וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק אוכל עולמי כמו שתמיד חלמנו

12.9.2016 / 10:57

יוזמה חדשה מפגישה אחת לחודש בשלנים מכל קצוות העולם לסופשבוע של טעמים וניחוחות זרים ומרגשים - הצצה לשוק שהתקיים השבוע בת"א. היה טעים

עריכה: נטלי זברו צילום: עידו שחם

אחד הדברים שלעד יעוררו בנו צביטה של קנאה כשאנחנו מטיילים בחו"ל, זה המפגש עם שווקי אוכל מעוררי תאבון, שמציעים כל טוב וטעימות ממקומות שונים ואקזוטיים בעולם. לאחרונה גם לנו יש מה להציע בתחום השווקים הקולינרים עם שרונה מרקט ושוק צפון, אבל באלו יש אלמנט מסחרי יותר ולא מספיק אותנטי, כשהשכירויות הגבוהות וגורמים נוספים לא באמת מאפשרים ל"אנשים הקטנים" להגיע למאכלים האותנטיים אותם אנחנו מחפשים בשווקים.

יזמית צעירה בשם נעמה אליהו, הסתובבה גם היא עם התחושה הזאת לא מעט זמן, עד שהחליטה להרים את הכפפה וליזום שוק כזה, יחד עם גרי גוזלן, שותפה למיזם. חצי שנה של ליקוט בשלנים, שרובם לא נולדו בארץ, הולידה לבסוף שוק אוכל עם טעמים וניחוחות זרים. שוק אוכל עולם הראשון התקיים בסוף חודש יולי בדרום ת"א, התגובות היו מעולות, וכך בסוף השבוע האחרון, שוק אוכל עולם מספר 2 יצא לדרך, הפעם במרכז ת"א בגלריית דובנוב.

בתמהיל הייחודי של השוק פועלות זו לצד זו מסעדה סודנית ומסעדה פיליפנית מנווה שאנן, לצד מסימילאנו די מטאו האיטלקי (זוכה מאסטר שף), הדוכן הדרום אפריקאי של באני צ'או משוק הכרמל, כמו גם נציגות צרפתית, בשלנים ביתיים כמו אנג'י הטיוואנית, נציגות של המטבח היפני, דוכן הודי, מקסיקני, קולומביאני, תורכי ועוד. מחירי כל המנות בשוק נעים בין 10 לכ-30 שקלים, על מנת לאפשר לאנשים לטעום מכמה שיותר דוכנים.

סך הכל פעלו בשוק 17 דוכני אוכל. "כרגע, התכנון הוא לעשות את השוק פעם בחודש" מסכמת אליהו, "אך במידה והביקוש יגדל, יכול להיות שאפילו נפגש במתכונת שבועית, כשהרעיון הוא להמשיך ולגדול, אך עם זאת לשמור על האותנטיות".

לפרטים על שוק אוכל עולם ועדכון לגבי האירועים הבאים

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully