וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי מסעדות איטלקיות חדשות מחוץ לת"א

1.11.2016 / 11:01

הפיצות של טוני מקרוני בראשון לציון הן מבצק דק וקריספי ובמסעדת מנואל בפתח תקווה שפועלת במקומו של מוסך אופנועים ישן מגישים בסגנון הסלואו פוד . שתי מסעדות איטלקיות חדשות שנפתחו במרכז

האיטלקית של התאומים מפתח תקווה

מנואל. צילום: לירן מימון,
בטתנור- בטטה בתנור/צילום: לירן מימון

שחקנית חיזוק איטלקית נכנסה למגרש הקולינרי של העיר פתח תקווה, מסעדת מנואל. המסעדה החדשה שנפתחה לפני כארבעה חודשים היא איטלקית חלבית כשרה והתפריט שלה מציע לסועדים את קשת המנות האיטלקיות המוכרות בביצוע מעודכן. מאחורי המיזם עומדים אחים תאומים, מוראל ומידן, כאשר הראשון התמחה במטבח של רוקח 73 ולאחר מכן במטבחים בכל העולם, כולל התמחות במסעדה איטלקית.
"זה היה השלב בו הבנתי שזה המטבח שאני רוצה להתמחות בו באמת", מספר מוראל על ההתמקדות באוכל איטלקי, "המטבח האיטלקי הקלאסי הפשוט, בסגנון הסלואו פוד, כאשר הכל טרי ועונתי, דיבר אלי יותר מכל מטבח אחר".

מנואל. צילום: לירן מימון,
מסוגננת- מנואל/צילום: לירן מימון

המסעדה המסוגננת נפתחה במוסך אופנועים ישן בעיצובו של אדריכל ובהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. התפריט לדברי מוראל, מבוסס על מרכיבים טריים ועונתיים ויש הקפדה על חומרי גלם איכותיים. בין המנות השונות ניתן למצוא בטתנור - בטטה מדורה אפויה בתנור אבן, מוגשת עם שמנת חמוצה וסלט ארוגולה ועלים (24 שקלים); פולנטה פטריות מוקפצות עם ביצה עלומה ופרמזן (26 שקלים); לברק שלם עם שום קונפי לימון ושמן זית (82 שקלים); ריזוטו פטריות עם יין לבן, פטריות שמפיניון טריות, בצל מקורמל, טימין פרמזן וחמאה (42שקלים) וקינוחים כמו גנאש שלושה צבעים על טופי מלוח כדור גלידה וקראמבל קקאו (42 שקלים) או שברי עוגיות חלבה עם קרם שוקולד לבן, טויל אגוזים וקרמל (38 שקלים).

מנואל, רחוב גיסין 7 פתח תקווה, שעות פעילות: א'-ה' 12:00-24:00, 03-5628060. כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרטוריה איטלקית בראשון לציון

טוני מקרוני. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
דקה וקריספית- הפיצה של טוני/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

אריק שולמן נהג לבקר בנאפולי בקביעות שם הוא הכיר את טוני, טבח איטלקי בעל מסעדה איטלקית משפחתית קטנה וחמימה שהכין פסטה עבודת יד מופלאה וסיפר סיפורים על הפמיליה האיטלקית שלו. אריק החליט להקים בארץ את המסעדה הקטנה של טוני שהוא כל כך אוהב וגם קרא לה על שמו- טוני מקרוני. המסעדה, שממוקמת בפארק ירוק בראשון לציון, מתמחה בפסטה טרייה ובפיצות איכותיות, תפריט שבנה מנה שטרום, מומחה הפיצות הישראלי. הפיצות של טוני מקרוני הן מבצק דק וקריספי ורוטב עגבניות סודי לדברי שולמן. אפשר למצוא בתפריט פיצות כמו קלאסיקו– עגבניות, מוצרלה ובזיליקום (39 שקלים); דיאבולו– (חריף אש) עגבניות, מוצרלה, בצל סגול, צ'ילי טרי וצ'יפוטלה (44 שקלים); פוטנסקה - רוטב עגבניות, מוצרלה, קלמטה, פלפל חריף, אנשובי וארוגולה (46 שקלים) ועוד. את הפסטות מכינים במגוון סוגים מדי יום במסעדה ואליהן אפשר לשדך את הרטבים השונים מהתפריט כמו האליו אוליו של טוני– שמן זית, שום, צנוברים, פרורי לחם ופטרוזיליה (38 שקלים); פסטו ג'נובזה– שמן זית, צנוברים, שום, פרמזן ובזיליקום עם נגיעת שמנת (42 שקלים); סיציליאני- עגבניות, אנשובי, צלפים וזיתים (42 שקלים); פאנה- שמנת ופרמזן (38 שקלים); ועוד.

טוני מקרוני, רחוב זד"ל 1 מתחם גן העיר ראשון לציון, שעות הפעילות: א'-שבת 12:00-00:00, 03-9677996, לא כשר

טוני מקרוני. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
איטלקית לכל המשפחה/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully