וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה: מאיר אדוני סוגר את כתית והמזללה

2.11.2016 / 20:00

רעידת אדמה קולינרית: השף-כוכב מאיר אדוני הודיע הערב על סגירת מסעדות הדגל שלו: כתית והמזללה. הסיבה: שינוי כיוון עסקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממסעדות היקורה הנחשבות בארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

רעידת אדמה קולינרית נרשמה הערב, כאשר השף מאיר אדוני הודיע כי בעוד חודש יסגור את המסעדות שלו כתית ומזללה. על פי ההודעה שהוציאה קבוצת כתית סיבת הסגירה היא שינוי הכיוון העסקי של מסעדות הקבוצה והתמקדות במסעדות בבתי מלון. כזכור, לאדוני כבר יש שתי מסעדות כשרות בבתי מלון - לומינה ובלו סקיי. כתית והמזללה הן לא המסעדות הראשונות אותן סוגר השנה, גם סזרינה, המסעדה שפתח בקיסריה, נסגרה בינואר האחרון כעבור שלושה חודשים בלבד, בשל סכסוך עסקי.

"בשנים האחרונות מתפתח כיוון חדש של מסעדות איכות בבתי מלון. קבוצת כתית, הקימה וממשיכה לנהל בשנים האחרונות את המסעדות בקרלטון – בלו סקיי ולומינה וצברה נסיון עשיר בנושא" נכתב בהודעה לעיתונות, "לאור הנסיון המוצלח והצורך ההולך וגובר בארץ ובעולם, קיבלה הקבוצה את ההחלטה העסקית להתמקד בתחום זה". יש לציין שקבוצת עדי'ס לייף סטייל (הרברט סמואל) בישרה השנה גם היא, על מהלך דומה, והודיעה על עזיבת מתחם המסעדה המקורי בטיילת הרברט סמואל והתמקדות במסעדות בבתי מלון בלבד.

מאיר אדוני. דן פרץ,
מאיר אדוני, סוגר/דן פרץ

כתית, שהוקמה לפני 15 שנים, נחשבת לאחת המסעדות היוקרתיות הנחשבות בארץ, והמזוהה ביותר עם השף מאיר אדוני. בתחילת דרכה שכנה המסעדה בנווה צדק, ולפני שלוש שנים איחד אדוני את כתית והמזללה למשכן משותף. המזללה, אחותה הצעירה הוקמה לפני 6 שנים, ונחשבה לאופציה הקלילה של כתית.

בימים אלו עובד אדוני על הקמת מסעדת נור בניו יורק שאמורה להיפתח לפעילות בקרוב. כתית והמזללה, ימשיכו לפעול עד מוצאי שבת השלישי בדצמבר ויגישו תפריטי פרידה מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully