וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף מושיק רוט מצטרף לרשת ההמבורגרים שמונה

19.10.2016 / 11:00

רשת שמונה המתפתחת שחרטה על דגלה להגיש כריכי בשר בשמונה שקלים בלבד, מגייסת לשורותיה את השף-כוכב מושיק רוט ומבטיחה תפריט חדש ומשודרג

עידו שחם

בוידאו: ביקרנו בסניף הראשון של שמונה ובדקנו מה הטעם של המבורגר בשמונה שקלים?


השף מושיק רוט הצטרף כשותף לרשת שמונה, רשת מסעדות המוכרת כריכי בשר במחיר אחיד של שמונה שקלים. לרשת, הפועלת במודל זכיינות, יש כרגע שישה סניפים הממוקמים בחיפה, קרית מוצקין, עפולה , חדרה ובאר שבע, ובחודש הקרוב ייפתח סניף בחולון.

"מתחילת פעילותה של הרשת חיפשנו לשלב בפעילותנו שף מוכ??ר שיוכל לתרום מניסיונו ומהחזון היצירתי שלו ולאחרונה הבשילו הדברים עם מושיק רוט" סיפר הבוקר ניר עמר, ממייסדי רשת שמונה, לוואלה! אוכל. "כוונתנו הראשונה הייתה להציע מוצר איכותי במחיר זול. כדי לשקף את המחויבות לאיכות חברנו למושיק, הישראלי היחיד עם כוכבי מישלן שנכנס לרשת עם המוניטין שהוא בנה. הנוכחות שלו תאפשר לשדרג את התפריט עוד יותר תוך כדי מחויבות למחיר מנה של 8 שקלים וכמובן לתת חשיפה לרשת."

שמונה. רז מנשה, מערכת וואלה! NEWS
מושיק רוט בפעולה ברשת שמונה/מערכת וואלה! NEWS, רז מנשה

"ברמת מחיר של כוכבי מישלן סועדים אצלי נשיאים ושחקנים, עכשיו אני מחפש את הדבר הבא" מעיד על עצמו רוט, "אני מאכיל בכל יום 50 אנשים ואסיר תודה למקום שהגעתי אליו אבל הבנתי שאני רוצה ללכת צעד מעבר לכך. אני מתרגש להאכיל אנשים ומשמח אותי שאנשים נהנים מהאוכל שלי, עכשיו בזכות הכניסה לרשת שמונה יש לי אפשרות להאכיל אלפי אנשים בכל יום, זו זכות שניתנה לי ואני מודה על כך".

זוהי לא הפעם הראשונה שחובר השף המעוטר לרשת מזון מהיר של המבורגרים. לפני כשנה השיק רוט תפריט צמחוני עבור רשת מקדונדלס, תפריט של שלוש מנות המבוססות על עגבניות. לתפריט לא היה ביקוש ותוך מספר חודשים הוא נגנז במהלך שהוסבר בתקשורת כחוסר התאמה לשוק המקומי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט חדש בקרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מבחינתנו זה היה מהלך ברור שנועד להיכשל" מדבר עמר על השותפות של רוט ומקדונלדס, "אי אפשר להגביל את הידע והיכולות של שף כמו מושיק לאילוצים של נישה קטנה ברשת בינלאומית. ברשת שמונה לעומת זאת, מושיק מקבל חופש פעולה מלא לבטא עצמו, לשנות את כל התפריט מקצה לקצה, את אופן פעילות המטבח, את הספקים וחומרי הגלם, מה שישפיע בסופו של דבר על התוצר הסופי". למרות הדברים, טוען עמר, שהדבר לא יפגע ברמת המחירים שתשאר לעמוד על שמונה שקלים בלבד.

כתנאי לכניסתו כשותף, דרש רוט מבעלי רשת שמונה להתרחב לירושלים, לאזור המרכז בדגש על תל אביב. "מושיק רואה את עתיד הרשת במרכז ובתל אביב והוא מאמין שנוכל להמשיך ולהרוויח גם אם השכירויות יהיו גבוהות יותר" אמר עמר על השותף החדש. על פי עמר, המשימה הראשונה והחשובה של רוט כשותף ברשת תהיה לבנות תפריט חדש המבוסס על נקודת המבט הקולינרית שלו. "מעניין אותי האתגר לייצר חוויה איכותית לסועדים במסגרת המחיר המקובעת של שמונה שקלים למנה" מסכם רוט, "חשוב לי שסועדים יקבלו בתמורה לכספם, מנה באיכות טובה ובכמות מספקת.

התפריט החדש צפוי להיכנס לסניפים כבר בעוד חודש.

רשת שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully