וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדה מוקשים: באגט קציצות בטעם של פעם

22.11.2016 / 7:18

אי שם בנס ציונה מוצא המונה באגט קציצות בטעם של פעם ובמחירים שיש רק מחוץ לתל אביב, 26 שקלים בלבד למנה גדושה. בתוך הקציצה מגלה המונה את המרכיב הביתי שגורם לו לאכול לאט לאט

סנדביץ' טוניסאי. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
סנדביץ' טוניסאי/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

לפני קרוב לעשרים שנה אלון פתח את בית הסנדביץ', ממש בפנייה הראשונה ימינה לתוך נס ציונה. זה לא מקום אידאלי למסעדת דרכים מהירה, הייתי מפספס אותו, לולא הולך רגל בדיוק חצה את מעבר החצייה והתפנה לי רגע להבחין בתור משתרך מחוץ למקום הזעיר. כל באי המקום ידעו בשביל מה הם באו, בית הסנדביץ' הוא מקום שכונתי ברמ"ח איבריו עם קהל לקוחות של שנים. הוא שכונתי ברמה כזאת, שמבחינת דליה שעובדת במקום כבר יותר מעשר שנים, הייתי ממש יוצא דופן; גם פרצוף לא מוכר וגם שואל שאלות. דליה לא התרשמה ממני, המשיכה בשוונג שלה זזה בין העמדות, אומרת לאלון 'זוז' כל פעם שהיא חולפת מצד אחד לצד השני של הדלפק, שניהם עסוקים בבניית המנות, אין זמן לגינוני נימוס או סמול טוק.

התעניינתי בקציצות ברוטב עגבניות, 26 שקלים לבאגט מלא בקציצות בקר-עוף, אנחנו כנראה לא בתל אביב. דליה מיד הציעה לטעום, קציצת בקר-עוף, אותן קציצות של פעם שבישלו לאורך זמן כדי לתת להן לקבל את כל הטעם. מדובר בטעם של פעם תרתי משמע, בלי גינוני כבוד וקסמים, קציצות שהיו עושים למען הילדים שישבעו וישתקו, מי שלא מבין עד עכשיו, לא חווה את שנות האינפלציה הדוהרת.

סנדביץ' טוניסאי. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
סנדביץ' טוניסאי/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

על הצד קיבלתי קערה של צ'יפס ביתי, נא לבקש יפה, גם אם מגיע לכם, תהיו מנומסים פה בנס ציונה, לא בא לכם שדליה תפתח עליכם, גם אלון לא נשאר חייב לאף אחד.

בתוך באגט טרי מאוד דליה מרחה שכבה דקה של חריף, עליו שיכבה יותר עבה של טירשי, ועוד שכבה של ממרח לימון מוקשים. למה מוקשים? זה השם היחיד שיכולתי למצוא לממרח הלימון הזה, במיוחד העובדה שאחרי שדליה מרחה לי אותו בתוך הבאגט. היא הזהירה אותי שהגרעינים של הלימון עדיין בפנים, אוכל ביתי אמרתי? לא יכולתי שלא לחייך לדליה בפנים, היא הבהירה לי שהיא לא צוחקת, אז כבר לא חייכתי, כי היא כבר מרחה את הלימון בפנים, מה שמחייב לאכול את הבאגט לאט, ממש לאט. וכך כל נגיסה הופכת להנאה יחד עם קצת חשש בריא מגרעיני הלימון.

לקחתי את הצ'יפס וסידרתי אותו בתוך הבאגט, כל נגיסה הייתי בכוננות, אחרי שתי נגיסות היה מוקש, הוצאתי אותו בעדינות והמשכתי לאכול בזהירות. הקציצות עצמן מלוות אותך לכל אורך הבאגט, הרוטב האדום עושה עבודה טובה. מדובר על מנה ששווה כל שקל, זכר ימי העבר. אחרי חצי באגט השובע הגיע, את ההמשך בארוחת ערב, יחד עם אזהרת נגיסה כללית מתבקשת.

בית הסנדביץ'. נורדאו 1 נס ציונה. 052-8997536. כשר. שעות פתיחה: א'-ה' 07:30-17:00


לכל הטורים של המונה טועם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully