וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביסטרו בר החדש A23 נפתח להרצה

3.1.2017 / 16:10

ביסטרו בר חדש בשם A23 נפתח השבוע בתל אביב בלובי של מלון בוטיק שייפתח בקרוב. המקום מציע ארוחות בוקר, צהריים וערב, כשאת התפריטים בנתה השפית סבינה ולדמן

A23. דרור עינב
סבינה ולדמן על התפריט/דרור עינב

בשנים האחרונות הפכו מסעדות של בתי מלון לחלק אינטגרלי מעולם הקולינריה הישראלי בכלל והתל אביבי בפרט. במקום הקפיטריות המיושנות וחדרי האוכל, המלונות הכניסו לקרבם מסעדות שף וארוחות בופה אלגנטיות וקבעו סטנדרט חדש בתחום. ביניהן תמצאו את מסעדת משייה של השף יוסי שטרית במלון מנדלי בתל אביב, מסעדת מאפו הכשרה של השף ניר צוק במלון פרימה סיטי תל אביב או מסעדת הרברט סמואל במלון הרברט סמואל ירושלים. לאחרונה גם נפתח גם קפה 65 במלון 65 בשדרות רוטשילד בתל אביב, בהמשך השנה גם ייפתח מלון W היוקרתי ביפו בו תהיינה שתי מסעדות של השף רועי ענתבי.

התוספת החדשה לרשימה המכובדת היא A23, ביסטרו -בר חדש שהולך לפעול בכמה מישורים, כחלק ממלון בוטיק באותו שם, ברחוב ארלוזרוב בתל אביב. את המלון עצמו הקימה משפחה יהודית מרומא שבאיטליה, יהיו בו 21 חדרים והוא כרגע בשיפוצים ועתיד להיפתח בעוד כשבועיים. בינתיים, בלובי המלון, כבר פועל במתכונת הרצה הביסטרו-בר. את המקום הקימה קבוצת שותפים עם נסיון עשיר בעולם האירוח והקולינריה עם מקומות כמו הסורא מארה, הביר גארדן ומקומות נוספים. ההביסטרו-בר אמור לתפקד בכל שעות היום ולהציע בעצם חוויית אירוח שמתאימה לארוחת בוקר, לצהריים ולערב. "זה האתגר שלנו", מספר דני שפירא, אחד השותפים, "להצליח להדק את החוויה בכל שעות היום. למשל לגרום למי שהיה פה בארוחת בוקר מוצלחת לחזור בערב עם איזה דייט אינטימי".

A23. דרור עינב
קלאסי אבל עדכני/דרור עינב

גם בנוגע לתפריט נעשתה עבודת הכנה ארוכה וקפדנית. אל צוות ההקמה הצטרפו השפיות סבינה ולדמן (יוצאת משחקי השף) והדס פרנקל (בר יין, קלארו). ולדמן בנתה במקום שלושה תפריטים שונים - תפריט לכל חלק מהיממה. "לסבינה יש נסיון בטכניקות בישול רחבות כך שהבקשה היחידה היתה להשתמש בכמה שיותר חומרי גלם מקומיים וטריים", מספר שפירא, "לתת למנות את האינטרפטציה הישראלית שלנו, בגלל זה יש הרבה שימוש בעשבי תיבול ופירות ישראליים, גם במזון וגם בקוקטיילים".

התפריט מציע ארוחות בוקר ובראנץ' שמוגשות כל יום עד השעה 18:00 בערב ובהן אפשר ליהנות מפנקייק נטול גלוטן שעשוי מחלבון ביצה וקוואקר, מה שיוצר פנקייק אוורירי ומיוחד, ומוגש עם תפוחי עץ ומייפל (38 שקלים) או ביצי פלורנטין עלומות ברוטב פרמזן על קרם תרד (52 שקלים), יש גם מנת וופל שורט ריב, בשר המבושל בבישול ארוך בגלייז רום ומייפל ומוגש על וופל בצל ירוק עם בצל כבוש וביצת עין (64 שקלים).

בצהריים מצטרפות לתפריט הבוקר עוד כמה מנות ביניהן לדוגמה בלוטין פרגיות ומרווה, שזאת למעשה פרגית ממולאת בשום ומרווה, מצופה בפירורי גריסיני ומטוגנת, מוגשת עם דלורית צלויה וסלסה של פיסטוק ומשמש (68 שקלים) או רביולי דלעת בעבודת יד במילוי דלעת, מרווה, פרמזן ושקדים קלויים (48 שקלים) ועוד. החל מ-18:00 בערב שני התפריטים האלו יקופלו ובמקומם יקבלו האורחים תפריט ערב ולילה ובו מנות כמו סשימי דג ים על סטיקי רייס, מרק מלפפון, קפיר ליים וגרניטה קוקוס (48 שקלים) או קרוקט תירס - קרם תירס וגבינות בציפוי פירורי לחם ומטוגן, מוגש עם איולי צ'יפוטלה וסלטון תירס כוסברה (46 שקלים). יש גם תפריט קינוחים מסקרן בו משך את תשומת ליבנו "מגנום" לימון שעשוי מקרם לימון, מרנג שרוף ופטל (36 שקלים).

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
A23. דרור עינב
שלושה תפריטים לשעות שונות ביממה/דרור עינב

השותפים במקום מעוניינים גם להביא ל-A23 חוויית יין ייחודית והם מציעים מלבד תפריט יינות משובח גם תפריט קוקטיילים שבנה המיקסולוג יובל סופר והם מבוססים כולם על יינות מסוגים שונים, כל קוקטייל והיין שמתאים לו. "יש דרישה גוברת ליינות איכותיים וטובים", מפרט שפירא, "האורחים הישראלים נהיו יותר אינטליגנטים בכל הקשור ליין, ובגלל שהיין מתקשר לחויית אירוח כבדה יותר ורצינית היה לנו חשוב להקליל את העניין עם תפריט של קוקטיילים מבוססי יין".

A23. דרור עינב
קןקטיילים על בסיס יין/דרור עינב

המקום עצמו ייתן את שירותי ההסעדה לאורחי המלון אבל הביסטרו-בר פועל גם באופן עצמאי ובמנותק מפעילות המלון. החלל המרכזי של המסעדה נמצא בלובי המלון ומאפשר חוויית סעודה קלאסית יותר, כמו גם במרפסת הסגורה, שם פונים הכיסאות אל הרחוב ואף אחד מהאורחים לא יקופח מבחינת הנוף. בהמשך ייפתח חלל נוסף בחוץ, בחלק הקדמי של הבניין, ובחוץ מאחורה, בגינה רחבת ידיים שהשותפים קוראים לה גינת הפסלים ומתכננים להציב בה מלבד בר אלכוהול חיצוני גם מגוון יצירות של פסלים ישראלים.

העיצוב נעשה בתשומת לב יתרה בסגנון אירופאי קלאסי, הקירות צבועים באוף ווייט בהיר, התאורה עדינה וחמה, הפרקט יוקרתי, הבר עשוי שיש מנצנץ והכיסאות מרופדים ונוחים. בהמשך מתכוונים השותפים להציב על הקירות יצירות אמנות מתחלפות. A23 עובד כרגע במתכונת הרצה, התפריטים תפריטי הרצה והמקום נפתח מדי יום בשש בערב, ההושבה היא על בסיס מקום פנוי. החל משבוע הבא יתרחבו השעות והמקום יפעל כבר משעות הבוקר ועד אחרון הלקוחות.

A23, ארלוזרוב 23 תל אביב. 03-658-3250. כרגע בתקופת ההרצה שעות הפעילות מוגבלות מ-18:00 ועד אחרון הלקוחות ובקרוב יפתחו כבר משעות הבוקר. לא כשר

A23. דרור עינב
A23/דרור עינב
A23. דרור עינב
A23/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully