וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרופו שוקולד הוא חטיף משנה חיים

30.11.2016 / 12:43

אפרופו שוקולדה חדש ששינה את חיינו, עוגות אישיות בטעמי טוויסט וטורטית, שיתוף הפעולה של תפוצ'יפס ובורגר ראנץ' ומסיבת קפה וינאית. טעמנו את המוצרים החדשים על המדפים

יח"צ - חד פעמי

בוידאו: טעמנו את טעמי הקפה החדשים של נספרסו, בטעמי עוגות וינאיות

קפסולות קפה בטעם עוגות וינאיות של נספרסו

על המוצר: נספרסו משיקה תערובות קפה בטעמי העוגות המפורסמות של וינה: לינזר פאי, זאכר-טורט ושטרודל תפוחים.

מחיר: 25.50 לשרוול.

שולפים מזלגות: מבין שלושת הטעמים הכי חיבבנו את הזאכר טורט, הוא גם זה שהכי הזכיר את טעמה המקורי של העוגה. טעם הלינזר פאי היה ריבתי מאוד, והשטרודל תפוחים היה הכי פחות מוצלח מבין השלושה, מאוד מתקתק ובאפקט מינימלי של קפה. את הביקורת המלאה תוכלו לראות בוידאו, כאן למעלה.

אפרופו בציפוי שוקולד

אפרופו בציפוי שוקולד. יח"צ אסם,
התקבל בהתרגשות/יח"צ אסם

על המוצר: אסם משיקה אפרופו מצופה שוקולד.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.5-5 שקלים.

שולפים מזלגות: אפרופו השוקולד התקבל במערכת בהתרגשות רבה, בזכות השילוב המקורי והאריזה המהודרת. למרות שהמוצר לא נראה בדיוק כמו בתמונה ובמבט ראשוני הוא עלול מעט לאכזב, בכרסום ראשון הבנו שמדובר בגאונות, לא פחות. השילוב מתוק-מלוח עובד בצורה יוצאת דופן. האפרופו מצופה בנדיבות ואפילו מתמלא בפנים. האריזה קצת קטנה מדי, אבל שווה לגמרי את הכסף.

העוגיות החדשות של MOOI

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גליליות קרם אספרסו/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: מותג העוגיות MOOI, מרחיב את הסדרה ומשיק שני מוצרים בנראות חדשה - אריזת עוגיות אישיות בטעם קרם זביונה ואריזת זוגות של עוגיות בטעם אספרסו; ושני מוצרים חדשים - גליליות MOOI בטעמי קרם אספרסו וקרם אגוזים.

מחיר: כ-10 שקלים למארז.

שולפים מזלגות: מאגדת עוגיות אישיות בטעם קרם זביונה - העוגיות טעימות, אבל יש קצת טעם של תמצית תעשייתית. השוקולד טוב, הביסקוויט טוב, סה"כ עוגיה כיפית ומפנקת בז'אנר, מעולה ליד הקפה. חיבבנו מאוד את האריזות האישיות, שהזכירו לנו את אריזת עוגיות הוואנה נפוצות בארגנטינה, כיף שאפשר לפתוח ולאכול שתי עוגיות, ואין פיתוי של חיסול קופסה שלמה.

גליליות קרם אגוזים עטופות בשוקולד חלב- הגליליות פריכות וטובות, קרם האגוזים עדין מדי והשוקולד חלב קצת יותר דומיננטי. עטיפת הניילון לא נוחה, הניילון נקרע והגליליות נופלות מהמגש לתוך השקית.

גליליות קרם אספרסו עטופות בשוקולד מריר - בניגוד לקרם האגוזים, כאן קרם האספרסו מורגש ובולט, ואפילו מריר מעט יותר מדי. לחובבי הקפה זה יכול מאוד להתאים, וגם מזכיר לילדות את מי שאהב חטיפים בטעמי מוקה.

תפוצ'יפס עם רוטב של בורגר ראנץ'

תפוצ'יפס. סטודיו שטראוס,
תפוצ'יפס/סטודיו שטראוס

על המוצר: תפוצ'יפס משיקה תפוצ'יפס XTRA בחיתוך עמוק, כשלצ'יפס עצמו בתוך השקית מצורפות שקיות של רטבי בורגראנץ' – רוטב ברביקיו ורוטב ספרדי.

מחיר: 4 שקלים.

שולפים מזלגות: תפוצ'יפס ברוטב ספרדי - בצ'יפס אין כל חדש, צורתו הגלילית כיפית לאכילה, לצערנו, שקית רוטב אחת בלבד לא מספיקה לכל הצ'יפס, צריך לפחות עוד שקית. הרוטב חרפרף במידה הנכונה, משדרג את הצ'יפס, לא מרגיש זול, בהחלט מזהים את הבורגר-ראנצ'יות, לחובבי הז'אנר.

רולים אישיים במילוי קרם טוויסט וקרם טורטית

מיני רול של עלית. סטודיו שטראוס,
רולים אישיים של טוויסט וטורטית/סטודיו שטראוס

על המוצר: עלית משיקה מארז של ארבע רולדות אישיות, במילוי קרם בטעם טוויסט מצופות בשוקולד חלב ושברי גביעי גלידה, ובמילוי קרם טורטית מצופות בשוקולד מריר ושקדים קצוצים.

מחיר מומלץ: 10 שקלים למארז.

שולפים מזלגות: רול במילוי קרם בטעם טוויסט - רול הטוויסט הצליח להפתיע אותנו, ציפינו ליבשושיות המאפינת את חטיף הטוויסט הרגיל. הטעם בהחלט דומה לחטיף המקורי, אבל ה"טוויסט" כאן הוא שבעוגה הכל הופך רך ומושי, בעיקר אם לא שומרים אותה במקרר. יש חתיכות ופל שנבלעות בטעם הדומיננטי של הטוויסט. דווקא עכשיו, כשעולים הגעגועים לישראל הישנה והטובה, חסרונו של הטעם העבש והקלקרי הידוע לשמצה של הטוויסט המקורי מורגש במיוחד. שינוי חביב למי שאוהב עוגות קטנות וארוזות, החטיף החדש והרענן סוגר פינה של צורך במתוק כשאין שום דבר אחר בסביבה, לא מעבר.

כיף כף פצפצים

כיף כף פצפצים. סטודיו שטראוס,
מושלם לנשנוש משרדי/סטודיו שטראוס

על המוצר: כיף כף פצפצים במארז גביע חדש לנשנוש משותף.

מחיר: 10 שקלים לקופסה.

שולפים מזלגות: חטיף כיפי ומעולה, למרות שאנחנו חייבים להודות שלא הצלחנו לזהות את הקשר לחטיף הכיף כף המקורי. עם זאת מדובר בנשנוש משרדי מושלם – קראנצ'י עם שוקולד פשוט בפנים, שקצת הזכיר לנו את ממרח שוקולד השחר. טעמה של המעטפת די ניטרלית אבל היא מתפוצצת בפה וזה כיף.

קרקרים טבעיים מופחתי גלוטן של לב הטבע

קרקרים לב הטבע. יפית בשבקין, מערכת וואלה! NEWS
לחובבי קרקרים יבשושיים/מערכת וואלה! NEWS, יפית בשבקין

על המוצר: לב הטבע משיקים קרקרים טבעיים ואורגנים בעבודת יד, מופחתי גלוטן (פחות מ-20ppm), עשויים מקמח חומוס, תירס, תפו"א וקמח אורז מלא המותאמים במיוחד לשומרי גלוטן.

מחיר מומלץ: 14-19 שקלים.

שולפים מזלגות: קרקר האורז לא התקבל בחיבה יתרה. הוא היה יבשושי מדי בפני עצמו, הרגיש כאילו אוכלים דיקט עץ, ואפילו נאמר שהוא מזכיר טעם שלו וזלין. כן חיבבנו את האריזה האישית. יכול להיות שעם גבינה עליו, הוא יעבוד יותר טוב.

לקרקר החומוס דווקא התחברנו, מדובר במרקם "קשוח" לחובבי העוגיות המלוחות והקריספיות, המזכירות קרקר חנק צבאי. המרקם קשה ופציח, כאמור, לא לחובבי טעמים עדינים. חשוב לציין שאין טעמי לוואי של אבקות למיניהן כמו במוצרים דומים ונוכחותם הנדיבה של הגרעינים מורגשת ומשתלבת נהדר. לפי רשימת המרכיבים על גב האריזה נראה שמדובר אפילו במוצר איכותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully