וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנת האוכל: תבשיל בשר ב-25 שקלים

17.1.2017 / 7:09

בנחלת יצחק בתל אביב מוצא המונה מקום כלבבו: תחנת האוכל מגישה מנות בטווח שבין 5- ל-25 שקלים ומאפשרת לאכול מנה בשרית טעימה ומשביעה עם תוספות שמוכיחה שוב - דופקים אותנו במחירים

תבשיל בשר ואורז בתחנת האוכל. קובי רובין
בתחנת האוכל/קובי רובין

בתקופה האחרונה נפתחו בתל אביב כמה מזנוני עילית שמציעים אוכל רחוב במחירי ביניים, אותם מחירים שתמיד נמצאו מעט מעל לסכום 40 שקלים, אוכל רחוב שפונה לקהל לקוחות יותר גדול מקהל מסעדות העילית. יש לי את מלוא הכבוד לכל עובדי תעשיית האוכל בארץ, אותם שאני פוגש לעתים במונית. לפעמים מתפתחות שיחות מאוד מעניינות, לפעמים שוררת שתיקה רועמת של כעס משני הצדדים, הרי הם קמים כל בוקר לעמל יומם עם כוונה לחזור עם פרנסה ראויה הביתה, חלקם מגיעים ממניעי ריווחיות גרידא, רובם עדיין מחפשים את הדרך לשרוד בתנאי המשק המשתנים.

אוכל רחוב מבחינתי מוגדר ככזה שאפשר לצרוך כל יום ולא לקבל מכה קשה מידי בארנק. לדרוש מעל ל-40 שקלים למנה בפיתה ולקרוא לזה אוכל רחוב, או להמציא עוד מנת בשר טחון עם קטשופ, הרי פשוט מדובר בהטעיית הציבור, שממש לא מטומטם. אם אתם מסוג אוהבי האוכל אשר לא יכולים להרשות לעצמם את המחירים המופקעים, תחנת האוכל מספקת מנה בצלחת של אוכל אמיתי ב-25 שקלים בלבד.


לעוד מקומות זולים בהמלצת המונה
התרופה הכי טובה לקור הירושלמי
המעורב ששובר את השוק
המסעדה שבה הצלחות עובדות קשה

תבשיל בשר ואורז בתחנת האוכל. קובי רובין
תבשיל בשר ואורז בתחנת האוכל/קובי רובין

אין חנייה באזור נחלת יצחק, אל תתחילו להישבר לי עכשיו, תחנת האוכל שווה את המאמץ, מהמקומות אשר מצדיקים בקלות גם הליכה של קילומטר.

מעבר לדלפק ראיתי מטבח עם שלטים מאירי עיניים עם תיאור מדויק של כל עמדה ומה בדיוק מכינים בה. קדירת בשר של צלי כתף רך ברוטב מצומצם על בסיס ירקות שורש בבישול ארוך כמו שצריך, ליד התיאור המעלף היה מחיר משעשע של 25 שקלים. היה לקוח לפני בתור שלקח את אותה מנה, למראית עין פשוטה, אבל הריח תפס אותי בחלוף, העיניים עקבו אחרי המנה המתרחקת והפה השבוי מלמל 'אותו דבר בבקשה'.

אחרי דקותיים קיבלתי את המנה הנחשקת וניגשתי לעניינים. הבישול הארוך והמדויק הותיר הבשר רך. נכנסתי למצב אכילה מרוכז, יש מספיק בשר לכל ביס במהלך המנה, זו אחת המנות היחידות שאכלתי יחד עם השומן הנוטף, בדרך כלל השומן נשאר צמיגי ולא נעים, תחנת האוכל הצליחה להוציא מנה מעולה במחיר מעולה לכל כיס במיוחד בימי החורף הקרים כשהגוף דורש אוכל חם ומשביע.

תחנת האוכל. נחלת יצחק 22, תל אביב. כשר. 054-7565542

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תחנת האוכל. קובי רובין
תחנת האוכל/קובי רובין
תחנת האוכל. דרור עינב
תחנת האוכל/דרור עינב
תחנת האוכל. דרור עינב
תחנת האוכל/דרור עינב
תחנת האוכל. דרור עינב
תחנת האוכל/דרור עינב
תחנת האוכל. דרור עינב
תחנת האוכל/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully