וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום שבוע: כל החדשות החמות מהתנור

12.11.2016 / 8:13

עם כל הכבוד לבחירות בארה"ב גם עולם האוכל הישראלי סיפק השבוע לא מעט כותרות, אז אם פספסתם ידיעה נעשה לכם סדר עם חמש חדשות קולינריות חמות מהתנור וגם חדשות מפתיעות לגבי התרחבות מסעדת בית תאילנדי

צלמים זמניים מורשים

1. מאיר אדוני סוגר את כתית ומזללה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתית נסגרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורה שוברת לב לחובבי הקולינריה: מאיר אדוני שהודיע השבוע על סגירתן של המסעדות כתית ומזללה. 15 שנים פעלה כתית, בגלגוליה השונים ועוד שש שנים פעלה המזללה, המסעדה הנגישה יותר של אדוני. אך בתחילת דצמבר יגיעו שתי המסעדות לסוף דרכן. הסיבה, על פי אדוני ושותפיו היא רצון להתמקד בארץ במסעדות בבתי מלון בלבד. עם זאת, סגירתה של כתית, אחת ממסעדות היוקרה האחרונות שנותרו בישראל, מצטרפת להחלטה של בעליה של מסעדת מול ים, שהתקבלה השנה לא לפתוח מחדש את המסעדה לאחר שנשרפה, ואפשר בהחלט ללמוד משתי הסגירות האלה משהו על הכיוון הפשוט יותר, אליו הולכת הקולינריה הישראלית.

2. מסעדת הסטריט פוד אמאמה נפתחה

אמאמה. טל ציפורין, מערכת וואלה! NEWS
רשת סטריט פטוד יפנית חדשה/מערכת וואלה! NEWS, טל ציפורין

מסעדת אמאמה, שנפתחה השבוע ברמת החייל, היא דוגמא מצוינת לאותו כיוון נגיש אליו פוסעת הקולינריה הישראלית. אמאמה היא גרסת הסטריט פוד של המסעדה היפנית היוקרתית TYO. המקום שנפתח השבוע אמור להיות רק הסניף הראשון מתוך רשת סטריט פוד יפנית שעתידה להתפרש בשנים הקרובות ברחבי הארץ. בתפריט של אמאמאה תמצאו מנות כמו באנים מאודים, אטריות בסגנון יפני, ראמן ועוד, במחירים נוחים ובאווירה משוחררת יחסית למסעדת האם של הקבוצה.

AMAMA, הברזל 34 רמת החייל, תל אביב, 03-7781101. שני - שבת: 18:00 עד הלקוח האחרון. לא כשר

3. רושפלד מוותר על הרברט סמואל ומשיק שירות משלוחים

קפטן קארי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
יתמקד בקפטן קארי/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

מי שיישאר גם הוא בגרסת הסטריט פוד ולא יפתח מסעדת יוקרה מחדש הוא השף יונתן רושפלד. השף המתוקשר בישר השבוע כי למרות ההודעה שהוציאו לתקשורת הוא ושותפיו לפני מספר חודשים, הם התחרטו ולא ייקחו את הנכס של הרברט סמואל בחזרה, שאמור היה להפוך למסעדה הודית מוקפדת. לדבריו, ההחלטה היא כלכלית ודמי השכירות על הנכס היו גבוהים מדי עבורם. בינתיים מעדיפים רושפלד ושותפיו להשקיע בקפטן קארי שלהם בשרונה מרקט, לו הם השיקו השבוע שירות משלוחים חדש.

4. אלבאבור פותחת סניף בת"א

מסעדת אלבאבור. בועז לביא,
בקרוב בת"א/בועז לביא

מי שדווקא כן עושה צעדי התרחבות היא מסעדת אל באבור הצפונית, שעתידה לפתוחמה שמסתמן כסניף אל באבור אקספרס במתחם שרונה בת"א בתחילת השנה האזרחית המתקרבת. אחרי שנים בהן הוכתרה המסעדה כממלכת האוכל הערבי בצפון הארץ, עם סניפים בואדי עארה, יוקנעם ועכו, היא סוף סוף מגיעה למרכז. בסניף החדש תמצאו את הסלטים המפורסמים שלהם, כנאפה והפתעות נוספות.

5. בית תאילנדי מתרחבת

בית תאילנדי. מיטל סלמון, מערכת וואלה! NEWS
בית תאילנדי/מערכת וואלה! NEWS, מיטל סלמון

עוד התרחבות, אחרונה ומרגשת, מגיעה מכיוון מסעדת בית תאילנדי.
אחרי שנים רבות בהן הסתפק בעליה יריב מלילי במסעדה אחת, בתחילת החודש הבא הוא יפתח את הבר של בית תאילנדי, ברחוב לינקולן בת"א. הבר יציע מנות תאילנדיות שלא נמצאות בתפריט המסעדה והולכות טוב עם אלכוהול, כראוי לבר. ולא רק זה, השבוע גילה מלילי שבקרוב גם מסעדת האם בית תאילנדי תתרחב על חשבון מזללת ההמבורגרים השכנה בורגר-בר שעוברת למקום חדש. השינוי צפוי לקרות רק בחודש מרץ ולכן עוד לא יודעים במסעדה להגיד למה ישמש המקום הנוסף, אם למסעדת טייק אווי, מסעדת נקסט דור, או סתם עוד קצת מקום למסעדה המבוקשת בעיר. אנחנו בינתיים נמתין בסבלנות מהולה בציפייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully