וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזת בית 3: הילד החדש בשכונה

8.1.2017 / 12:31

אחרי תקופת יובש בתחום המסעדות החדשות, 2017 מתחילה בצורה מבטיחה. אחת מההבטחות החדשות היא אחוזת בית 3, פרויקט מבטיח של שותפים שחיים ונושמים את תחום המסעדנות בת"א כבר לא מעט שנים. תתחילו לשנן את השם

צלמים זמניים מורשים

אחרי שסיכמנו את שנת 2016 כשנה שבה נסגרו יותר מדי מסעדות טובות, ולא נפתחו מספיק מסעדות מרשימות, השבוע הראשון של 2017 נפתח בצורה מבטיחה. רק בשבוע האחרון נפתח מתחם אמריקה הענק של המסעדן צביקי עשת, הבר החדש של בית תאילנדי, בשם קאב קם, שנפתח ברחוב לינקולן וכבר הפך תוך סוף-שבוע אחד למדובר מאוד וחביב השפים, A23 מסעדת מלון הבוטיק ברחוב ארלוזורוב המציעה תפריט של השפית סבינה ולדמן, אל אלו מצטרפת כעת אחוזת בית 3, ומסתמן שתשתמעו עליה עוד הרבה.

אחוזת בית 3 היא פרויקט של שלושה שותפים שעובדים במסעדות ובמטבחים בתל אביב כבר שנים וחלמו להקים מקום משלהם. עידן רובין, שברזומה שלו הסושיאל קלאב וקלארו אבל לא רק, דוד סדי מסנטה קתרינה, לה אוטרה ונוספים, ואייל אלגבי, שניהל בין היתר את פרונטו ואת הקרפצ'יו בר, חלמו וקיימו. אליהם הצטרף ג'וש, אחיה של אשתו של אלגבי, ומי שסיים לאחרונה את לימודיו בקורדון בלו בלוס אנג'לס, ואביו חנוך לונדונר, שעשה עליה לארץ וחיפש להשקיע במקום שיש לו לב ונשמה.

אחוזת בית 3. צילום: עידו שחם, עריכה עומרי מלכה, מערכת וואלה! NEWS
רביולי סלקים חמאה חומה ופרג/מערכת וואלה! NEWS, צילום: עידו שחם, עריכה עומרי מלכה

את אחוזת בית 3 שנפתחה להרצה השבוע הם בנו במו ידיהם שבדרך כלל מצלחתות בעדינות אבל הפעם שברו קירות וחתכו במסור דיסק. התוצאה מרשימה- אחוזת בית 3 היא מקום אלגנטי ומדויק, מבלי להכביד במניירות מיותרות. יש בו ישירות מסוימת, בתפריט ובשירות, שמגיעה מתוך הרצון לדייק ומתאימה לסגנון ולאווירה. החלל מעוצב בהקפדה אבל נשמרה קלילות מסוימת בעיקר בזכות מטבח פתוח ענק שהוא לב המסעדה וקשה להסיר את העיניים מהמתרחש בו. מהתפריט, שמסלולו הדמיוני עובר בצרפת, באיטליה ובספרד, ניכרת מחשבה מרובה כך שבין השורות אפשר למצוא מנות קלאסיות בשילוב חומרי גלם יוצאי דופן או טכניקות משולבות ממטבחים שונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אחוזת בית 3. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
לא מנסים להמציא את הגלגל/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

למשל תמצאו בתפריט רוסט עגל על כרוב סבוי מקומי פריך, ברוטב מונייר ואגוזי לוז (48 שקלים) או רביולי סלקים, ריקוטה ופרמזן ברוטב של חמאה חומה ופרג (52 שקלים) או קוק א ון, שוקיים של עוף ביין אדום, רושטי, תמרים ובצלצלי פנינה (62 שקלים). בנוסף יוגש במקום תפריט אלכוהול שיציע מבחר יינות מצרפת, איטליה וגם יינות מקומיים.

הניטרליות של אחוזת בית 3, בלי גימיקים או רעש וצלצולים, היא זאת שמייצרת כאן פוטנציאל לקשת רחבה של קהלים להתחבר למקום.

אחוזת בית 3 תל אביב, בקרוב יהיה מספר טלפון, לא כשר. שעות פתיחה: המקום פתוח להרצה בימים שני עד שבת החל מ-19:00 בערב ועד אחרון הלקוחות. בראשון סגור. בהמשך תפתח גם לצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully