וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשר זה הלוהט החדש

5.10.2016 / 14:00

גל המסעדות הכשרות בעיצומו - בשבוע שעבר נפתחה בתל אביב מסעדת אל אוליבר המציעה מבחר פינצ'וס מפתה מהמטבח הספרדי

אל אוליבר. רעות סהר, ספק 500
פינצ'וס של אל אוליבר/ספק 500, רעות סהר

גל של מסעדות כשרות שוטף את תל אביב בחודשים האחרונים וכבר לא נדיר להיתקל בתפריטים חלביים או בשריים. כך קרה שלאחרונה נפתחה מסעדת בורגר פקטורי הכשרה באבן גבירול, מסעדת מאפו הכשרה של השף ניר צוק ומסעדת הבשר מיט קיטשן הכשרה גם היא. השבוע מצטרפת לרשימה מסעדה חדשה ברחוב נחלת בנימין שמבקשת להביא אל שוחרי הכשר את המטבח הספרדי האותנטי בגרסה נטולת בשר ומוצרי חלב, ורק עם מעט ביצים ודגים.

אל אוליבר. רעות סהר, ספק 500
קרם עגבניות וטונה/ספק 500, רעות סהר

אל אוליבר, הנמצאת ברחוב נחלת בנימין בתל אביב, הוקמה על ידי מריו בן הירש, ארגנטינאי שעלה לארץ כבר לפני 40 שנה, ואשתו מרים, שנולדה וגדלה בספרד בבית שבו יודעים וומעריכים אוכל טוב. מרים רופאה במקצועה והיא לקחה איתה את מכלול התכונות הדורשות דיוק לתוך המטבח של אל אוליבר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אל אוליבר. רעות סהר, ספק 500
אפשר לאכול בעמידה/ספק 500, רעות סהר

בתפריט של המסעדה שנמצאת בהרצה אפשר למצוא גרסאות קלאסיות לפינצ'ו ופיטופו. הפינצ'וס הן פרוסות באגט ועליהן תוספות שונות, ופיטופו הוא מעין סנדביץ' קטן בלחם שמזכיר ג'בטה, ובתוכו אותן תוספות. אפשר למצוא בתפריט קרם עגבניות ושום ונתחי טונה על פינצ'ו (8 שקלים); טורטייה ספרדית שהיא בעצם סוג של חביתת תפוחי אדמה בפיטופו או בפינצ'ו; סלט טונה ברוטב עגבניות בפיטופו או על פינצ'ו; או אלטרנטיבות טבעוניות כמו אספרגוס לבן באליולי, פטריות בשום, או ממרח חצילים ופלפלים אדומים (8/12 שקלים). יש מנות נוספות שהן תוספות מוכרות מהמטבח הספרדי מוגשות בצלוחית קטנה שנקראת טאפאס או בגדלים נוספים של מנות: תפוחי אדמה מכווצים במלח; תפוחי אדמה וביצה קשה; פטאטאס ברוואס, פאייה צמחונית של ירקות; פטריות על האש ועוד (10-40 שקלים), כל אלה מלווים בבירות מהחבית ויין הבית.

באל אוליבר מבקשים לשחזר את חווית האכילה הספרדית בעמידה בעזרת בר ארוך אבל מאפשרים גם לשבת לצהריים או ערב בשולחנות במקום ובקרוב גם בשולחנות במרפסת.

אל אוליבר, נחלת בנימין 48 תל אביב, 052-564-0862,
כשר

אל אוליבר. רעות סהר, ספק 500
אל אוליבר/ספק 500, רעות סהר
אל אוליבר. רעות סהר, ספק 500
טאפאס של פאייה צמחונית/ספק 500, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully