וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: קיר של לביבות בבאגט

8.11.2016 / 7:12

במקום לאכול באחד הקניונים במערב ראשון לציון, המונה מבקר את יוסי וזולל מנה של בוקר במחיר מצחיק: באגט מרופד בקיר של לביבות ירק דשנות ב-18 שקלים

באגט לביבות אצל יוסי. קובי רובין
באגט לביבות אצל יוסי/קובי רובין

אזור התעשייה של ראשון לציון מערב מפורסם למדי. אבל החלק אשר נמצא מעבר לגשר של כביש איילון, הצד היותר קטן של אזור התעשייה, מוכר פחות, אולי כי הוא נטול קניונים.

מסעדת יוסי קיימת מאז 1973. סבא יוסי עוד מגיע בבקרים, אבל האחריות עברה לאלעד הנכד, כיום מנהל המקום. הוא חי את המקום כל הזמן, יחד עם צוות עובדים נאמן. בשעות הבוקר המוקדמות המקום כמרקחה, המטבח נמצא במהלך המירוץ לקראת הפועלים הרעבים של כל שעות הבוקר המוקדמות עד לקראת שעות הצהריים, שבמהלכה שמסעדת יוסי מעלה הילוך ורצה על הפס במהירות טילים מופלאה.

אחד מתנאי הסף הנוקשים במסעדת יוקרה הוא סוג של כבוד למעמד. מעולם לא נכנסתי למסעדותש בהם נדרשתי להתנהג בהתאם לסטטוס, לא אוהב אותן ולא מוצא שם את עצצמי. תמיד אהבתי מסעדות פועלים בהם לא הייתה דלת למטבח, מאלה הקטנות שפס הקול שלהם בעל דציבלים גבוהים למדי, אני אוהב אותם רועשים, בלי פוזות, מקום שבו כולם מדברים עם כולם על הכל כל הזמן ללא סינכרון, המוזיקה הכי יפה בעולם בשבילי.

באגט לביבות אצל יוסי. קובי רובין
באגט לביבות אצל יוסי/קובי רובין

הגעתי בבוקר שבו לא יכולתי לחזור לכיוון תל אביב בגלל הפקקים. זכרתי במעורפל את מסעדת יוסי, מבנה קטן שעם השנים התרחב לו, שיש בו פינה פנויה לחנייה.

בכניסה, במרכז הדלפק קרצה אליי ערימת לביבות ירק של בוקר טוב, אחת על השנייה. כל הצד הימני של המחירון היה מתחת ל-20 שקלים, פיתה של לביבת ירק 15 שקלים, לא רע בכלל. המבט נדד לכיתוב 'באגט של לביבת ירק' , גם כן מנה במחיר ידידותי, רק 18 שקלים. וכאן מתחיל הדיון הפנימי - במה לבחור. בקיצור, הזמנתי מנה של לביבות ירק טעימות ודשנות בבאגט. בדרך כלל ברוב המקומות, מנה של באגט אומרת חלוקה לא אחידה של המנה לאורך הלחם. לא כאן. המנה כוללת שתי לביבות הממוקמות לאורכו כל הבגט, הלביבות הגדולות מתקפלות לתוכו ויוצרות קיר של לביבות לכל האורך. מוסיפים סלט כרוב וזהו, לא מסובך כבר אמרתי? הבאגט טרי ואפוי במקום ולכן עושה רעש טעים, אם אתם באזור, לפני שבטעות תלכו לחפש אוכל באחד מהקניונים, הנה לכם מנה של בוקר במחיר מצחיק.

מסעדת יוסי. משה שרת 14 ראשון לציון. 03-9611882. כשר. שעות פתיחה: א'-ה' 07:00-16:00

לכל הטורים של המונה טועם

  • עוד באותו נושא:
  • לביבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully