וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת צהריים: עוד באירופה היינו סקפטיות

הפורום מגיע לאכול צהריים בשיפודי אירופה בשדרות רוטשילד. הקונספט מבטיח וחלק מהמנות מבריקות אבל כשהשירות מבולגן והתפריט מסבך את העניינים, זה מוציא את החשק לשוב

שיפודי אירופה. צילום: רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
שיפודי אירופה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רעות סהר

רקע

שעה: 12:30.

מיקום: רוטשילד 9, שיפודי אירופה.

נעים להכיר: שיפודי אירופה נפתחה בסוף חודש יוני 2016, אחות קטנה למסעדת קפה אירופה הסמוכה. הקוסנפט המוצהר הוא שיפודיית שף, עם סלטים ושיפודים איכותיים בניצוחו של השף שרון כהן (שילה, קפה אירופה, פלורנטין האוס) ולוק עדכני ומגניב.

עיצוב ואווירה

לא מעט הבטחה יש בקונספט הנהדר של שיפודי אירופה, כמו גם במרפסת השמשית שצופה לרוטשילד. גם הוויטרינה בכניסה שבה מבחר שיפודים מגרים וריחות הצלייה באוויר נותנים את הפוש הנכון על בלוטות הטעם. יש מי שימצאו חן בעיצוב המינימליסטי הלא מתאמץ, יחד עם זאת האמירה של "לא השקענו בכוונה" לא באה טוב לכולם, ומתחת לפני השטח יש תחושה שמישהו חסך בעלויות העיצוב.

שיפודי אירופה. צילום: גרדה גלזר, מערכת וואלה!
שיפוד סלמון ושיפוד קבב/מערכת וואלה!, צילום: גרדה גלזר

קהל

תיירים שוודאי משתגעים על החוויה הישראלית באריזה מגניבה וסטרילית, אנשי עסקים ותל אביבים צעירים שבוצעים בעדינות את הפיתה ומביימים ללא הרף תמונות לאינסטגרם.

שיפודי אירופה. צילום: רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
שיפוד ירקות וקוקי סאן ז'אק/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רעות סהר

שירות

הבעיה המרכזית הייתה שנותני שירות שונים התחלפו ללא הרף מה שיצר רצף של אי הבנות קטנות, כל אחת מהן איזוטרית בפני עצמה, אבל ביחד הן הלכו ותפחו. מישהו לקח הזמנת שתייה, מישהו אחר חזר להזמנה של האוכל. מלצר נוסף סיפר על העסקיות אבל שכח להזכיר שהן כוללות גזוז ללא הגבלה, כך שמחוסר ידיעה הזמנו שתי כוסות מיץ שלא נכללו בעסקית. גם כששאלנו את המלצרית לגבי הקנקנים הצבעוניים שראינו בשולחנות סביבנו, היא סיפרה שזה גזוז ושיש 3 טעמים, ולא הוסיפה.

כשביקשנו את החשבון גילינו שעל חלק מהמשקאות חוייבנו ועל חלק לא. המלצר כבר הרגיש את חיצי העוינות ומיהר למחוק מהחשבון את המשקאות שלא נכללו בדיל, מעשה שהצליח להציל במעט את כבוד השירות.

צלוחית הטחינה הקטנה התרוקנה וביקשנו עוד, נאמר לנו שנצטרך לשלם על כך עוד 7 שקלים, כי בעוד שהגזוז חופשי - הטחינה לא. ויתרנו.

בשלב הקינוחים המלצרית סיפרה על טעמי הגלידה. בדרך החוצה ראינו שיש לפחות עוד 3 טעמים לפחות שלא צויינו בפנינו, כתובים על לוח בגלידרייה. האם המלצרית לא סיפרה לנו? או שהטעמים שכתובים שם כבר חוסלו? במקרה של שיפודי אירופה, שתי האופציות אפשריות.

שיפודי אירופה. צילום: רונית אבידן שיינפלד, מערכת וואלה!
גלידה בשיפודי אירופה/מערכת וואלה!, צילום: רונית אבידן שיינפלד

תפריט

מבחר גדול מהים, הגינה והיבשה, שעושה חשק להזמין הכל, בטח כשבאים לשיפודייה. כל הכיף בשיפודייה סטנדרטית הוא בלארג'יות: פותחים שולחן עם חמוצים פיתות ומלא סלטים. לא רוצים עיקרית? שלמו רק על הסלטים. בשיפודי אירופה הקונספט שונה, בכל זאת צריך להצדיק את האירופה בשם, לפחות מבחינת מחירים. בהזמנה של סלטים בלבד העלות היא 54 שקלים. לכל שיפוד יש את המחיר שלו (לא זול), ובהזמנת שני שיפודים אפשר לקבל סלטים לשולחן במחיר מוזל של 29 שקלים לסועד.

המלצרית שזיהתה את המבט המיואש, אמרה שיש מעין עסקית בצהריים, המנות מגיעות עם ירקות בגריל, טחינה פיתות וחמוצים בהזמנת שני שיפודים לאדם. רק שאותה עסקית לא כתובה בתפריט. ומה קורה אם רוצים רק שיפוד אחד וסלטים? הלכנו לאיבוד. חברים, אם יש לכם אוכל תוציאו אותו לשולחן ותחסכו מאיתנו את המתמטיקה, אנחנו רעבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully