וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה איטלקית חדשה בשוק מחנה יהודה בירושלים

20.12.2016 / 11:20

מבול המסעדות החדשות בשוק מחנה יהודה לא פוסק - השבוע נפתחה שם מסעדה איטלקית חדשה, הסנדק שמה. המקום יגיש פיצה ופסטה כשרים למהדרין וארוחות בוקר בניחוח איטלקי

הסנדק. דניאל חזות, מערכת וואלה! NEWS
פיצה בשוק/מערכת וואלה! NEWS, דניאל חזות

שוק מחנה יהודה בירושלים ממשיך והופך למפלצת קולינרית מרובת זרועות. השבוע נוספה בשוק מסעדה איטלקית חדשה, הסנדק פיצה ופסטה. המקום נפתח על ידי דניאל חזות, ירושלמי שכבר לפני חצי שנה החל לעבוד על הפרויקט. את ניסיון העבר שיש לחזות במסעדות פיצה ופסטה בעיר הבירה הוא גייס לטובת העבודה על הסנדק, בעזרתו של השף שהצטרף אליו, שי בן חמו. יחד הם בנו תפריט איטלקי ים תיכוני שהעבודה עליו היתה מאתגרת מכיוון שהמקום נפתח בשעות הבוקר ונסגר עם אחרון הלקוחות והדבר דרש מהם להתאים מנות לכל שעות היום. בסנדק מציעים ארוחות בוקר עם ניחוח איטלקי אבל עם החספוס הירושלמי של השוק, ותפריט איטלקי שלם שמציע קלצונה, פיצות ופסטות, אבל גם סלטים ומנות ראשונות קטנות, ואפילו קוקטיילים בשעות הערב.

הסנדק. דניאל חזות, מערכת וואלה! NEWS
איטלקית כשרה למהדרין/מערכת וואלה! NEWS, דניאל חזות

"רצינו להביא לשוק משהו חדש", מספר חזות, "לתת במה לאוכל איטלקי ברמה גבוהה ובמחירים נוחים". הסנדק, הממוקם ברחוב יפו ההומה בשוק מחנה יהודה, מכיל 60 מקומות ישיבה. מכיוון שהמקום רק נפתח לפני שבוע והוא עדיין בהרצה, התפריט הוא זמני ונתון לשינויים. אפשר ליהנות מקלצונה במילוי טונה, ביצה קשה ומוצרלה בליווי רוטב עגבניות איטלקי (42 שקלים), או סלט הסנדק עם מבחר פלפלים, עגבניות, מלפפונים, זיתים שחורים, בצל ירוק וסגול, נענע, פטרוזיליה, כוסברה, גבינה בולגרית, צנונית וצלפים (42 שקלים);

עוד מקום חדש בירושלים

כינורו של השף

לכתבה המלאה
הסנדק. דניאל חזות, מערכת וואלה! NEWS
אוכל איכותי ולא יקר/מערכת וואלה! NEWS, דניאל חזות

גם מנות ראשונות כמו קרפצ'יו סלק עם שמן זית, אגוזי מלך ושמנת חמוצה (35 שקלים) או מנות טאפאס כמו ברוסקטה פלפלים צלויים עם פטה, רוקט, שום, עגבניות שרי ואורגנו (35 שקלים); יש פיצות עם מבחר של תוספות לבחירה כמו סלמון, קישוא, בטטה, ביצה קשה ועוד, ופסטות מכמה סוגים בהתאמה לרטבים קלאסיים או נועזים כמו פסטה בסגנון יפני עם פטריות, גמבה, בזיליקום, כוסברה, שומשום, בצל ירוק ורוטב טריאקי (43 שקלים). הסנדק פיצה ופסטה היא מסעדה כשרה למהדרין שבמהלך היום עוברת טרנספורמציה ממסעדת ארוחות בוקר לטרטוריה ואחר כך אפילו לבר, בשעות המאוחרות יותר של הערב.

הסנדק פיצה ופסטה, רחוב יפו 104 ירושלים, שעות פעילות: א'-ה' מ-9:00 בבוקר ועד אחרון הלקוחות, שישי עד שעה לפני כניסת השבת, 02-9444436. כשר למהדרין.

הסנדק. דניאל חזות, מערכת וואלה! NEWS
גם אלכוהול בשעות הערב/מערכת וואלה! NEWS, דניאל חזות
הסנדק. דניאל חזות, מערכת וואלה! NEWS
הסנדק/מערכת וואלה! NEWS, דניאל חזות
הסנדק פיצה ופסטה. דניאל חזות, מערכת וואלה! NEWS
הסנדק פיצה ופסטה/מערכת וואלה! NEWS, דניאל חזות
הסנדק פיצה ופסטה. דניאל חזות, מערכת וואלה! NEWS
הסנדק פיצה ופסטה/מערכת וואלה! NEWS, דניאל חזות
  • עוד באותו נושא:
  • הסנדק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully