וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס: ההמבורגר הכשר הגיע לת"א

20.11.2016 / 10:24

בשורה לאוכלי הכשר: נפתחה ממפיס, מסעדת המבורגר פרימיום חדשה בת"א, שבנוסף לשומרי הכשרות דואגת גם לרגישים לגלוטן ולטבעונים

המבורגר פרימיום כשר  בממפיס. אורי מלמד,
המבורגר כשר בממפיס/אורי מלמד

לא מעט דובר על טרנד המסעדות הכשרות בבתי מלון, שכעת גולש גם לאוכל הרחוב. לאחרונה נפתחו בתל אביב המבורגריית בורגר פקטורי הכשרה, מסעדת הטאפאס הכשרה אל אוליבר ובבנימינה נפתחה מסעדת סושי כשרה בשם יומה. המצטרפת הטרייה לרשימת היא ממפיס, המבורגר כשר ברחוב קרליבך בתל אביב. מאחורי המקום עומד אורי מלמד שמצא את עצמו מתבאס מכל מסעדות ההמבורגר הלא כשרות שנפתחות. לאחר תכנונים של חודשים, הוא פתח את ממפיס כדי שיהיה לו מקום לאכול, לו ולשבעת ילדיו, שש בנות ובן, שכמוהו, גם הם אוהבים מאוד המבורגר ורוצים אותו כשר.

מלמד, עד לפני שנתיים מבקר המזון של מקור ראשון, חצה את הקווים. "אני לא חושש מהביקורות", הוא מסביר, "אני מאמין במוצר ויודע שיגיעו המבקרים, זה יכול להלחיץ אבל בינתיים מתמקדים בעבודה".

בממפיס טוחנים את הבשר, 100% בשר בקר, שלדברי מלמד, מורכב מתערובת נתחים שעזרו לו לפתח ג'ורג' עבדו ועמיר אילן, שלשניהם רקע עשיר בכל הקשור לבשר. הבשר נטחן ללא תבלינים או בצל והוא נקי מתוספות על מנת להדגיש את טעמו. גם הרטבים במקום הם תוצרת בית. מלמד מתייחס יפה גם לרגישים לגלוטן והוא מטגן את הצ'יפס ואת ההמבורגר הרחק מהמקום בו קולים את הלחמניות. "אנחנו קונים את הלחמניות הכי יקרות", משתף מלמד, "הכי מבאס לקבל המבורגר טוב בלחמנייה לא טובה, אנחנו רוצים שהלחמנייה תעשה כבוד להמבורגר". גם אופצייה טבעונית מציעים בממפיס- המבורגר פורטבלו עם בצל מקורמל.

ממפיס נפתחה להרצה כבר ביום שישי ובפוסט שפרסם מלמד בפייסבוק הוא לא פוסל את האפשרות שבמידה והמקום יצליח ייפתחו סניפים נוספים, "אבל כרגע אני מתרכז בלהוציא המבורגר כמו שצריך", הוא מסכם.

ממפיס, קרליבך 20 תל אביב, שעות פעילות א'-ד' מ-12:00 ועד חצות. יום ה' מ-12:00 ועד אחרון הלקוחות. עוד שבועיים יהיה פתוח גם במוצ"ש. כשר

אורי מלמד בממפיס (מימין)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully