וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת בנדיקט פותחת מסעדה ראשונה בברלין

25.10.2016 / 9:28

אתמול נפתחה המסעדה הראשונה של קבוצת בנדיקט מחוץ לתל אביב בגרמניה - מעתה יוכלו גם תושבי ברלין לאכול ארוחות בוקר מושחתות מרחבי העולם

צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

וידיאו: מתוך פתיחת מסעדת טיטו בגבעתיים

קבוצת בנדיקט לא נחה. אחרי שפתחה לאחרונה את מסעדת טיטו בגבעתיים וסגרה את בר הזוביזו, אתמול השיקה הקבוצה מסעדה ראשונה מחוץ לגבולות ישראל- בברלין שבגרמניה. מסעדת בנדיקט ברלין תצטרף לשבעת הסניפים של בנדיקט בישראל, שלושה מהם בתל אביב, אחד בהרצליה, אחד בראשון לציון, אחד בכפר סבא, ומסעדה נוספת שנפתחה לאחרונה בצומת בילו.

בנדיקט. צילום: בן יוסטר,
ארוחות בוקר בכל שעות היממה/צילום: בן יוסטר

הקבוצה גם מחזיקה במסעדת ויקי כריסטינה במתחם התחנה, בבית הקפה ברד סטורי וכאמור במסעדת טיטו החדשה. קבוצת השותפים של בנדיקט מונה ארבעה שותפים, גיא אוסדון, שי כהנא, איתי פישגודה ויאיר קינדלר, שחברו ליזם לירן וייצמן שבבעלותו רשת מלונות בוטיק באירופה.

המסעדה החדשה ממוקמת בתוך מלון בוטיק בשכונת שרלוטנבורג במערב ברלין ומלבד ארוחות הבוקר שהיא תגיש לאורחי המלון ולקהל הרחב בכל שעות היממה היא גם מספקת שירות חדרים במלון. לצד המסעדה נפתחה גם מאפיית בוטיק של מסעדת בנדיקט שתספק למסעדה את המאפים הטריים שבתפריט.

"בתרבות הקולינרית הישראלית ארוחות בוקר הן שם דבר", אומר יאיר קינדלר מבעלי קבוצת בנדיקט, "בנדיקט מגיעה לברלין ומביאה איתה את הדי אן איי של ארוחת הבוקר הישראלית שמאוד מפורסמת בעולם בזכות הפינוק, השפע, וכמובן היחס החם. מקווה שנזכה לעשות מהפכה בתחום גם בברלין".

בנדיקט ברלין. ✱ כתובת: Uhlandstraße 49 . 994040997 30 49+. המסעדה פועלת כרגע במתכונת הרצה ופתוחה בין השעות 7:00 בבוקר ועד 15:00 אחר הצהריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אגז בנדיקט בסגנון ים תיכוני. אפיק גבאי,
עכשיו גם בברלין/אפיק גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • בנדיקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully