וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כינורו של השף

21.9.2016 / 14:33

המצב הבטחוני לא עוצר את סצינת המסעדנות הירושלמית - תכירו את כינור בככר, מסעדה כשרה חדשה שנפתחה בבירה

כינור בכיכר. דניאל לילה
כינור בכיכר/דניאל לילה

זוהי לא תקופה קלה לפתוח בה מסעדה בירושלים. בעוד המצב הבטחוני דוחק מסעדות ירושלמיות אל תל אביב או אפילו לכדי סגירה, יש מי שלא חוששים וכנגד כל הסיכויים עושים את ההשקעה הנדרשת ומקימים מסעדה חדשה בעיר הבירה. יזם הנדל"ן הירושלמי-צרפתי לורנט לוי גייס את השף קובי קטני והקים את כינור בכיכר, מסעדת בשרים אלגנטית בכיכר המוזיקה, מתחם המגורים והתרבות היוקרתי בשכונת נחלת שבעה בירושלים.

כינור בכיכר היא מסעדה שמעוצבת בהקפדה ושמכוונת לקהל שאוהב ומבין אוכל אבל נהנה גם מארוחה קז'ואלית ואלכוהול. במקום יש ספות יוקרתיות ופרקטים, טאבון שהובא במיוחד מאיטליה ותנור ג'וספר מקצועי בו מכינים את הבשרים. המלצרים לבושים בחולצות לבנות ופפיונים תואמים ואת הקירות מעטרות תמונות של כינורות שונים.

כינור בכיכר. דניאל לילה
צלעות טלה בתנור ג'וספר/דניאל לילה

התפריט הכשר נבנה בהתאמה לקהל הירושלמי, המנות הן מנות בשרים מוכרות אבל כאלו המיישרות קו עם אוכל עדכני, מודרני, חומרי גלם באיכות גבוהה והגשה מוקפדת. אפשר למצוא בתפריט פיצה רוסטביף עם אנטריקוט עגל, בצלים וחרדל (45 שקלים); חומוס שעועית לבנה עם ראגו עגל ופטריות שימג'י (38 שקלים); נקניקיות מרגז חריפות על גחלים (45 שקלים); שיפודי אנטריקוט עגל עם בצלים צלויים (56 שקלים); צלעות טלה על הג'וספר, מנגולד, תרד מוקפץ, חומוס ולימון פרסי (146 שקלים); פפרדלה טרייה ארטישוק ירוק קונפי, עגבניות לחות, שמן זית ולימון (68 שקלים) ועוד.

"כיכר המוזיקה היא מקום לבוא לבלות בו", מספר שף המסעדה קובי קטני, "כשנכנסים לפה מרגישים לרגע כמו באיזו פיאצה באיטליה, עם הההופעות החיות שיש כאן כל היום והאווירה המיוחדת. זה מחלחל גם גם לתוך המסעדה".

כינור בכיכר, מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה ירושלים, 02-9944902. כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כינור בכיכר. דניאל לילה
כינור בכיכר/דניאל לילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully