וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעורב הסודי ששובר את השוק

3.1.2017 / 7:40

הפלנצ'ה של אביב נס ציונה לא מפסיקה לעבוד, ומגישה מעורב שהוא יצירת מופת, בחצי מהמחיר שמגישים מקומות אחרים ברחבי הארץ. המונה מגלה את הסוד של נס ציונה

הפלנצ'ה בנס ציונה. קובי רובין
באגט מהסוג הענק/קובי רובין

היום כבר אי אפשר ללכת לאיבוד כמו פעם, הטלפון הנייד ותוכנת הניווט מאפשרים להתמצא במרחב בכל רגע נתון. גם הנסיעות שלי במונית, מתוכננות לפי יעדים קבועים, מן הסתם, שמוכנסים לתוך התוכנה ולא מאפשרים לי לסטות מהדרך, אבל אני תמיד משתדל להסתכל לצדדים כדי לגלות הפתעות נעימות וטעימות. אחרי הנסיעה לכיוון נס ציונה פניתי ימינה אל תוך אזור המלאכה על הכביש בחזרה לכיוון תל אביב, לקחתי ימינה לתוך תחנת הדלק, ראיתי את המילה פלאנצ'ה, והכנתי את עצמי לדוכן דרכים פשוט. דווקא כאן, בנס ציונה, ציפתה לי הפתעה מדהימה שלא הייתי בכלל מוכן אליה, בדיוק מהסוג שפוגשים כשהולכים לאיבוד.

אבי היה עסוק מאוד במהלך שעות הצהריים המוקדמות - הוא בדיוק הכין את האוכל של תחילת המשמרת. יש מקומות בהם הפלנצ'ה ייצוגית בלבד, אבי לא מתייחס אליה כמו לרהיט אלא עומד מאחורי השם המחייב, הפלנצ'ה במקום ענקית ולוהטת, כל חלק בה נושא עליו חומר גלם אחר שמביא עמו ניחוחות מבורכים.

הפלנצ'ה בנס ציונה. קובי רובין
הפלנצ'ה עובדת בלי הפסקה/קובי רובין

התפריט במקום לא עבר את ה-30 שקלים. היה ברור מה מזמינים, הפעם באגט. קודם כל מדובר על באגט מהסוג הענק, הבשר המעורב עם הכל מכל היה כבר על הפלנצ'ה, זה לא מעורב מנומס, אלא כזה שמכיל נתחים קטנים של טחול, לבבות הודו ופרגיות רכות. יחד עם הבצל המטוגן הכל קיפץ לו על הפלנצ'ה הלוהטת. חזרתי לבאגט להכנה של המנה כולה, יש סלט חצילים חתיכות גדולות, מתובל לו לתפארת, אחרי הטעימה הקלה המשכתי עם מריחה קלה על ההתחלה, לפני החריף, סלט גזר מתובל עד לתחילת החריפות ולא יותר ממנה, אבי התחיל להוציא תפוצ'יפס ביתי על הדלפק, לא יכולתי להימנע מלטעום כל הזמן, לא קשור לצ'יפס הביתי הרגיל שאפשר לבקש אותו על הצד, לא חייבים להפריע למעורב בבאגט. המשכתי לטעום מהסלטים בנימוס, אף אחד מהם לא איכזב, גם המחיר של הבאגט הפתיע לטובה 27 שקלים, לא יקר בכלל בהשוואה למקומות שגובים פי שניים על אותה סחורה משובחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הפלנצ'ה בנס ציונה. קובי רובין
אחרי הארוחה הזאת כבר לא מיהרתי לשום מקום/קובי רובין

אבי לקח את הבאגט ומילא אותו לעייפה בכמות נכבדת של מעורב על כל הטוב שכבר שמתי בפנים הוספתי תפוצ'יפס ביתי. תוך כדי הצילום הרעב התעורר, המנה עצמה הביאה לי קריצות כל הזמן, התאפקתי בין המונית לשולחן וישבתי בנימוס לאכול, מהנגיסה הראשונה סלט החצילים נתן מתיקות קלה שהתחלפה לחריף קל, הבשר היה רך כחמאה ונמס בפה, עוד קצת סלט חצילים, היה אפשר לטעום כל חלק במעורב בנגיסה. מקום חובה דווקא בפאתי נס ציונה, שמחתי כל כך שאחרי הנסיעה לכיוון נס ציונה לא מיהרתי לשום מקום. רק שאלה אחת נותרה באוויר - למה אין מקומות כאלו עם מחירים כאלו בתוך תל אביב? ויפה שעה אחת קודם.

הפלנצ'ה. מתחם תחנת הדלק בישפרו סנטר, הפטיש 6, נס ציונה. 050-2060412. שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-17:00

הפלנצ'ה בנס ציונה. קובי רובין
הפלנצ'ה בנס ציונה/קובי רובין
הפלנצ'ה בנס ציונה. קובי רובין
הפלנצ'ה בנס ציונה/קובי רובין
הפלנצ'ה בנס ציונה. קובי רובין
הפלנצ'ה בנס ציונה/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully