וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתהיו בעניינים: סיכום השבוע באוכל

25.11.2016 / 6:35

המבורגר כשר חדש בת"א, ביסטרו חדש בשם כנען כשר גם הוא והמסעדה הישראלית שהולכת לכבוש את ברלין. כל החדשות הכי חמות של השבוע

ספק 500

ממפיס: המבורגר חדש וכשר בעיר

המבורגר פרימיום כשר  בממפיס. אורי מלמד,
בא לשכונה המבורגר חדש/אורי מלמד

ממפיס, מסעדת המבורגרים כשרה, נפתחה השבוע ברחוב קרליבך בת"א. בממפיס מתמחים בהמבורגר איכותי מבשר פרימיום ועם מגוון של תוספות. את המקום פתח אורי מלמד, בחור דתי, שסיפר כי התבאס מכל ההמבורגרים הלא כשרים שיש בעיר, ובסך הכל רצה מקום בו הוא ושבעת ילדיו, יוכלו לאכול המבורגר טוב.

ממפיס, קרליבך 20 תל אביב, שעות פעילות: א'-ד' מ-12:00 ועד חצות. יום ה' מ-12:00 ועד אחרון הלקוחות. עוד שבועיים יהיה פתוח גם במוצ"ש. כשר

טרנד הכשרות: ביסטרו בשרי חדש בת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כנען, ביסטרו בשרי חדש בת"א/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם יש לכם הרגשה לאחרונה שטרנד המסעדות הכשרות בת"א צובר תאוצה אתם לא מדמיינים. הכירו את כנען, אחות צעירה למסעדת גשן הכשרה אף היא. מדובר בביסטרו בשרי, השוכן למרגלות כלבו שלום, ברחוב אחד העם. תפריט המסעדה מבוסס על חומרי גלם עונתיים וטריים, ומציע ברובו מנות בשר כמובן, אבל גם דגים ופסטות..

כנען, אחד העם 14 ת"א, 7460460?03, שעות פעילות: ראשון?חמישי: 12:00?00:00, שבת: מצאת השבת עד 00:00. כשר

קופי שופ סטייל: בר האוכל מרי וחואנה יצא לדרך

מרי וחואנה. אנטולי מיכאלו, ספק 500
בלי מריחואנה, אבל עם צ'יפס סטלנים/ספק 500, אנטולי מיכאלו

פתיחה נוספת שעוררה הרבה עניין השבוע היא של בר האוכל מרי וחואנה בשכונת נחלת יצחק המנומנמת יחסית בתל אביב. המקום שנפתח בהשראת הקופי שופס של אמסטרדם, רק בלי המריחואנה כמובן, מציע תפריט קוקטילים מושקע, לצד תפריט אוכל שבנה השף רוברט קלוגר עם מנות כמו צ'יפס של סטלנים, כריך דודא או בראוניז במילוי ויסקי.

מרי וחואנה, נחלת יצחק 1 תל אביב, שעות פעילות: ראשון-חמישי: 18:00 עד אחרון הלקוחות, שישי -שבת: החל מ-21:00. לא כשר

ניטן תאי פותחת סניף בברלין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב בברלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל אנחנו לא רק מייבאים השראות, אנחנו גם מייצאים מסעדות. השבוע נודע שמסעדת ניטן תאי, התאילנדית המלכותית, שהתחילה את דרכה קצת מגמגמת ופתחה דף חדש עם השף שחף שבתאי, תפתח בחודש הבא סניף בשכונת מיטה האופנתית בברלין. שבתאי שעבד במשך שנים רבות כשף במספר מסעדות בחו"ל וחזר לישראל על מנת להוציא את ניתן תאי לדרך חדשה, חוזר כעת לחו"ל, עם המסעדה הישראלית שלו, ונדמה לנו שאין דבר שמשמח יותר מזה.

הצצה לדיסנילנד של עולם האוכל

איטאלי. אתר רשמי
אנחנו לא יכולים לחכות/אתר רשמי

השבוע לא יכולנו להוריד את העיניים מעיר האוכל המטורפת שעתידה לפתוח רשת השווקים הקולינרים איטאלי בבולוניה בספטמבר 2017. בתכנית: 25 מסעדות, מלא חנויות אוכל, סדנאות ועוד ועוד. אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully