וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת מהבית זה אוברייטד: 10 משלוחים חדשים שכדאי להכיר

31.10.2016 / 11:01

שעון החורף שנכנס אתמול בלילה לתוקף הוא האישור הרשמי שלנו להכנס לפוך ולא לצאת מהבית עד שהקיץ יחזור. בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם 10 משלוחי אוכל חדשים באזור ת"א, שכדאי להכיר, כי תכף יתחיל לטפטף

צילום: יותם רונן, עריכה: רן צימט

על המקום: מסעדת טאקרייה מבית האחים ירזין (קפה איטליה, מגזינו) הייתה בסביבה עם אוכל מקסיקני עוד לפני שהטרנד המקסיקני שטף את רחובות ת"א. בתפריט הרחב תמצאו את כל הלהיטים: נאצ'וס, בוריטוס, טאקוס ועוד.

מינימום משלוח: 60 שקלים.

זמן הגעה: עד 90 דקות.

מילה שלנו: המשלוח של טאקרייה מוכיח שאפשר להנות מאוכל מקסיקני גם במשלוחים. החל מבוריטו שארוז נפלא, שומר על טמפרטורה חמימה מושלמת ומשביע בטירוף, דרך הנאצ'וס והטורטייה הפריכים לנשנוש צדדי. החיסרון היחיד הוא שהדבר היחיד שתרצו לעשות אחרי המשלוח הוא לישון.

לשירות המשלוחים של טאקריה

בכתבת המשלוחים הקודמת:

לקראת החורף: 10 המשלוחים הכי שווים בתל אביב

לכתבה המלאה

על המקום: מיאזקי, מסעדת הבת של טאיזו אם תרצו או הראמנייה של שוק צפון ברמת החייל, היא המסעדה השניה, והפשוטה יותר, של השף יובל בן נריה. ההתמחות העיקרית היא הראמן, אבל מי שלא נמנה על חסידיו יוכל למצוא שיפודים על גריל מיוחד, עם תוספת של אורז או לחמניות באן, לצד כמה מנות יפניות ראשונות.

מינימום משלוח: 75 שקלים.

זמן הגעה: עד 60 דקות.

מילה שלנו: אנחנו חייבים להודות שעוד לפני האוכל הטעים והראמן שארוז בצורה פשוט מעולה, התרגשנו קודם כל משירות המשלוחים של גט שליח (מבית גט טקסי). זה אולי יישמע כמו פרסומת, אבל באמת שמדובר באחד המשלוחים הכי זריזים שיצא לנו להזמין (יותר ממקומות שפיזית הרבה יותר קרובים). זמן מינימום של שעה הוא לצערינו לא משהו שהרבה מסעדות מבטיחות, ובמקרה של מיאזאקי, זה מגיע אפילו קודם. שנית, היכולת לקבל עדכונים בזמן אמת על הגעת השליח למסעדה יציאתו לדרך והיכולת לעקוב אחר השליח בדרך, תכבוש את לבו של כל מי שמזמין אוכל ומאותו רגע לא יכול לחשוב על שום דבר אחר.

לשירות המשלוחים של מיאזאקי

ההודי: קפטן קארי

קפטן קארי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קפטן קארי/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

על המקום: הדוכן ההודי של השף יונתן רושפלד בשרונה מרקט, עם מנות הודיות אותנטיות, עשויות כהלכה.

מינימום משלוח: 60 שקלים.

זמן הגעה: 60 דקות.

מילה שלנו: השקת שירות המשלוחים של קפטן קארי, זו בשורה חמה מהתנור, ממש מהימים האחרונים. שירות המשלוחים פועל כרגע רק מהשעה 16:00, הוא מציע את כל המנות בתפריט ההודי המוצלח של רושפלד: החל ממנות הפתיחה כמו הכנפיים והכרובית הקדושה, זכרונות הילדות של הקפטן כמו פאניר ופורל טאנדורי, וממטבח הארמון כמו טלה ועוף ביריאני.

לשירות המשלוחים של קפטן קארי

האיטלקי: פרונטו קיוסקו

פרונטו קיוסקו. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
פרונטו קיוסקו/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

על המקום: כמו בן נריה, גם השף דיוויד פרנקל, פתח בשוק צפון סניף אקספרס למסעדת פרונטו היוקרתית. בפרונטו קיוסקו מגישים פיצות שף ייחודיות למקום (כמו פיצה כמהין או פיצה אנשובי), ופסטות במחירים נגישים.

זמן משלוח: עד שעה וחצי.

מינימום משלוח: 70 שקלים.

מילה שלנו: הגרסה העממית והוזלה של פרונטו כיפית ומתבקשת. באופן כללי,פיצות עובדות במשלוחים טוב יותר מפסטות, אז למי שגר רחוק מרמת החייל וקפדן ברמת האל-דנטה של הפסטה, נמליץ ללכת דווקא על הפיצה. קנה אותנו במיוחד מבצע ה- 1+1 על הפיצות בכל יום ראשון בין 15:00-19:00.

לשירות המשלוחים של פרונטו קיוסקו

על המקום: את טוני וספה אין באמת צורך להציג. מדובר באחת מרשתות הפיצה המקומיות הכי יציבות בסביבה, גם היא מבית האחים ירזין, לאחרונה השיקה הרשת סניף משלוחים ייעודי ברחוב הארבעה.

מינימום משלוח: 73 שקלים.

זמן הגעה: עד 75 דקות.

מילה שלנו: כאמור, אין כמעט תושב גוש דן שלא יצא לו לאכול לפחות פעם אחת בטוני וספה, כך שאת המוצר כולם מכירים. המקצועיות של הרשת נשמרת גם במשלוחים, בהם ניתן לבחור בין פיצה אישית (4 מרובעים) או פיצה גדולה (8 מרובעים).

לשירות המשלוחים של טוני וספה

התאילנדי 1: נאם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המקום: נאם, התאילנדית הבועטת מרחוב דיזנגוף, הצליחה בשנתיים האחרונות להוות אחלה אלטרנטיבה למסעדת הבית התאילנדי, העמוסה תמיד. לא מזמן היא השיקה שירות משלוחים, מהז'אנר התאילנדי, שהיה כה חסר בעיר.

מינימום משלוח: 90 שקלים.

זמן הגעה: עד 90 דקות.

מילה שלנו: הרבה זמן הבטיחו בנאם שישיקו שירות משלוחים ואנחנו מלאים הערכה למקצוענות, כשלא מתחילים לעשות משלוחים עד שמוכנים במאת האחוזים. נאם פתחו סניף ייעודי למשלוחים בנמל ת"א. כל המנות התאילנדיות האהובות והמוכרות מהמסעדה יגיעו עד אליכן במשלוח מוצלח וארוז היטב.

לשירות המשלוחים של נאם

התאילנדי 2: טייגר לילי

טייגר לילי. צילום: דניאל לילה, דניאל לילה
טייגר לילי/דניאל לילה, צילום: דניאל לילה

על המקום: טייגר לילי התאילנדית מרמת החייל הפכה בשנים האחרונות למסעדה חביבה למשפחות ולעובדי רמת החייל. עם פתיחת שרונה מרקט פתחה המסעדה סניף נוסף במקום.

מינימום משלוח: 58 שקלים מרמת החייל, 70 שקלים משרונה מרקט.

זמן משלוח: עד 80 דקות.

מילה שלנו: עם פתיחת סניף נוסף בשרונה מרקט והשקה של שירות משלוחים, הצליחה בחודשים האחרונים לבסס את עצמה כאופציית משלוחים מעולה. כמו בנאם גם כאן יש את כל השמות המוכרים מהמטבח התאילנדי, עם זליגה מינורית לשאר מטבחי אסיה. במחירים די נוחים אפשר להרכיב אחלה ארוחה.

לשירות המשלוחים של טייגר לילי

האסיאתי: גו נודלס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גו נודלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המקום: מסעדת גו נודלס בגלגולה החדשה מתמחה באוכל אסיאתי, עם אטריות טריות הנעשות במקום, יש גם אגף יפני של אוכל בריא יותר, סטריט פוד וקצת סושי.

מינימום משלוח: 60 שקלים.

זמן הגעה: עד 60 דקות.

מילה שלנו: גלגולה החדש של גו נודלס יצר אצלנו חיבה רבה למקום, בעיקר למשלוחים שלו. הסניף המקורי באבן גבירול העתיק את עצמו לשדרות יהודית בעקבות עבודות ברחוב וסניף נוסף נפתח ברמת החייל. המעבר לשדרות יהודית שיפר את שירות המשלוחים (יש להניח כיוון שכרגע זו רוב העבודה של המקום). הנודלס איכותי יותר מהממוצע הקיים בשוק, לא שמנוני מדי, התוספות טריות וטעימות, מנות האורז מוצלחות ויש אפילו מנות בריאות למי שרוצה להרגיש קצת יותר טוב עם עצמו.

לשירות המשלוחים של גו נודלס

הסושי: TYO

TYO. אפיק גבאי
שירות המשלוחים של TYO/אפיק גבאי

על המקום: TYO, לאונג' בר יפני יוקרתי, עם התמחות מיוחדת בסושי, נפתח לפני קצת יותר משנתיים במונטיפיורי וייעד את עצמו בעיקר לקהל בליינים לשעבר, שהתבגר קצת.

מינימום: 120 שקלים.

זמן הגעה: עד תשעים דקות.

מילה שלנו: המחירים אמנם לא זולים, אבל בשעות הצהרים מוצעת עסקית הכוללת פתיח, מנה ראשונה ומנה עיקרית במחיר המנה העיקרית. חוץ מקומבינציות של סושי מוצעות מבחר מנות יפניות של דגים, נתחי בשר ופירות ים. לא לכל אחד, אבל בעיקר למי שרוצה להתפנק ולהשקיע קצת יותר במשלוח שלו.

לשירות המשלוחים של TYO

ולקינוח: CHOUX תל אביב

שו תל אביב. פייסבוק שו, באדיבות המצולמים
שו תל אביב/באדיבות המצולמים, פייסבוק שו

על המקום: שו תל אביב, היא יוזמה של ירין קארו, קונדיטור צעיר ומושכר, הקונספט: קינוחי גורמה, בעיקר מהמטבח הצרפתי, במשלוחים.

מינימום משלוח: 50 שקלים.

זמן הגעה: עד שעה.

מילה שלנו: מי מאיתנו לא היה בסיטואציה הזאת, של פנטזיה על מנה אחרונה ומושחתת כמו במסעדה, בסיום של ארוחת טובה בבית, או צהרים במשרד. בשו תל אביב חשבו בדיוק על זה, מדובר במקום שמתמחה בקינוחים צרפתיים, נוחים לטייק אווי, שאפילו סכין ומזלג לא צריך בשביל לאכול אותם. לחובבי המתוק, מדובר בחטא המושלם.

לשירות המשלוחים של שו תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully