורגיה, שמורכב מאגוזי מלך בציפוי ענבים מתוק (25 שקלים).הגיאורגים מאמינים שהאוכל מחליק בקיבה טוב יותר עם מוסיקה וריקודים וכיאה למסורת תיהנו במתחם של טאש וטאשה ממופעי הפולקלור הידועים של העדה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פסטיבל פודיז.
שף אסף גרניט. גם הוא יהיה שם

חובבי המטבח הצרפתי יוכלו לדגום למעלה מעשרה סוגי קרפים בעמדה של ברטון קרפרי, מקרפים מתוקים במילויים של סוכר וקינמון (15 שקלים) ונוטלה (20 שקלים) ועד קרפים מלוחים במילויים יצירתיים ומקוריים כמו פלמידה כבושה, צלפים ורוקט או חזה אווז עם גבינת צ'דר, תפוח אדמה ותרד (35 שקלים לשני סוגי הקרפים).

לצד המסעדות המתארחות ייקחו חלק בפסטיבל שתי מסעדות המתחם האהובות: שגב קיצ'ן גרדן של השף שגב משה (כולל סלט הנבטים המיתולוגי של השף ב-25 שקלים) ואסיה מוניקה של השף דניאל זך, שתציע מבחר של סושי ודים סאם ב-35 שקלים.

למי שקונה השבוע במתחם מחכה פינוק נוסף, על כל קניה ב300 ¤ מקבלים שובר מנת פודי'ס מתנה לבחירה בכל עמדות המסעדות.

פסטיבל "פודיס" Foodies יתקיים בין הימים ד'-ו', 14-16.9, במתחם שרונים, רחוב הרקון 2, הוד השרון. הכניסה חופשית.

לפרטים נוספים על "פודיס" וזמני הפסטיבל לחצו כאן

פסטיבל פודיז.
פסטיבל פודיז
פסטיבל פודיז.
פסטיבל פודיז
פסטיבל פודיז.
פסטיבל פודיז
וואלה! NEWS בשיתוף מתחם שרונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully