וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראונד טייבלס חוזרים לסיבוב שני

13.9.2016 / 16:27

הפרויקט הבינלאומי ראונד טייבלס יוצא לדרך זה השנה השניה, במסגרתו שפים כמו חיים כהן, אביב משה ושאול בן אדרת יארחו שפים בכירים מרחבי העולם במסעדות שלהם לשבוע של חגיגה קולינרית

יח"צ - חד פעמי

הפרויקט הבינלאומי ראונד טייבלס (ביוזמתם של מאיה קרבט, יאיר בקייר ונירית וייס) שהצליח בשנה שעברה לעורר עניין רב בסצנה הקולינרית בישראל חוזר לסיבוב שני ומקבל השנה תגבורת. אל המסעדות שהיו שותפות בשנה שעברה ב-, טאיזו, יפו תל אביב, קופי בר, פאסטל, קלואליס והתרנגול הכחול מצטרפות הבית התאילנדי, מלון מונטיפיורי, דה נורמן, פופינה, ניטן תאי, קוואטרו וגם ליליות הכשרה.

גם השנה יגיעו לארץ, במסגרת Round Tables by American Express, שפים מסקרנים מחו"ל. ביניהם, שף מאניש מהרוטרה, אחד מהשפים המדוברים ביותר בהודו שמוביל מטבח הודי עכשווי (יתארח בטאיזו), שף סטפן ז'גו שהשתלט על המטבח של ל'אמי ז'אן ב-2004, ומאז הוא נחשב לביסטרו הלוהט ביותר בפריז (יתארח במסעדת פאסטל), ודייוויד תומפסון ממסעדת נאם בבנגקוק (שיתארח בבית תאילנדי( הנחשב כמי שהציב את המטבח התאילנדי במרכז במת הקולינריה העולמית, והמסעדה שלו במקום 37 מתוך 50 המסעדות הטובות בעולם.

כל מסעדה תארח לשבוע מסעדה אורחת מחו"ל, את השף המוביל שלה ואת צוותו, במהלכו יתקיימו ארוחות ערב במסגרת של ארוחת טעימות עם מנות פרי יצירתם של השפים המתארחים אבל עם טעמים ונגיעות של השף המקומי המארח.

ראונד טייבלס. מסעדת טאלר' רסמוס מלמטרון,
מנה של מסעדת Taller/מסעדת טאלר' רסמוס מלמטרון
ראונד טייבלס. לה בוטגה 
צילום: אלכס טישלר,
מנה של מסעדת לה בוטגה/לה בוטגה צילום: אלכס טישלר
ראונד טייבלס. מוסקט רום
צילום: סיקנה בירק,
מנה של המוסקט רום/מוסקט רום צילום: סיקנה בירק
ראונד טייבלס. צילום: נונו קוראה,
מנה של חוזה אווילס/צילום: נונו קוראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully