וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיפ פרפל: סגול זה הצבע הכי חם

7.1.2017 / 6:16

התחזיות מבטיחות כי שנת 2017 תכלול הרבה מאכלים פוטוגניים שהמכנה המשותף לכולם הוא הצבע הסגול. מכרובית ועד טראפלס, הצצה ללהיט של השנה הקרובה

כרובית סגולה. ShutterStock
כרובית סגולה/ShutterStock

סיכומי שנה הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחודש דצמבר. מדי שנה הם כוללים, באופן מסורתי, גם שלל ניחושים והכתרות לגבי מה יהיו הנושאים המדוברים של השנה העוקבת. מדי שנה חיינו מתמלאים ברשימות, רבות מהן נוטות לחזור על עצמן, ולהציע טרנדים שחלקם לא יורדים מהכותרות עד שהם הופכים לתופעה שכאן כדי להשאר. לא חסרות דוגמאות, כמו קינואה או אוכל רחוב שהוכתרו כטרנד זמני והפכו במרוצת השנים לחלק אינטגרלי מחיינו.

דווקא בכלל זה, נדיר למצוא ברשימות הללו חידושים של ממש בתחומי האוכל והבריאות, אבל מסתמן שבכל זאת יש עוד אפיקים חדשים לגלות. אחד הטרנדים הפופולריים שסומנו לשנת 2017 הוא כיכובו של האוכל הסגול בכל מקום. החל ממנות בריאות סגולות כמו אסאי, דרך חומרי גלם סגולים כמו כרוב, חצילים, כרובית או קישוא, ועד למנות מושחתות שלעתים נעזרות בצבעי מאכל כמו טראפלס ודונאטס, הסגול ייכנס לכל פינה בחיינו. עמודי האינסטגרם מלאים ביופי הזה וגם החקלאים הבינו את הפוטנציאל ומציעים יותר ויותר זנים בצבע המהפנט. גם מבחינה בריאותית, הצבע הסגול מביא עמו יתרונות כמו למשל שפע נוגדי חימצון, שרק מחזקים את מעמדו. כדי שגם אתם תהיו בעניינים אספנו עבורכם את טעימה מהסגול עמוק שמציף את הרשת. ויש גם נציגות ישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully