וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה לעשירים בלבד

25.10.2016 / 10:06

הייתם מוכנים לשלם קרוב ל-100 שקלים על בצק עם רוטב עגבניות שעליו חתום אייל שני? רעות סהר נשלחה לטעום את הפיצה החדשה של התדר בגרסה הרגילה והטבעונית, וחזרה עם מסקנה נחרצת

צלמים זמניים מורשים

אייל שני הכניס לחיינו הקולינריים הרבה טרנדים שהלכו והפכו לשגרה ונטמעו בטבעיות בעולם האוכל הישראלי. ברשימה הזאת נמצאים כרובית שלמה, גורמה בפיתה, הגשה על נייר חום, תפריט פיוטי, וגם הטרנד שהכי תפס, הגשה של אוכל רחוב כמנה לגיטימית במסעדת שף, והמחירים -מחירים של מסעדת שף. לאחרונה, עם שובו של בר התדר לחיי הלילה, אייל שני עושה את זה שוב ומגיש פיצות ענק בתמחור גבוה לכל הדעות של 98 שקלים לפיצה. תפריט הפיצות של התדר מצומצם, יש שתי פיצות בדיוק- רגילה עם רוטב עגבניות וקרעי מוצרלה וטבעונית הנקראת פיצת דם ועליה רוטב עגבניות בלבד.

התדר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
משולשים לא שווים/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

אייל שני התפרסם כמי שיודע מה עושים עם עגבניות ואכן, גם בפיצה של התדר, הוא יצר רוטב עגבניות נהדר, חלק ומוקצף, מעגבניות בשלות בעלות טעם חזק. הרוטב עצמו מרגיש מאוד גולמי, אולי בזכות בישול לא ארוך במיוחד שמשמר הרבה מהרעננות שלו. בועות שרופות על הפיצה מרמזות על עובי הבצק ועל אופיו. הבצק מעולה, דק עם שוליים שרופים ומתפצפצים, ובמרכזו הוא גמיש ונקרע בקלות. על הפיצה מפוזרים עיגולי מוצרלה במרווחים גדולים למדי, ככה שהרבה נגיסות הן נטולות גבינה, אבל זה עדיין עובד והתוצאה היא פיצה קלילה שלמרות הרדיוס העצום שלה, קל לחסל אותה גם אם אתם רק שניים. הפיצה ענקית ומגיעה על קרטון ענק ולצידה תלולית של זעתר איכותי ושני בקבוקי רוטב, האחד סחוג ירוק והשני רוטב עגבניות פיקנטי. הרטבים מצוינים ומוסיפים לפיצה התעסקות מבורכת. הפיצה ענקית אבל חתוכה למשולשים לא שווים בכלל, רמת הדיוק נעצרת שם כנראה.

ברחבת התדר המלצריות מרימות את מגשי הקרטון הענקיים מעל ההיפסטרים אבל יש גם תור לא קטן בדוכן בה נמכרת הפיצה במשולשים ענקיים ב-19 שקלים. טעמנו את הפיצה הטבעונית, שהיא בעצם אותה פיצה בדיוק בלי גבינה, וגם היא עולה 98 שקלים בגרסת המגש (שבו כ-6 משולשים). יכולות להיות מספר תגובות אפשריות לעניין הזה- מצד אחד אלו שיברכו על האלטרנטיבה הטבעונית ועל היחס שהם מקבלים בתפריט ומצד שני אלו שיצקצקו על הזילות בקהל הטבעוני ששוב מקבל מוצר פחות מושקע. אז אין ספק שהבצק של אייל שני עם רוטב עגבניות עובר גם סתם כך, בלי גבינה, אבל הוא הרבה פחות טעים.

במחיר האסטרונומי של 98 שקלים לפיצה עדיין מובטחת הנאה צרופה. רוחו של אייל שני שורה ללא ספק על המחיר הזה אבל היא לא גורעת מהמוצר המעולה. כשמוציאים החוצה את הגבינה, ונשארים עם רוטב העגבניות לבדו, מדובר כבר בסיפור אחר, שרחוק מאד מלהצדיק את המחיר.

התדר. בית רומנו, דרך יפו 9,תל אביב. שעות פעילות: ב'-ו' 21:00-אחרון הלקוחות, שבת: 16:00-אחרון הלקוחות. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
התדר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
הפיצה של התדר/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully